Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sekavaa tekstiä mut ku koitan ny todistaa itelleni et 4xsali ja välipäivinä 2 kertaa yli 10km lenkki vaatii sen reilun 3000 kcalin syömiset vai onko näin.. nyt paino siisn. 68 ja pituus 177cm. <- mitä mä valitan ku tolla painolla pitäs vaan syyä niin paljon ku jaksaa ku pohja on kumminkin terveellinen

Kiitän juzu nopsta avusta.. eli ku aattelen peruskulutukseks treenittömän päivän kulutuksen->(aineenvaihdunta, sängyssämaaten vajaa 2000kcal) työt, pyöräilyt (15km) mukaan luettuna kuitenkin, on 2400 aika lähellä.. treeni lisää noihin kahteen tuntiin sen 600-800 kcal sen perus 200kalorin lisäks jonka treenittä kuluttaisin, on tulos 3000-3200 kcal. eli 3000 vois huoletta antaa mennä ja sit seurata ajan kaa miten käy eiks je?:D
Nyt ku oon tässä vhh-dietillä ollu ni on ollu vähän palautumisen kanssa ongelmia eli tuntuu et lihakset jostain kumman syystä tykkää jaloissa ainakin krampata vähäsen, voima treeniä teen vaan kerran viikossa mutta nyt kesällä jotain aerobista tulee tehtyä joka päivä ja sillon pienet krampit vaivaa. Eli kysymys kuuluukin mitkä vitamiinit ja tai muut aineet vois auttaa noihin lihasten palautumiseen, tällä hetkellä en syö muuta ku monivitamiini valmistetta.
Paljo nuilla maapähkinöillä kilohinta, pitää mennä kohta taas kauppaan ostamaan?
Koitin nyt vatkata uuden satsin ilman funlightia, eikä mitään paakkuuntumista ollut havaittavissa. Täytyy katsella, jos jokin muu mehu sopisi paremmin mausteeksi.Tuli ostettua 3kg kaseiinia dietin tueksi& yöproteiiniksi ja nyt ensimmäistä kertaa elämäni aikana otin pienet koesiivut sheikkeristä. Laitoin maistiaisiksi 10g kaseiinia, lorauksen funlightia ja loput vettä. Sekoittelin aivan huolella cocktailini ja tyytyväisenä ihailin sen koostumusta, joka oli varsin vähävaahtoinen päivittäiskäytössä olevaan pieruheraani verrattuna.
Mutta mitäs helvettiä, odotellessani vaahdon katoamista sheikkerin pohjalle alkaa kerrostua jotain epämääräistä mönjää, joka muistutti koostumukseltaan kahvia pilaantuneen maidon kera. Eli siis sellaista paksua herakokkaretta.:urjo:
En ole uskaltanut vielä kokeilla, johtuiko tuo pelkästään funlightista, vai onko minulla nyt kilokaupalla pilaantunutta protskua. Eikai tuo nyt ainakaan mikään kaseiinin ominaisuus ole?![]()