Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

No tekniikka on mun mielestä vasta kehittyny parempaan päin, eli tuntuu paremmalta tehdessä. Muut liikkeet on enemmän "normaaleja" (painoja) mun ikäsiin verrattuna. Ja kun kattoo tuota "penkki omasta painosta" -topickia niin melkeen kaikilla taitaa olla yli 100% ja mun prosentit on varmaa 60-70%. Musta toi penkki on vaan niin epänormaalin heikko tulos. Sarjoja mä teen suoralla penkillä 2-jakosella ohjelmalla 2x6 n.35kg. Ajattelin vaan, että olisko jotain avaintekijää tälle ongelmalle, mutta taitaa vain sitte olla harjotuksen puutetta. En ole maksimeita kokeillu täysin mutta siinä 40kg hujakoilla se on. Mun ikäset muut vetää jotain about 60kg eikä oo kukaan käyny salilla koskaan tms. Tolla penkki max. tiedolla ei kyllä tosin tee yhtään mitää, mutta se pistää silmää mun taulukoissakin. Mutta ei siitä sen enempääTekniikka ;) Mites ne muut tulokset on? Eikä sitä penkin ykköstä tarvii aina testata. Ite testasin kerran ku aloittelin, ja sitten kk päästä uudestaan kun kaverit yllytti. Ehkä 2-3kk välein kannattaa kokeilla, muttei sillä tiedolla ihmeitä tee.

Tästä vielä sen verran, että ajattelin tuolla ohjelmalla nyt aloittaa muuten, mutta HIIT ajattelin korvata tältä sivulta löytyvältä ohjelmalla, koska se tuntuisi itselleni soveltuvan paremmin. Salipäivät muutin tuohon MA-TO-LA, joten minä päivinä tuo rasvanpoltto-ohjelma kannattaisi tehdä ja montako kertaa viikossa?Loputtoman selaamisen jälkeen päädyin tälläiseen ohjelmaan jota olisi tarkoitus aloittaa käyttämään:
Kyykky
SJMV
Penkki
Kulmasoutu kp
Pystypunnerrus
Scott hauiskääntö
Ojentajapunnerrus taljassa
Pohkeet seisten
Vatsat
Salilla 3x viikossa, MA,TO ja PE ja sarjoja 2x kutakin liikettä, toistot ajattelin että ensin 8-12 viikon tai pari ja sitten 6-12 saman aikaa ja taas alusta.
Välipäiville olisi tarkoitus ottaa aamuiksi HIIT 3 kolme kertaa viikossa, kannattaako sen lisäksi tehdä iltaisin sellasia kevyitä 45-60min lenkkejä 2x viikossa, ne tulisivat menemään samoille päiville HIIT kanssa.
Mun 2-jakoinen ohjelma
Arvostelkaa ny toi, varmaa täyttä kuraa mut joo :D

Meinasitko kaikki samana päivänä vai?penkkipunnerrus tangolla 3 x 3-5
vinopenkkipunnerrus käsipainoilla3 x 6-8
rintapunnerruskone 3 x 8-12
niskantakaapunnerrus tangolla 3 x 3-5
face-pull 3 x 6-8
ojentajapunnerrus niskantakaa 3 x 6-8
ojentajapunnerrus taljassa 3 x 6-8
ylätaljaveto 3 x 8-12
alataljaveto 3 x 8-12
selkäojennukset 3 x 8-12
maastaveto 3 x 3-5
keskitetty hauiskääntö 3 x 20
hauiskääntö tangolla 3 x 6-8
vatsalihaskone 3 x 6-8
reisiojennuskone 4 x 8-12
jalkakyykky 4 x 3-5
jalkapunnerruskone 4 x 6-8
pohjepunnerrus 4 x 6-8
vipunostot sivuille 3 x 8-12
ojentajapunnerrus taljassa 3 x 8-12
hauiskääntö käsipainoilla 3 x 8-12

Torstaina ku teet haukkarit ja ojentajat ja seuraavana päivänä rinnan ja selän ni tuskinpa tuosta mitään tulee ku tuolla sarjamäärällä saat runnittua ne kädet ihan pakettiin ja et jaksa perjantaina tehdä mitään.Gruumsh sanoi:

)Miten olisi vielä kulmasoutu/leuanvedot tuoho?Räksytin sanoi:Ma:
Penkki 5x5 + lämmittelyt
Kyykky 5x5 + lämmittelyt
Maastaveto 5x5 + lämmittelyt
(ja jotain random laitteita kun venaan että kaveria :P)

Kulmasoutu tekniikastani en ole varma, joten en myös sitä ole tehnyt.