Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tarkenan sitä kolmejakosta vähän eli
1.päivä
-rinta
-olkapäät
-ojentajat
2.päivä
-yläselkä
-alaselkä
-hauikset
3.päivä
-jalat
ja joka kerta vatsaa, tämä setti kerran viikossa ma,to,la eli ollaanko ihan hakoteillä?
Mikä on jalannostoja riipunnasta? Oisko jotain kuvaa tai pientä videopätkää malliksi?Jalannostoja riipunnasta ja voimapyöräilemään:whip:
niipäs onkin, hyvä neuvo ja teen kyllä ojentajia kapeella otteela penkissäRinta, olkapäät
Jalat, hauis
Selkä, ojentajat
Perustelut miks näin - Rinta, ojentajat ja hauis saa 2 kertaa viikossa reeniä, ja ojentajat jos ja kun teet ojentajille kapeeta penkkiä.
Mikä on jalannostoja riipunnasta? Oisko jotain kuvaa tai pientä videopätkää malliksi?
tarkoitit kai että selkä ja jalka päivä vaihtavat paikkaa?Rinta, olkapäät
Jalat, hauis
Selkä, ojentajat
Perustelut miks näin - Rinta, ojentajat ja hauis saa 2 kertaa viikossa reeniä, ja ojentajat jos ja kun teet ojentajille kapeeta penkkiä.
tarkoitit kai että selkä ja jalka päivä vaihtavat paikkaa?
Periaatteessa sen voi tehä kummin päin vaan, aattelin ekaks, että palautuuko lauantain treenistä ojentajat maanantain penkkailuun yms. Jos ei riitä, niin ilman muuta selkä-ojentajat torstaille.
Itse tykkään ainakin enempi ristikkäistaljasta. Kukaan ei voi sanoa sulle kumpi on parempi, aikalailla makuasia. Kokeile itse kummasta tykkäät enempi. Muutenhan noi on aika turhia liikkeitä rinnalle. Punnerrusliikkeillä kasvatetaan massiiviset rintalihakset. Monijakosissa ohjelmissa noi on kuitenkin ihan kivoja pumppiliikkeitä loppuun.kumpi olis parempi liike ristikkäistalja vai vipunostot penkiltä
_hmm..
pidemmän aikaa jo vasemman käden ojentaja/olkapääseutu vaivannut mieltä.
Siihen sattuu välillä niinku puukkoa kääntelis lihassa. Esimerkiksi vinopena käsipainoilla, pystypunnerrus käsipainoilla, ranskalainen ja muut missä ojentajat ottaa jonkunnäköstä osumaa niin niissä tuntuu voimakasta kipua. Vielä kuukausi sitten maitopurkin ojentaminenkin sattui, siitä on päästy, tietääkseni.
Käsi on muutenkin jäänyt vähän jälkeen oikeasta. Hermosto-onkelmia, tulehtunut lihas vai herpes huulessa?
Lääkärille joskus koitin selittää ni tokas vaan että "saattaa liittyä flunssaan ja kuumeiluun". olin tosiaa sillon noiden takia siellä. Kuka näissä tapauksissa osaa auttaa? Lääkäri,Fysioterapeutti, Ornitologi vai muu?
vähä väärään paikkaan, mutta oon aloittelija tälläsissäki ongelmissa.
http://www.exrx.net/WeightExercises/Hamstrings/LVSeatedLegCurl.htmlMitä ovat koukistukset? Takareisiliike?
Mutta nyt on tullut pelattua jääkiekko yli viikko ilma salillakäymistä, joka päivä olen pelannut noin 4 tuntia. Onko tästä haittaa? palaako lihas tms. Tasva palaa mutta lähteekö lihastakin? Punttia aion jatkaa mutta se jää nyt ehkä vähemmälle.. Mutta jos noita tulee viikossa kumpaakin ja jää vain yksi lepopäivä iskeekö ylikunto? Ps. toivottavasti saa jotain tolkkua tekstistä.Lihasta lähtee, kun sitä ei kasva ja syöt alle kulutuksen. Lihaskatoa voi estää dietillä mm. ravintopuolen laihdutusthreadin antamilla neuvoilla. Pelkkä jääkiekon pelaaminen tuskin kasvattaa lihasta tietyn rajan yli, joten punttia ei ainakaan kokonaan kannata jättää pois. Jos kerran viikossa pääset puntilla käymään niin aika heikossa on kehitys.Morrrjeeens. Olen reennannut noin 7kk.. 4kk huonommin ja 3kk kunnon ohjelmalla, lihasta alkanu jo näkyynMutta nyt on tullut pelattua jääkiekko yli viikko ilma salillakäymistä, joka päivä olen pelannut noin 4 tuntia. Onko tästä haittaa? palaako lihas tms. Tasva palaa mutta lähteekö lihastakin? Punttia aion jatkaa mutta se jää nyt ehkä vähemmälle.. Mutta jos noita tulee viikossa kumpaakin ja jää vain yksi lepopäivä iskeekö ylikunto? Ps. toivottavasti saa jotain tolkkua tekstistä.
) 3dl rasvaton maito, kaffeet.
noin 2dlLihasta lähtee, kun sitä ei kasva ja syöt alle kulutuksen. Lihaskatoa voi estää dietillä mm. ravintopuolen laihdutusthreadin antamilla neuvoilla. Pelkkä jääkiekon pelaaminen tuskin kasvattaa lihasta tietyn rajan yli, joten punttia ei ainakaan kokonaan kannata jättää pois. Jos kerran viikossa pääset puntilla käymään niin aika heikossa on kehitys.
Ylikuntoon vaikuttaa myös ruoka ja nukkuminen. Tuskinpa ylikuntoo tossa sun tapauksessa tulee jos vaan hyvässä kunnossa oot.
Yritän jättää tota jääkiekkoo vähemmälle ja pistän ton puntin etusijalle. Aattelin semmosta että viikolla kävis puntilla ja sit vklp pelailemassa.