Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Meta title: 💥 Ravinto-osion yleiset kysymykset – kaikki nopeat ruokapulmat yhteen helppoon ketjuun

Meta description: Keskustelua ravinnon perusasioista, makroista, lisäravinteista ja arjen valinnoista – nopeita vastauksia ilman turhaa selittelyä.

Kyllä kaikki hiilarit pitäisi laskea. Ei niillä niin radikaalia eroa ole. Soijan hiilarit ehdottomasti pitää laskea koska ne imeytyy helposti kun taas vihannesten sulattamiseen saattaa mennä osa niiden sisältämästä energiamäärästä.

Noniin nyt tuli Hera80(900g) ja Malto6(1kg) pussukat postissa. Kannattaisiko noi molemmat pussit sekoittaa kokonaan esim. ämpärissä, ja sitten sieltä kauhaista joku 1,5dl sitä mixiä? Näinhän tuon palautusjuoman suhde olis aikasta lähellä tuota 1:1.

Tosiaan olen 28v. 170cm/75kg. Joten mahdollisimman optimaalinen mixi olis hakusessa, kun treenaan sen 3 kertaa viikossa salilla.

Noniin nyt tuli Hera80(900g) ja Malto6(1kg) pussukat postissa. Kannattaisiko noi molemmat pussit sekoittaa kokonaan esim. ämpärissä, ja sitten sieltä kauhaista joku 1,5dl sitä mixiä? Näinhän tuon palautusjuoman suhde olis aikasta lähellä tuota 1:1.

Tosiaan olen 28v. 170cm/75kg. Joten mahdollisimman optimaalinen mixi olis hakusessa, kun treenaan sen 3 kertaa viikossa salilla.
Itse jättäisin erikseen, jolloin voit esim. vaihdella hiilarin määrää halutessa. Mä oon sekoittanut noita jauhoja 1dl kumpaakin. Oon about saman kokonen ku sä.

Tuleekohan näiden tuotteiden kans ongelmia tullissa?
Sisältääköhän tuotteet jotain suomessa kiellettyjä lääkeaineita?
Kannattaa selvittää selvittää mitä tilailee ja mistä tilailee ja saako niitä ilman sakkoja tai oikeudenkäyntejä. Kannattaa ensin katsoa kuin katua.

Ja kysymys kuuluu doping-osiolle.

onko kreatiinin käytöstä haittaa dieetillä?

Heh, tää on kysytty niin monesti että jopa mä osaan vastata:D

Eli ei ole haittaa, kreatiinin keräämästä nesteestä on dieetillä päinvastoin hyötyä. Ja ainahan kreatiinin ottamisen voi vaikkapa dieetin loppupuolella lopettaa jos haluaa nähdä nesteettömän lopputuloksen.

Salilla alan kohta käymään, niin oon lukenu tätä palstaa, mutta pitäs saada jostakin semmonen taulukko mitä syödä päivittän. 16v 178/69

Salilla alan kohta käymään, niin oon lukenu tätä palstaa, mutta pitäs saada jostakin semmonen taulukko mitä syödä päivittän. 16v 178/69

Monipuolisesti ja sun ikäiselle varmaan sanotaan joka tapauksessa, että perus kotiruokaa + palkkari salikäynnin perään. Suosi täysjyvätuotteita ja muista vetää paljon vihanneksia. Tuossa nuo perusjutut varmasti hyvinkin tiivistettynä on. Proteiinia riittää 2g per oma painokilo tasaisesti päivän aterioille jaoteltuna joita on hyvä olla se 5kpl ainakin, eli 3h välein.

Muotoilen edellisen kysymyksen uudestaan.

Onko Helsingissä (ei verkkokauppoja) semmoista kauppaa mistä saisi mahollisimman paljon proteiinijauhetta 10-15 eurolla? jos on, niin missä,mimmosta ja miten paljon?

Kiitokset Juzulle yksinkertaisista ruokavinkeistä, paremmin uskon tuntemattomia pakkislaisia kuin omaa äitiä.. Aamupaino noussut kahdessa viikossa ~ puolella kilolla ja sitä jaksaa päivät paremmin! Kiitokset :worship:

Back
Ylös Bottom