Kiitos vastauksestaaloitan ohjelman toteuttamisen seuraavalla salikerralla
![]()
Vittu repesin... :hyvä:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos vastauksestaaloitan ohjelman toteuttamisen seuraavalla salikerralla
![]()
Vittu repesin... :hyvä:
Onko mitään väliä, kuinka monta välipäivää viikon aikana pitää? Esim. onko ma ke pe parempi kuin ma pe su+ Itsellä aika epäsäännölliset treeniajat.
Miksi?
Jos tuollai käy niin itse tekisin varmasti 1-jakoisella. Silloin ma, ke ,pe olisi parempi. Ehtii palautua jumpista jne.
Kannattaisi varmaan quotettaa oikea posti, josset revennyt juuri jippoboyn postille. Ja tämän threadin nimi on "Aloittelijoiden peruskysymykset tänne", joten repeämisesi ovat aivan aiheettomia ja pidä ne vain omassa päässäsi.Lue nuo pari aiempaa postia.
Mutta onko tuo yhtä tehokasta? Siis jos muut asiat ovat kunnossa.
Lue nuo pari aiempaa postia.
Kannattaisi varmaan quotettaa oikea posti, josset revennyt juuri jippoboyn postille. Ja tämän threadin nimi on "Aloittelijoiden peruskysymykset tänne", joten repeämisesi ovat aivan aiheettomia ja pidä ne vain omassa päässäsi.
mitä veikkaatta onko realistinen tavote saada ens syksynä 170-180kg mavesta jos tällä hetkellä menee 150kg?tämähän riippuu tietenkin monesta tekiästä mutta jos perusasiat on kunnossa niin onko mahiksia?
On toki. Mutta älä kuitenkaan liikaa rehki, hiljaa hyvä tulee.mitä veikkaatta onko realistinen tavote saada ens syksynä 170-180kg mavesta jos tällä hetkellä menee 150kg?tämähän riippuu tietenkin monesta tekiästä mutta jos perusasiat on kunnossa niin onko mahiksia?
Millanen se tuntuma pitäisi olla penkissä? Ite en saa varsinaisesti mitään tuntumaa minnekkään, mutta silti on raskasta. Ennen ojentajat alko polttaa mut nyt oon eliminoinu sen ja teen rinnalla penkin, mut en oo varma kun ei tule tuntumaa minnekkään!
Sama selkäliikkeissä, jotkut sanoo, että sellasta "vihlontaa" mut mä saan vaa "puutumaan" selän, vaikea nyt tietenki tästä kirjotella miltä tuntuu mut noin kuvailisin.
Onko ok tehdä treeneissä kaikki liikkeet näin:
Esim Penkki:Sarjapainot 85kg 3x6
1.50kg 1x10
2.60kg 1x8
3.70kg 1x6
85kg 3x6
ja lopetussarja 75kg 1x8.
Ja tuolla periaatteella joka liike.