taivaskäsi
VIP
ei välttämättä, ei yksi puolikas ruoka lusikka sokeria hirveetä ole. Kunhan muuten on ruokavalio ok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei välttämättä, ei yksi puolikas ruoka lusikka sokeria hirveetä ole. Kunhan muuten on ruokavalio ok.

Eihän se meillä jotka ei lavalla yritä. Itsekin vedän kahvin kanssa ja rahkankin kera sokeria enkä silti ole läskistynyt :D Tärkeintä on kokonaisuus. Mutta kysyjälle, kokeile sokeritonta mehutiivistettä niin et menetä yöunia![]()
Eiköhän tuo oo parempi syödä het suihkun jälestä eikä kahta tuntia ootella. Hera imeytyy kuiten suht. nopsasti ja jos vasta 2h päästä vetää kanat nassuun ni ne imeytyy aikasintaan tunti siitä eli ainakin 2h kataboliahan siinä jo iskee :D
siellä otettiin treenin jälkeen palkkari eikö se pidä sen katabolia hirviön loitolla.
Oon miettiny (talousvaakaa vielä omistamattomana) kun esim. mimmien ruokapäiväkirjoissa lukee, että esim. kalkkunaleike 35g, niin paljonkohan se on, siis siivuina.
En laskis sen varaan, jos hera jo imeytynyt niin mistä lisää prodee ennen kun kana sulaa masussa.
Oon miettiny (talousvaakaa vielä omistamattomana) kun esim. mimmien ruokapäiväkirjoissa lukee, että esim. kalkkunaleike 35g, niin paljonkohan se on, siis siivuina.
Ei taida oikein onnistua. Koulusta pääsen vasta klo 4, matka kestää reilu tunteroinen eli kotona olen vasta 5 jälkeen. 6 reenaan, ja treenit kestää apauttiarallaa 1½h. Elikkä puoli 8 maissa olen valmis jolloin vedän protskut huiviin ja 1,5 tunnin päästä normaali ruoka? Ehei, pitää keksiä jotain muuta.hifistelyä, sanon minä. Sovitaan sitten se 1,5h ;)
Joka arkiaamu herään kuudelta, mielellään nukkumaanmenoaika olisi siinä yhdeksän maissa sillä olen melko perso unelle mutta kyllä kärsii vähän valvoa. Niinkuin ravintosisällön kannalta mitä esimerkiksi leivässä kannattaa suosia ja mitkä ovat ehdottomia not? Aikaisemmin en niiden perään ole oikein katsonut, mutta eiköhän ala olla jo aika.Ota joku pieni välipala kun tulet kotiin rahka purkki ja hedelmä vaikka. Treenin jälkeen palkkari ja siitä 1,5h päästä normi ruoka (taitaa olla iltapalan aika, riipuen mihin aikaan menet nukkumaan) (ei pakko olla mikään äärettömän kokoinen)
Täysjyvätuotteita kannattaa suosia.Niinkuin ravintosisällön kannalta mitä esimerkiksi leivässä kannattaa suosia ja mitkä ovat ehdottomia not? Aikaisemmin en niiden perään ole oikein katsonut, mutta eiköhän ala olla jo aika.
Totta kai mun mielest otat sen latausjakson, tai sit ostat kreatiini ethyyli esterii mis ei ole ollenkaan latausjaksoo ja on helvetisti tehokkaampaa, itelläni 15 päivän kuurin jälkeen tulokset nousi huomattavasti siis kaikki tulokset ja treenipainot!!Mun kreatiinipurkissa lukee näin:
Kreatiinin käyttö aloitetaan 5 päivän latausjaksolla, jonka aikana kreatiinia käytetään 20g päivässä. Ota 5g ennen aamiaista, ennen harjoittelua, harjoittelun jälkeen ja päivän viimeisellä aterialla. Latausjakson jälkeen siirrytään 5-6 viikon ylläpitojaksoon, jonka aikana kreatiinia käytetään 5-10g päivässä. Ylläpitojaksoa seuraa 2-4 viikon tauko kreatiinin käytöstä. Kreatiiniin vaikutus säilyy tauonkin aikana koska ylääpitojakso on täyttänyt kehon kreatiinivarastot.
Sitten ton tauon jälkeen, se lähtee uudelleen tolla 5 päivän latausjaksolla ja sitten taas ylläpitojaksoon ja taas otetaan tauko. sitten taas alusta latausjaksolla?
ja kun olen aloittelija niin kannattaako mun aloittaa tolla latausjaksolla vai ei? täällä on tullu vähä ristiriitasia tekstejä siitä vastaan.
PS. Kreatiinitriidejä löytyy mut ei niissä vastaa mulle kukaan, oon koittanut.
Joka arkiaamu herään kuudelta, mielellään nukkumaanmenoaika olisi siinä yhdeksän maissa sillä olen melko perso unelle mutta kyllä kärsii vähän valvoa. Niinkuin ravintosisällön kannalta mitä esimerkiksi leivässä kannattaa suosia ja mitkä ovat ehdottomia not? Aikaisemmin en niiden perään ole oikein katsonut, mutta eiköhän ala olla jo aika.
Totta kai mun mielest otat sen latausjakson, tai sit ostat kreatiini ethyyli esterii mis ei ole ollenkaan latausjaksoo ja on helvetisti tehokkaampaa, itelläni 15 päivän kuurin jälkeen tulokset nousi huomattavasti siis kaikki tulokset ja treenipainot!!