ma: selkä, hauis ja vatsa
ti: lepo
ke: jalat (reiden koukistajat/ojentajat sekä pohkeet)
to: lepo
pe: rinta, olkavarren ojentajat sekä olkapäät
la: lepo
su: lepo
tollasta treeniä oon alottamassa, pongasin tuon netistä ja vaikuttaa ihan hyvältä. Voima treeniä ajattelin jonkin aikaa treenailla ja pongasin myös sen tiedon että maksimi painoilla treenataan sitä voimaa. Kelpaako vatsatreeniin ihan normaalit vatsalihasliikkeet?
Olen ajatellut jotain 5x5 tai 10x5 maksimi painoilla mutten ole varma onko se kuinka viisasta joten siihenkin kaipaisin hieman valaistusta.
Päteekö jalkalihaksiin myös tuollainen isot-painot-pienet-sarjat rytmi vai..? Tarkennan jos tästä lisävalaistusta kysytään.
Pääkysymykset:
-Onko tuo hyvä näin aloittavalle 15vuotiaalle?
-5x5 vai 10x5 maksimi painoilla?
-Vatsalihaksiin vatsat?
-Jalkoihin sama meininki kun hieman vähemmän lihaksikkampiin osiin?
ti: lepo
ke: jalat (reiden koukistajat/ojentajat sekä pohkeet)
to: lepo
pe: rinta, olkavarren ojentajat sekä olkapäät
la: lepo
su: lepo
tollasta treeniä oon alottamassa, pongasin tuon netistä ja vaikuttaa ihan hyvältä. Voima treeniä ajattelin jonkin aikaa treenailla ja pongasin myös sen tiedon että maksimi painoilla treenataan sitä voimaa. Kelpaako vatsatreeniin ihan normaalit vatsalihasliikkeet?
Olen ajatellut jotain 5x5 tai 10x5 maksimi painoilla mutten ole varma onko se kuinka viisasta joten siihenkin kaipaisin hieman valaistusta.
Päteekö jalkalihaksiin myös tuollainen isot-painot-pienet-sarjat rytmi vai..? Tarkennan jos tästä lisävalaistusta kysytään.
Pääkysymykset:
-Onko tuo hyvä näin aloittavalle 15vuotiaalle?
-5x5 vai 10x5 maksimi painoilla?
-Vatsalihaksiin vatsat?
-Jalkoihin sama meininki kun hieman vähemmän lihaksikkampiin osiin?