Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Antkaas mulle sitten sellanen hyvä päivän ruoka pohja, jos viittitte.
Ja sit millanen ois hyvää lisä proteiinii jos jatotaan näin hinta laatusuhteessa koska rahapussi ei hirveitä kestä?
noni elikkäs yritän suunnitella seuraavaa diettiäni ja kaipaisin opastusta hieman parissa kysymyksessä... eli viime dietillä jolla menin 4vk ja miinus 3kg lähti ravinne jakauma oli 10hh 30r 60p.. onko tuo sopiva jakauma dietiillä kun olen lukenut noita karppaus/ketoosi juttuja rasvaa pitäisi olla rutosti enemmän..mutta sen rasvan saaminen tuonne 60 prossaa ei oikee maittanut koska olen lukenut että esim voimailijoilla joilla ruokavaliossa 2,4g proteiinia per kg niin proteiinisynteesi on tehokkaampi.. mutta vinkkejö kaivataan
millainen olisi hyvä valmis hiilari/proteiini 2/1 valmiste?
Nauratti muuten kun tajusin, että 5 litraa maitoa ja 1 rl oboyta sisältää yhtä paljon proteiinia kuin gainomax!:hyvä:
Varmistan nyt vielä kerran, että kaikki menee oikein, ennen kuin jatkan tällä linjalla.
Eli syön JOKA päivä n.500-700kcal yli kulutukseni eli salipäivänä vähän yli 3000kcal ja välipäivinä vähän vajaa 3000kcal. Mittani 195/87 ikä:19 Salilla käyn 2-3 kertaa viikossa niin, että lihakseni on koko ajan kipeänä, eli jonkinmoisessa kehitys tilassa.
Tulenko tällä pömppömahaiseksi ja kuinka paljon sitä ylimääräistä läskiä tulee? Tällä hetkellä vatsani on sellainen, kun sen toivoisin pysyvänkin. Mutta kun katson muita treenareita, niin kyllä niillä on lihasta ja aikamoinen mahakin.
Vastaus tähän on varmaan dieetti sitten jossain vaiheessa, mutta saanko dieetillä ne rasvat jotka on kertynyt bodauksen aikana pois? Miten pitkän treenikauden jälkeen dieetti on hyvä aloittaa ja miten pitkään sitä jatketaan?
Voiko muuten noihin kalorilaskurin arvoihin luottaa, minkä se antaa minun päivä kulutuksiksini?
Suur kiitokset sille joka viitsii vastata näihin pulmiin! ja mielellään kokeneiden vastauksia![]()
Varmistan nyt vielä kerran, että kaikki menee oikein, ennen kuin jatkan tällä linjalla.
Eli syön JOKA päivä n.500-700kcal yli kulutukseni eli salipäivänä vähän yli 3000kcal ja välipäivinä vähän vajaa 3000kcal. Mittani 195/87 ikä:19 Salilla käyn 2-3 kertaa viikossa niin, että lihakseni on koko ajan kipeänä, eli jonkinmoisessa kehitys tilassa.
Tulenko tällä pömppömahaiseksi ja kuinka paljon sitä ylimääräistä läskiä tulee? Tällä hetkellä vatsani on sellainen, kun sen toivoisin pysyvänkin. Mutta kun katson muita treenareita, niin kyllä niillä on lihasta ja aikamoinen mahakin.
Vastaus tähän on varmaan dieetti sitten jossain vaiheessa, mutta saanko dieetillä ne rasvat jotka on kertynyt bodauksen aikana pois? Miten pitkän treenikauden jälkeen dieetti on hyvä aloittaa ja miten pitkään sitä jatketaan?
Voiko muuten noihin kalorilaskurin arvoihin luottaa, minkä se antaa minun päivä kulutuksiksini?
Suur kiitokset sille joka viitsii vastata näihin pulmiin! ja mielellään kokeneiden vastauksia![]()

Mitenhän esim big brotherin Antti on niinkin timmissä kunnossa? Onko miehellä geenit kohillaan? Aika ''outoa'' olla noin kireässä ja lihaksikkaassa kunnossa tuossa iässä. Vai saako toiset lihasta syömällä vain proteiinia ja olemalla -kaloreilla :D
Toisin sanoen lihakset kasvaa ja läski lähtee samaan aikaan?
Mulla ainakin tulee molempia ja vain silloin, kun olen syönyt porsaan lailla ähkynä 24/7
Mittani on 177/86, enkä näytä itseni tai muittenkaan mielestä lihavalta. Oikeastaan kaikki on ihmetelleet, että mitenkä painan niin paljon.