Jepsis, elikkä olen uusi jäsen täällä mestassa ja pitäisi hieman tiedustella, yllätys yllätys, lihaksista... Pitäis meikäläisen tota lihasmassia hankkia, kun tälläine kauhee luuviulu olen: (17 vuotta), pituutta: 179,6cm ja paino 55kg :itku: .. aluksi tuli muutama vuosi koetettua lihoottaa itteeni karkeilla ja sipseillä ja limulla mutta eipä näkynyt tuo mässäily missään. Sitten kehoitettiin käymään salilla painoa hankkimassa ja niinhän minä tein. Viime vuoden elokuusta tämän vuoden maaliskuuhun tuli harjoiteltua 3-4 kertaa viikossa ja aloin syömään säännöllisesti joka päivä. Paino pääsi tippumaan eräässä vaiheessa jo lähelle 50kg ja sehän masenti mielen totaalisesti. Nyt on rahat loppu ja kukaan ei suostu rahoittaa salilla käyntiä. Kotoa löytyy 8kg ja 20kg painot joilla tulee harjoiteltua säännöllisesti. Mutta tuloksia ei näy missään... elikkäs kuinka kauan oikein tulee harjoitella että jonkilaisia tuloksia alkaisi näkyä? Ja mitä kaikkea liikkeitä noilla käsipainoilla voisi tehdä? ... kiitoksia vastauksista ..
en jaksanut vielä vaivautua lukemaan muita topicceja, joten sori turhasta aiheesta :D
EDIT: jos vaikka nyt vielä laittaisin päivittäisen ruoka ohjelmani niin kertokaa kui persiillään se on:
aamupala: elovena kaurahiutale puuro, pari palaa paahtoleipää, kaakao, banaani
lounas: koulun ruoat xP
välipala: maitorahkaa, mandariineja, banaani, ruisleipää
illallinen: kahden munan munakas, pekonia
iltapala: pari ruisleivän palaa, kaakao, maitorahka
mitä lisättävää tähän settiin?
en jaksanut vielä vaivautua lukemaan muita topicceja, joten sori turhasta aiheesta :D
EDIT: jos vaikka nyt vielä laittaisin päivittäisen ruoka ohjelmani niin kertokaa kui persiillään se on:
aamupala: elovena kaurahiutale puuro, pari palaa paahtoleipää, kaakao, banaani
lounas: koulun ruoat xP
välipala: maitorahkaa, mandariineja, banaani, ruisleipää
illallinen: kahden munan munakas, pekonia
iltapala: pari ruisleivän palaa, kaakao, maitorahka
mitä lisättävää tähän settiin?
joten kiitoksiva...

, 30 kg lihasta kolmessa vuodessa...