Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tolla ohjelmalla.http://www.exrx.net/WeightTraining/RussianSquatProgramGenerator.html
Ja pena oli 125 nyt kevyt 135
Pitäiskö jatkaa sama uudestaan uudella ykkösellä?

sait aika hyvät tulokset tolla ryssäohjelmalla. Mulle toi näytti hikistä 5kg parannusta penaykköseen 6 viikon aikana. Nouseekohan tolla max 1 enemmä ku tossa taulukossa lukee? eihä tos oo mitää ideaa jos se noi vähä nousee.

sait aika hyvät tulokset tolla ryssäohjelmalla. Mulle toi näytti hikistä 5kg parannusta penaykköseen 6 viikon aikana. Nouseekohan tolla max 1 enemmä ku tossa taulukossa lukee? eihä tos oo mitää ideaa jos se noi vähä nousee.
alota ihmees uus vääntö
Jokainen tehköön kuin tahtoo mutta tuo ohjelma on alunperin tarkoitettu kuuriluontoiseksi penkin tai kyykyn parannukseksi, ei ympärivuotiseen jatkuvaan käyttöön.
Ohjelman jälkeen pidetään yleensä viikon paussi kyykkäämisestä/penkistä, jonka jälkeen kokeillaan uusi ykkönen.
Tämän jälkeen jatketaan vaikka tuolla 2 viikon räjähtävällä jaksolla, jonka jälkeen aletaan valmistautumaan kisoihin tai jatketaan vaikka perinteisellä voimanosto-ohjelmalla.
Pyydän anteeksiJos en ihan väärin arvaa, et ole harrastanut painojen nostelua vielä kovinkaan pitkään? Alussa kyllä tulosta tulee ihan eri vauhdilla, eikä 5 kiloa 6 viikossa ole mitään. Mutta jossakin vaiheessa kehitys hidastuu väkisin. Siinä vaiheessa, kun treeniä on takana useita vuosia, 5 kilon parannus tuntuu hyvältä saavutukselta, vaikka siihen menisi pidempikin aika kuin 6 viikkoa.
kyl mä nyt ihan perusjutut tiiän treenistä, enkä mikään rhp oo. Ari Pehkosen penkkisivut suistivat minut vähättelemään tuota 5 kg parannusta. Ku se siellä hehkuttaa et tuo 5kg voi tulla viikossa ja kuukaudessa 10kg ja penaa 5 kertaa viikos ja joka kerta max... nuo sotki tämmösen aloittelian pään
mitäs apuliikkeitä tämän ohjelman aikana kannattaa tehdä..?
Pyydän anteeksikyl mä nyt ihan perusjutut tiiän treenistä, enkä mikään rhp oo. Ari Pehkosen penkkisivut suistivat minut vähättelemään tuota 5 kg parannusta. Ku se siellä hehkuttaa et tuo 5kg voi tulla viikossa ja kuukaudessa 10kg ja penaa 5 kertaa viikos ja joka kerta max... nuo sotki tämmösen aloittelian pään
![]()