Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisiko tuollainen Leader AMS 3 210kpl hyvä ostos? Kellään kokemusta?
No tuleehan siitä aivan helvetin hutera asento jos ei ole, eli pitää olla koko jalkapohja maassa, myös kantapäät. Ei kukaan varpaillaan kyykkäile. Jos sulla on kireet akillesjänteet eli kantapäät nousee helpolla niin kokeile lankkua siellä kantapäiden alla tai osta painonnostokengät.onko kyykyssä pakko olla kantapohjat maassa.? haittaako se mitään jos ei ole.?
Mulla olisi typerä kysymys, mutta onko mitään valmistetta, joka boostaisi lämmöntuotantoa? Joo, tiedän syömällä paremmin, säännöllisimmin jne. toimisi lämmöntuotanto tehokkaammin. Mulla on kuitenkin luonnostaankin älyttömän huono verenkierto ja aina paleltaa. Vinkkejä?
)
Ma sali,
Ti lenkki
Ke sali
to lepo
pe sali
la lepo
su lenkki
eli näin hyvä?
Ma sali,
Ti lenkki
Ke sali
to lepo
pe sali
la lepo
su lenkki
eli näin hyvä?
Pastetaanpas tänne tuo kysymys tuolta "Laihduttaminen for beginners. Ekaa kertaa dieetillä? Lue tämä!" -osiosta, kun ei sinne näytä tulevan vastausta (ja ehkä kysymys tänne kuuluukin paremmin)
Tässä nyt on tullut jo muutaman päivän ajan pohdittua, josko alottais vakituisen lenkkeilyn (2-3x/vko) ja satunnaiset kotopuntit päälle. Kysymykset tulee lähinnä maitorahkaan sun muihin protskuaineisiin. Mikä on paras proteeininsyöntiajankohta: pitkin päivää, aamulla, illalla, ennen lenkkiä vaiko lenkin jälkeen? Kannattaako yleensäkkin proteiinin syöminen laihduttamiseen (tai kiinteyttämiseen) ja onko proden syöminen kuinka kannattavaa, jos vain lenkkeilee aktiivisesti, tavoitteena pudottaa vähän painoa ja kiinteyttää lähinnä mahaa? Entä mitä muita kiinteyttämis vaihtoehtoja on olemassa, semmoisia joissa mielenkiinto pysyy, eikä mene vain toivottamaan nyhjäämiseen?
Strategiset mitat tällä hetkellä ~180cm ja ~80kg. Pyrin nyt muutenkin muuttamaan syöntitottumuksia, normaalisti tulee syötyä sitä, mitä käteen sattuu, ei väliä onko tuote roskaruokaa vai mitä![]()

Kertokaas mulle seuraavat asiat:
- Haittaako se jos treenaa rinnan ja selän samana päivänä? Eli lähinnä olosuhteiden pakosta joutuu näin tekemään, mutta onko tästä haittaa esim. jomman kumman lihasryhmän kehittymiselle?
- Mitä tarkottaa "progressiivinen treenaus"?
- Käytän Ice Power-kylmägeeliä silloin tällöin, mutta heti käyttämisen alettua alkaa silmissä tuntua eikä meinaa ne silmät pysyä edes auki. Normaalia?
- Eritelkää mulle lihasryhmät vetäviin ja työntäviin?
Mikä on teidän mielestä paras liike ojentajille?
Mulla olisi typerä kysymys, mutta onko mitään valmistetta, joka boostaisi lämmöntuotantoa? Joo, tiedän syömällä paremmin, säännöllisimmin jne. toimisi lämmöntuotanto tehokkaammin. Mulla on kuitenkin luonnostaankin älyttömän huono verenkierto ja aina paleltaa. Vinkkejä?