Noniin, toihan onkin hyvä, kiitoksia.tai sitten teet Hack-kyykkyä tangolla

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noniin, toihan onkin hyvä, kiitoksia.tai sitten teet Hack-kyykkyä tangolla

Dippi on myös tosi hyvä ojentaja liike, kunnon tuntuman saa.

). Laittakaa joku esimerkki esim. viikonpäivittäin.Ja sit vielä yks vähän ot-kyssäri. En pääse itse kauppaan vähän aikaan koska olen kipeenä, joten jos joku viitsisi antaa vähän osviittaa siitä mitä sellaiset "salihanskat" (on niillä varmaan joku hienokin nimi..) maksaa? Alkaa näin naisihmisenä ärsyttämään nuo hankaumat kämmenissä nääs..
osta hanskat jossa on kumipinta. nahkapintaiset hanskat kuluu sileiksi nopeesti jolloin niistä häviää pito. omat ostin anttilasta muutama vuosi sitten ja hintaa tais olla 9e.
Moi!
Voisinko miä lähtee jo salille, vaikka oon 12v. Olen tosi kiinnostunut tästä lajista ja ylipäätään kaikista raskaista lajeista. Itse en ymäärrä näistä ´´urheiluravinteista´´ hölkäsen pöläystäkään.
Voisko siis joku kokeneempi kirjoittaa jotain perusasioita, esim ravinnosta ja liikkeistä.
Kiitos kaikille ketkä ehtii(tai ylipäätään jaksaa) vastata tähän mun kysymykseen. Hauskaa päivänjatkoa kaikille!
mikä on lopputulos jos bulkkaa ja diettaa vuoroviikoin? tiedän mitä termit ovat, kiitos![]()
Katon et tulee 6-10 sarjaa lihaksille joka viikko ja jokanen lihas käydään läpi. jotkut lihat saa enemmän hittiä kun toiset riippuen liikkeistä. liikkeitä mukaan mieltymyksen mukasesti. 4-12 toistoo joita sit vaihdellaan. ei todellakaan mitään tähtitiedettä. progressiivisuutta peliin.Tää on ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta miten te teette noi ohjelmanne?
laittaisittako dipin 3-jakosessa ohjelmassa rinta,selkä vai käsi,olkapäät päivälle?