Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten kannattaisi dietata noin 5kg läskiä pois ja kuinka kauan aikaa kannattaa käyttää siihen...? tavoite olisi että olisi kiinteämpi kroppa ja että lihasta ei lähtisi dietillä ... Kerkeekö tuon toteuttaa 3kuukaudessa?
Olisiko se hyvä että esim. polkisi kuntopyörällä joka ilta sen verran että tulisi hiki pintaan ja että ei välttämättä vähennä syömistä vaan ryhmittää sen 5 kerralle päivässä... Syön noin 2400-2700cal päivässä
Mitat on 168/71
Kiitos!Itse söisin n. 300-500kcal alle kulutuksen. Helpompi se on toteuttaa kun karsit vähän syömisiä.
Aikaa menee n. 5-6vkoa.
no pitää vaan toivoa että se 5kg on sitä läskiä jotka aion polttaa pois
Eikös noin vähässä ajassa kerkeä lähteä aika paljon lihasta?
no pitää vaan toivoa että se 5kg on sitä läskiä jotka aion polttaa pois
Sitte syksyllä alotin tekemää kaksjakosella kävin 4/5 krt viikos salil, tuli ihan hyvin tuloksia. Nyt tammikuus oon ruvennu vääntämää kultaista kuusikkoa, mikä vaikuttaa hjuvalta.
Pahoittelen turhaa tekstiä
montako toistoa penkissä olis hyvä tehdä ja montako sarjaa?
Se on tavote joka ei tule onnistumaan :DEi se 5kg pelkkää läskiä tule olemaan, nesteitä ja lihaa lähtee kanssa.
onko jotain jännän vänkää keksintöä millä saisi salitreenin jälkikivut vähän lievemmäksi? venuttelut ja lämmittelyt eivät ole auttaneet aikaisemmilla innostus kausilla (eli juurikin näitä 2-3kk salii ja sit WOUUU! ja unholaan jäi harrastus).

elikkäs mulla on semmonen ongelma että mun ranteet ja sit jalat siitä nilkkojen kohdalta ja vähä ylempää on iha vitun ohuet enkä meinaa saada millään niihi lihasta. se ärsyttää. muuten oon iha ok kunnossa mutta tuo asia ärsyttää. kertokaa mite saan itteni tasapainosen näköseks![]()
Jos tahdot nilkkoihin ja ranteisiin lisää lihasta, niin mikset samantein vaikka kyynärpäihin, tai vaikka polviin? Eli lihakset lihaksina ja nivelet nivelinä.elikkäs mulla on semmonen ongelma että mun ranteet ja sit jalat siitä nilkkojen kohdalta ja vähä ylempää on iha vitun ohuet enkä meinaa saada millään niihi lihasta. se ärsyttää. muuten oon iha ok kunnossa mutta tuo asia ärsyttää. kertokaa mite saan itteni tasapainosen näköseks![]()
mikä ero on siinä että tekee penkin vähällä määrällä toistoja ja paljolla määrällä? ja miten sarjojen määrä vaikuttaa lopputulokseen?montako haarukallista kannattaa laittaa ruokaa suuhun?
eli riippuu ihan minkälaiseen lopputulokseen haluat ja mitä muuta asiaan liittyvää duunaat.
vähillä toistoilla saa voimaa ja vähän isommalla määrällä lihasta. sarjoja sen mukaan mikä reeniohjelma sulla on. 1-jakoseen 1-4 sarjaa kun taas 5-jakosessa voitkin tehdä yli kaheksaa.mikä ero on siinä että tekee penkin vähällä määrällä toistoja ja paljolla määrällä? ja miten sarjojen määrä vaikuttaa lopputulokseen?