Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Offtopic: Miks tietoisesti pyrkiä leventämään vyötäröä?Hei kertokaas millä sais vyötäröön leveyttä(muuten ku syömällä)?
Omasta mielestä se että tahtoo leventää vyötäröä on vähän kuin tahtoisi kaventaa hartioita, toki tämä on vain minun mielipide.pistä lisää painoa vatsalihasharjotuksiin ja väännä vähemmän sarjoja? eihän tossa vyötärön seudulla kai muita lihaksia oo?Hei kertokaas millä sais vyötäröön leveyttä(muuten ku syömällä)?
Paljonkohan se smithin tanko suunnilleen painaa?
Pidättekö lepo päivän silloin, kun tuntuu että paikat on jumissa tai muuta vastaavaa? Vaiko aina tiettynä päivänä, vaikka ei olisi mitään jumissa tai tuntuisi muutenkaan pahalta?
Paljonkohan se smithin tanko suunnilleen painaa?
Sillä salilla, millä mä käyn, niin smithin tanko painaa 25kg (se on kirjotettu siihen tankoon, ettei aina tarvis kysellä, että "paljon tää tanko painaa" yms.. :D
HelloU! oon vuoden verran käynyt salilla. Lähinnä opetellut liikkeitä ja kokeillut erilaisia ohjelmia. Nut olen tehnyt seuraavanlaien ohjelman joka on ollut toimiva. Haluaisin tietää mitä mieltä muut ovat ohjelmasta. Elikkä:
1.Rinnat Olkapäät Kyynärvarret
Vipunostot eteen 2x12
Penkkipunnerrus 4x6
Punnerrus kiskopunnerruskoneessa 4x 8
Vipunostot maaten 2x8 2x6
Vipunostot sivulle käsipainoilla 4x8
Rannekääntö käsipainoilla 4x8
Pench press koneella 4x8
Vatsat
2.Ojentajat Hauikset
Penkkipunnerrus kapealla otteella 4x6
Haiskääntö suoralla tangolla 4x8
Ojentajapunnerrus taljassa 4x8
Keskitetty haiskääntö käsipainolla 4x6
Dippipunnerrus 4x max
Leuanveto 4 x max
Vatsat
3.Selkä
Ylätalja veto eteen 4x8
Olankohautus käsipainoilla 4x8
T-bar row 4x8
Maastaveto 4x6
Olankohautus tangolla 4x6
Kulmasoutu laitteella 4x8
Selät
4.Jalat
Vuorokerroin kyykky jalkaprässi 4x8
Pohjeliike istuen 2x12 2x8 2x6 2x4
Maastaveto suorinjaloin 4x8
Reidenojennus 4x8
Reisikoukistus koneella 4x 8¨
Vatsat
Sarjojen pituutta välillä vaihtelen ja jokaista likkettä ennen lämmittely sarja
ps.sanasto on vähän hakusessa
Kannattaa heittää ainakin välipäivä selän ja jalkojen väliin, taikka vaihtaa niiden päiviä, ei ehkä saa jaloista kaikkea irti, selkä reenin jälkeen :D ite siirryin myös 4-jakoiseen tyyliin:
Ma-1.Rinta,Hauis,Forkut
Ti-2.Selkä,Hartiat
Ke-Lepo
To-3.Jalat,Vatsa
Pe-4.Ojentajat,Olkapäät
La-Lepo.
Su-Lepo.
Mikä olisi ihanne palautus aika sarjojen välissä? Silloin kunnes syke ja hengitys tasaantuu? Ja vielä mikä on suurin kuulemanne palautus aika sarjan välissä?
teetkö vähän niinku olankohautuksen siinä? Jos sulla on epäkkään yläosa vahvempi ja rupee sit kompensoimaan ku olkapää väsyy.. Ei kyl noin snadeilla painoilla pitäs vielä..
No ei todellakaan kannata:Dkannattaako pienessä krapulassa mennä salille?
Mutta onko siitä haittaakaan?No ei todellakaan kannata:D
Mutta onko siitä haittaakaan?