Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse jättäisin erikseen, jolloin voit esim. vaihdella hiilarin määrää halutessa. Mä oon sekoittanut noita jauhoja 1dl kumpaakin. Oon about saman kokonen ku sä.Noniin nyt tuli Hera80(900g) ja Malto6(1kg) pussukat postissa. Kannattaisiko noi molemmat pussit sekoittaa kokonaan esim. ämpärissä, ja sitten sieltä kauhaista joku 1,5dl sitä mixiä? Näinhän tuon palautusjuoman suhde olis aikasta lähellä tuota 1:1.
Tosiaan olen 28v. 170cm/75kg. Joten mahdollisimman optimaalinen mixi olis hakusessa, kun treenaan sen 3 kertaa viikossa salilla.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=13927Oisi kysymys, että millä saisin ylimääräiset läskit poies. Olisiko kellään antaa mitään hyvää ruokavalio vinkkiä?
Totta vitussa sisältää jos saavat aikaan sen mitä tuo mainospuhe lupailee...Sisältääköhän tuotteet jotain suomessa kiellettyjä lääkeaineita?
Kannattaa selvittää selvittää mitä tilailee ja mistä tilailee ja saako niitä ilman sakkoja tai oikeudenkäyntejä. Kannattaa ensin katsoa kuin katua.Tuleekohan näiden tuotteiden kans ongelmia tullissa?
Sisältääköhän tuotteet jotain suomessa kiellettyjä lääkeaineita?
onko kreatiinin käytöstä haittaa dieetillä?
Salilla alan kohta käymään, niin oon lukenu tätä palstaa, mutta pitäs saada jostakin semmonen taulukko mitä syödä päivittän. 16v 178/69
Onko Helsingissä semmoista kauppaa mistä saisi paljon proteiinijauhetta kympillä? jos on, niin missä ja mimmosta?
P-Storesta saa kilon verran soijaprotskua about kympin kilo ja postikulut 0 jos tilaa isomman satsin kerralla.Kympillä ei varmaankaan saa mistään protskujauhoa, ainakaan kovin paljoa.

P-Storesta saa kilon verran soijaprotskua about kympin kilo ja postikulut 0 jos tilaa isomman satsin kerralla.![]()

P-Storesta saa kilon verran soijaprotskua about kympin kilo ja postikulut 0 jos tilaa isomman satsin kerralla.![]()