Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kellään kokemuksia toispuoleisesta rasituksesta kyykyssä? Tulin just salilta ja vasen jalka tuntuu olevan aika treenattu, mutta oikeassa olisi vielä potkua. Tätä ilmiötä on nyt jonkun aikaa jatkunut, vaikka olen koittanut panostaa suoraan ja tasapainoiseen liikerataan. Ehkä se ei sitten olekaan sitä...
Yhden jalan kyykkyä ja -prässiä tehdessä tuntuu myös siltä, että vasemmasta loppuu potku aiemmin, vaikka sen pitäisi olla se ponnistava jalka kaikissa hypyissä. Vinkkejä?
Onko kellään kokemuksia toispuoleisesta rasituksesta kyykyssä? Tulin just salilta ja vasen jalka tuntuu olevan aika treenattu, mutta oikeassa olisi vielä potkua. Tätä ilmiötä on nyt jonkun aikaa jatkunut, vaikka olen koittanut panostaa suoraan ja tasapainoiseen liikerataan. Ehkä se ei sitten olekaan sitä...
Yhden jalan kyykkyä ja -prässiä tehdessä tuntuu myös siltä, että vasemmasta loppuu potku aiemmin, vaikka sen pitäisi olla se ponnistava jalka kaikissa hypyissä. Vinkkejä?
Onko eripituiset jalat? Jos kovasti tulee toispuoleisuutta niin kantsis mennä fysioterapeutille; se sitten näyttää missä menee metsään ja tarvittaessa määrää pohjallisia/kantakorotusta jommalle kummalle puolelle.
Mä oon jostain lukenut/ymmärtänyt/saanut ehkä harhaluulon että kyykky olisi raskaampi, kokonaisvaltaisempi ja anabolisempi liike.
En tiedä mutta rankka kyykkytreeni on mulla yleensä rankempi kuin rankka maastavetotreeni.