Janpa
päk in pisnes
Kroppa ei varmaan ehdi tottua dieettikaloreihin viikossa.
Tottua? Sehän on vaan hyvä:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kroppa ei varmaan ehdi tottua dieettikaloreihin viikossa.

samat liikkeet peräkkäin. kuntopiirimäisesti voi tehdä välillä, mutta sykkeen pitäs ehtiä tasaantua aina ennen uutta sarjaa.Kannattaisiko samat liikkeet tehdä "putkeen" vai erillään? Oletetaan että treenini olisi seuraavanlainen:
Kulmasoutu 3x8
Askelkyykky 3x8
Penkkipunnerrus 3x8
Pitäisikö tällöin tehdä 8 toistoa kulmasoutua jonka jälkeen 8 toistoa askelkyykkyä ja penkkiä, jonka jälkeen uusi kierros VAI 3 sarjaa kulmasoutua, jonka jälkeen askelkyykkyjä 3 sarjaa ja lopuksi penkit?
Hyvä, jos saitte selvää ja kiitos jo etukäteen!![]()
Rintalihakset on eri kokoiset ja näkyy suht selvästi(sikäli vaik onki olemattomat :(), mikä auttais et saisin ne edes suht saman kokoisiks?
Rintalihas liikkeinä on penkki ja vinopenkki kp.

Hoho, harvemmin ketään varmaan rintalihaksia erikseen treenaa, varsinkin kun kaveri kertoi liikkeinään oleva penkkipunnerrus tangolla ja vinopenkki käsipainoilla. Anyway, en mä tollasesta jaksaisi stressata koska et asialle mitään voi. Kyllä ne siitä tasoittuu jos ovat tasoittuakseen.Treenaat vaan molempia normaalisti, niin kyllä ne erot ajan kanssa tasoittuu.![]()
Jos treenaan 2x aerobista liikuntaa viikossa 1,5h kerrallaan suhteellisen kovalla intensiteetillä (kuntonyrkkeily)... Niin miten järjestäisette salilla käynnin ?
Nyrkkeilypäivät Ma ja To.
Salitreenit Ti/ke ja Pe/La ?
Jos ajatellaan salikerrat siis 2x/vk, niin millä jaolla ja sarjoilla toteuttasitte treenit ?
Hoho, harvemmin ketään varmaan rintalihaksia erikseen treenaa, varsinkin kun kaveri kertoi liikkeinään oleva penkkipunnerrus tangolla ja vinopenkki käsipainoilla. Anyway, en mä tollasesta jaksaisi stressata koska et asialle mitään voi. Kyllä ne siitä tasoittuu jos ovat tasoittuakseen.
Kait tuota vyötä käytetään tukemaan kaarta. Penkkipaidalla nousee enemmän penkistä, se myös siirtää työtä rinnalta ojentajille.Mitäs hyötyä on painonnostovyöstä pankkauksessa? Entä penkkipaidasta? esim. metal bencher
Harva on lihaksistoltaan täysin symmetrinen. Jatkat vaan normaalin tapaan niiden vatsojen kurittamista niin kyllä ne tasottuu jos on tasottuakseen.Tuntuu, että vasen puolisko vatsalihaksista on hieman oikeaa jäljessä. Olen aina tehnyt istumaannousut ja muut vatsalihasliikkeet tasaisesti molemmille puolille, mutta silti näin on päässyt käymään. Saattaa tosin olla, että kuormitan oikeaa puolta enemmän ihan normaaleissa arjen toiminnoissa.
Tästä seuraakin kysymykseni: Eli jos jatkan tasapuolista treenausta, tasoittuuko ero ajan mittaan, vai pitääkö ruveta tekemään vasemmalle puolelle enemmän?
Eipä tohon mikään vippaskonsti auta. Se painon nouseminen riippuu kuitenkin vain ja ainoastaan siitä syötkö enemmän kun kulutat. Sillä taas ei ole mitää väliä otatko sun kalorit niistä massajuomista tai vaikka omenapiirakasta.Joku vois mullekkin kertoo jonkun hyvän massanlisäys valmisteen, mistä tulis varmasti painoa lisää. Olen kokeillut Mass2, G-mass, massanrakentaja 2, ja olen käyttänyt kreatiinia. Paino ei vaan nousu millään. Olen 17v, 168cm, 56kg.. Pakko saada massaa lisää :D