Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä välipalaksi joskus kello 13.30 kovaan treenipäivään, n. kello 16 ensiksi puoltoista tuntia salilla sen jälkeen klo 18 tunnin sähly?

Ota tota maltoa ja dextroa vain treenipäivinä ja treenin jälkeen. Heraa voi sitten ottaa myös välipäivinä. Eli toi hera,malto,dextro sekotus treenin jälkeen palautusjuomana.Kertokaapa nyt kun en osaa käyttää kunnolla hakua.. Ostin Maltoa, Heraa ja Dextroa ja nyt vähän ongelma kun fast suosittelee vetämään kaikki yhteen niin milloin niitä pitää juoda? Ja pitääkö myös välipäivinä ottaa tota satsia?
Osta heraproteiini-isolaattia. Siinä ei ole lainkaan laktoosia, joten se sopii laktoosi-intorelanttisille.Meikäl kans vähä ongelmia haun kanssa :D. Yritin ettiä herasta ja laktoosista mutta se näytti vaan kaikki maholliset postit herasta joten ei sieltä oikee pystyny etsiä... Eli mites ku mulla on laktoosi-intoleranssi eikä kestä melkeepä yhtää laktoosia siis, ni tekis mieli ostaa iha maustamatonta heraa mutta kun siinä on melkeen 6 grammaa laktoosia per 100g (vatsani kestäisi ehkä 1,5-2) ni oisko jossai sellast jossa tota ois vähemmän? Tai sitten voisko joku muu proteiini olla melkee yhtä "hyvää"? Ku ei viittis noita valmiita palkkareita ostaa ku niis on vaa hiilareita helvetisti ja hintaa mukavasti...
Oon 60kg - 170cm - 15,7v teen treeniä kolme kertaa viikossa, paljonko pitäis syödä proteiinia päivässä? Vedän hera80 kerran viikossa ~3dl ja maitorahkaa ja raejuustoa joka toinen päivä.
Oon 60kg - 170cm - 15,7v teen treeniä kolme kertaa viikossa, paljonko pitäis syödä proteiinia päivässä? Vedän hera80 kerran viikossa ~3dl ja maitorahkaa ja raejuustoa joka toinen päivä.
Hmm puolen kilon rahkapurkissa on 55g proteiinia, pitäsköhän mun vetää tommonen päivässä jos syön 2 tai 3 lämmintä ateriaa joissa on enemmän tai vähemmän lihaa? :oNyrkkisääntönä proteiinin saannissa on 2g/rasvaton painokilo vuorokaudessa.
Sun kohdalla voit varmaan vetää surutta sen 2x60 eli 120g/vrk ja enemmänkin.
Ja tasaisesti aamusta iltaan proteiinia.
Hmm puolen kilon rahkapurkissa on 55g proteiinia, pitäsköhän mun vetää tommonen päivässä jos syön 2 tai 3 lämmintä ateriaa joissa on enemmän tai vähemmän lihaa? :o
Löytyykö enää mistään päin helsinkiä steel bareja? http://www.fitmag.ru/images/steel_bars.jpg
Ennen löytyi ihan cittarista, mutta kummallisesti ovat kadonneet niistäkin :( ja niin hyviäkin kun ovat :curs:
Mitä mieltä ootte hernekeitosta ruokana? Pitäskö sen kanssa syödä jotain muutakin ja kuinka paljon keittoa naamaan? :D
Jaha, olen taas ollut hereillä... hinta olikin päälle 30€, netistäkin saa tilattua postikuluineen halvemmalla.Onkos kukaan käyttänyt tuota Finnmaxin WheyMax 100 heraproteiinivalmistetta? Onko laadukasta ja toimivaa? Huomasin tuossa paikallisessa luontaistuotekaupassa olevan tarjouksessa, että voisi sieltä semmoisen pöntön käydä hakemassa. 1800 grammaa taisi olla vajaa 20€.