Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka paljon kannattaa pitää kalorit plussalla kun on treeni kausi ja kuinka paljon miinuksella, kun on dietti? Mikä on paras suhde siihen, että dietillä ei kaikki lihakset lähde, mitä on tullut, eikä treeni kaudella tule liikaa ylimääräistä rasvaa?
Kirjoitetaan nyt silläkin uhalla, että asia on loppuunkäsitelty omassa aiheessaan:Oon vaan miettyny että jostain syystä tulee usein nukuttua käsivarsien päällä tai jotain koska aamulla herätessä on käsivarret aivan puutuneet. Voiko tästä olla jotain haittaa? jopa lihaskasvun ja tulosten suhteen?
Minkälaista diettiä vetelet ja häviääkö dietilläsi paljon lihasta?Kyllähän toi on kai ihan mahdollista.
Itekin aattelin että vetelen normaalisti maaliskuun puoleen väliin ja siitä sitten semmonen 2,5kk dietti. -> Kesäkuntoon!
En mee vannoon, koska en tiä mitä sulle tehtiin, mutta kun makaat kätes päällä niin hermostohan ottaa damagee siinä ja sen takia et voi kättäs liikuttaa. Tosin estyyhän se verenkiertokin tossaJos nukkuu kätensä päällä ja se alkaa puutua niin normaalisti ihminen kyllä herää siihen kipuun viimeistään, paljon ennenkuin vahinkoa tapahtuu. Uskosin että kukaan ei voi nukkua kätensä päällä niin kauaa että vahinkoa sattuisi, jos ei ole kunnolla sooseissa tjs. Itellä estettiin verenkierto reidestä useaksi tunniksi, leikkauksen ajaksi. Ja kyllä se alko aika pahasti sattua vaikka oli puudutteet selkärankaan pistetty, valveilla kun olin.

Pistän tänne tämän mun "aloittelijakysymyksen", kun nyt sattui tämä thread tähän.
Eli 3-jakoisella kun treenaan, niin olisiko parempi vetää viikkoon se 3 kertaa, vai voisiko sitä mahdollisesti käydä neljännenkin kerran salilla? Jalat on nimittäin muuhun kuntoon nähden paremmat, joten jos treenaisi muita lihasryhmiä "neljäntenä kertana".
Treenijako on tämä "perus" :
1. Rinta, olkap., ojentajat, epäkkäät
2. Jalat, vatsa
3. Selkä, hauikset, forkut
Jännää, kun ei vuoden treenitauon jälkeen muista yhtään edes omista aikaisemmista treeneistä. Dementia syynä vissiin.
Kuinka monta vatsarutistusta yleensä kannattaa tehdä kun vasta aloittelee.
Itse teen sen niin että asetun selälle makaamaan jalat sohvan päälle niin että reisi ja pohje muodostavat 90 asteen kulman toisiinsa nähden.
15 vatsa liikettä jo tuntui hurjalta. Mutta kuinka monta niitä pitäisi koska käytössä on koko kroppa treeni. Eli joka treenikerta kaikki lihakset käyn läpi.
no jos meinaat vatsalihaksia kasvattaa ja saada sen "himoitun" sikspäkin niin 8-15 on hyvä toistoalue. jos kerta saat 15 menemään niin ota syliin/niskantaakse levypaino.

^
Rasvaa pois niin sillähän ne näkyviin saa.
Painoindeksi on 18.4 ;o joten pitäisi vaan syödä enemmän ja saada rasvaa. Mutta mutta, onpas tämä kinkkinen tapaus.