• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Kukkakeppi

Jepsis, elikkä olen uusi jäsen täällä mestassa ja pitäisi hieman tiedustella, yllätys yllätys, lihaksista... Pitäis meikäläisen tota lihasmassia hankkia, kun tälläine kauhee luuviulu olen: (17 vuotta), pituutta: 179,6cm ja paino 55kg :itku: .. aluksi tuli muutama vuosi koetettua lihoottaa itteeni karkeilla ja sipseillä ja limulla mutta eipä näkynyt tuo mässäily missään. Sitten kehoitettiin käymään salilla painoa hankkimassa ja niinhän minä tein. Viime vuoden elokuusta tämän vuoden maaliskuuhun tuli harjoiteltua 3-4 kertaa viikossa ja aloin syömään säännöllisesti joka päivä. Paino pääsi tippumaan eräässä vaiheessa jo lähelle 50kg ja sehän masenti mielen totaalisesti. Nyt on rahat loppu ja kukaan ei suostu rahoittaa salilla käyntiä. Kotoa löytyy 8kg ja 20kg painot joilla tulee harjoiteltua säännöllisesti. Mutta tuloksia ei näy missään... elikkäs kuinka kauan oikein tulee harjoitella että jonkilaisia tuloksia alkaisi näkyä? Ja mitä kaikkea liikkeitä noilla käsipainoilla voisi tehdä? ... kiitoksia vastauksista ..

en jaksanut vielä vaivautua lukemaan muita topicceja, joten sori turhasta aiheesta :D

EDIT: jos vaikka nyt vielä laittaisin päivittäisen ruoka ohjelmani niin kertokaa kui persiillään se on:

aamupala: elovena kaurahiutale puuro, pari palaa paahtoleipää, kaakao, banaani

lounas: koulun ruoat xP

välipala: maitorahkaa, mandariineja, banaani, ruisleipää

illallinen: kahden munan munakas, pekonia

iltapala: pari ruisleivän palaa, kaakao, maitorahka

mitä lisättävää tähän settiin?

Mike

IG:mikesirenphoto
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Ruokailussa kylmästi vain syöt enemmän. Tuplaa vaikka määrät. Tuossa iässä on tolkuttomat hormonitasot ja nyt vain sapuskaa naamariin ja treenaat kovaa.

Hyvät ruoka-aineet sulla on, terveellisiä, syöt vain niitä enemmän.

Noilla parilla käsipainolla ei kyllä kauheammin juhlita, eli jos vain mitenkään mahdollista, etsi joku sali.

Ja zemppiä kovasti, itse aikanaan aloitin 53kg painoisena ja hiljaa sitä massaa sitten pakkaantui.

Itseluottamus ja hyvän olon tunne kasvoi kommenttisi myötä :) joten kiitoksiva...

Harmi kun mistään ei tunnu löytävän ilmaisia saleja, mutta kyllähän sitä kaikenmaailman juttuu on kuullut että kotikonsteinki on jonkilaiseen kuntoon päästy. Tiedä sitten tuon paikkansa pitävyydestä...

Itseluottamus ja hyvän olon tunne kasvoi kommenttisi myötä :) joten kiitoksiva...

Harmi kun mistään ei tunnu löytävän ilmaisia saleja, mutta kyllähän sitä kaikenmaailman juttuu on kuullut että kotikonsteinki on jonkilaiseen kuntoon päästy. Tiedä sitten tuon paikkansa pitävyydestä...
Missäpäin asustat? Kaupungilta kannattaa kysyä missä niitä saleja on, omastakin kotikaupungista löytyi kolme ilmasta kun kysyin..

Missäpäin asustat? Kaupungilta kannattaa kysyä missä niitä saleja on, omastakin kotikaupungista löytyi kolme ilmasta kun kysyin..
Savonlinnastaha minä... kyllähän noita saleja on tullut kierreltyä ympäri kaupunkia, mut hinnat ovat korkeat joka paikassa... ja vaikka ilmaisia löytyykin, ne taitavat tähän aikaan vuodesta olla aika täynnä...

EDIT: jos vaikka nyt vielä laittaisin päivittäisen ruoka ohjelmani niin kertokaa kui persiillään se on:

aamupala: elovena kaurahiutale puuro, pari palaa paahtoleipää, kaakao, banaani

lounas: koulun ruoat xP

välipala: maitorahkaa, mandariineja, banaani, ruisleipää

illallinen: kahden munan munakas, pekonia

iltapala: pari ruisleivän palaa, kaakao, maitorahka

mitä lisättävää tähän settiin?
Elikkäs kannattaa nyt tosissaan laittaa se ruokapuoli kuntoon, itellä tämä oli noin kolme ekaa reenivuotta suurin kompastuskiveni (RHP-ideologian lisäksi;))...
Eli aamupalalle proteiinia ehdottomasti eli rahkaa tai heraa..
Sama kouluruokailussa... Eniten kuitenkin pistää silmään toi illallinen joka pitäs ehottomasti muuttaa.. Toi tän hetkinen ei siisällä juuri mitään kasvavalle nuorelle tärkeää.. Eli kunnon kotiruokaa vaan nassuun.. Ja tietysti kannattaa vertailla hintoja jos on rahasta tiukkaa noissa safkoissakin...

Ikä
32
Kaupunki
Riihimäki
Savonlinnastaha minä... kyllähän noita saleja on tullut kierreltyä ympäri kaupunkia, mut hinnat ovat korkeat joka paikassa... ja vaikka ilmaisia löytyykin, ne taitavat tähän aikaan vuodesta olla aika täynnä...
No, eikait se haittaa, jos ne täynnä on, kyllä sinne sekaan mahtuu. Ja ei muuta kuin :thumbs: treeneihin.

No tulipas vastaus tästä mullekkin :D Itse keksin laittaa Hera80 suklaan makiuista, ehrmannin joukkoon. EN tie oliko se sit niin kannattavaa mutta ketun hyvää ja proteiinia paljon. Joku ruokalusilallinen tai pari sinne menee aina :D

Elikkäs kannattaa nyt tosissaan laittaa se ruokapuoli kuntoon, itellä tämä oli noin kolme ekaa reenivuotta suurin kompastuskiveni (RHP-ideologian lisäksi;))...
Eli aamupalalle proteiinia ehdottomasti eli rahkaa tai heraa..
Sama kouluruokailussa... Eniten kuitenkin pistää silmään toi illallinen joka pitäs ehottomasti muuttaa.. Toi tän hetkinen ei siisällä juuri mitään kasvavalle nuorelle tärkeää.. Eli kunnon kotiruokaa vaan nassuun.. Ja tietysti kannattaa vertailla hintoja jos on rahasta tiukkaa noissa safkoissakin...
ilta tuuppaa yleensä olemaan sellaista aikaa jolloin kovin suuria annoksia ruokaa ei tahdo maistua... ja kun ei kesätöitäkään helskutti vie mistää onnistunu saamaan ni täytynee kekkasta joku parempi keino hankkia maniva... täytynee kaiketi patistaa äiskä kunnollisille ruokaostoksille...

kiitoksia vinkeistä kuitenki :)

Kannattaa noilta saleilta hinnat kysyä ja siis kuukausikorttina.

Ainakin yksi sali on siinä poliisiaseman lähellä ja kuukausikortti on 24€.
Sitten tietenkin playoffin kohdalla se 3f.
Ja Jyry...

Itse en noista saleista enempiä muista kun pistin pari vuotta sitten jokusen tuhat euroa salilaitteisiin jotka hommasin kotiin. Kaikki tarpeellinen taljoista kyykkytelineisiin löytyy.

Sitten tietenkin voit kysyä pikkusaimaasta kuukausikorttia. Siellä itse joku vuosi sitten treenasin. Ja onhan amiksellakin oma salinsa. Se on ainakin halpa.

Tosiaan ruokien määrää voi huoletta tuplata jos paino noin vaikeasti nousee.
Ja lihasten kasvun helpoiten näkee ihan mittanauhalla tai ottamalla kuvia vaikka joka kuukausi.

Tsemppiä treeneihin nimimerkillä kolme vuotta sitten 59kg noilla pituuksilla ja nyt painoa 89kg. :rock:

On muuten hienoa että myös Mike vastailee tällaisiin yksinkertaisiin kysymyksiin eikä vaan leiju muiden yläpuolella. Hyvin voisi päällikkönä olla joku joka hoitaisi vaan ylläpidon ja välillä kävisi vähän vääntämässä Legendaarinen Hulkki kuvissa -tredissä... Joten propsit siitä :thumbs: :haart: oot ihQ!!1 :love:

Kannattaa noilta saleilta hinnat kysyä ja siis kuukausikorttina.

Ainakin yksi sali on siinä poliisiaseman lähellä ja kuukausikortti on 24€.
Sitten tietenkin playoffin kohdalla se 3f.
Ja Jyry...

Itse en noista saleista enempiä muista kun pistin pari vuotta sitten jokusen tuhat euroa salilaitteisiin jotka hommasin kotiin. Kaikki tarpeellinen taljoista kyykkytelineisiin löytyy.

Sitten tietenkin voit kysyä pikkusaimaasta kuukausikorttia. Siellä itse joku vuosi sitten treenasin. Ja onhan amiksellakin oma salinsa. Se on ainakin halpa.

Tosiaan ruokien määrää voi huoletta tuplata jos paino noin vaikeasti nousee.
Ja lihasten kasvun helpoiten näkee ihan mittanauhalla tai ottamalla kuvia vaikka joka kuukausi.

Tsemppiä treeneihin nimimerkillä kolme vuotta sitten 59kg noilla pituuksilla ja nyt painoa 89kg. :rock:
pikkusaimaassa oli tapana ennen vanhaan käydä, kunnes taloudellinen puoli alkoi horjuamaan ja nyt ei oikestaan missään pääse käymään enään... täytyy yrittää selvitä kotikonstein ellei jotain paikkaa ala löytymään...

Ikä
29
Tosiaankin :kuvia:, 30 kg lihasta kolmessa vuodessa...
no lol,ei tuotietenkään kaikki oo lihasta,mutta ihan kunnioitettava määrä massaa kaverille kerääntyny pienes ajas

sellaiset 10 kiloa kun saisi näin "aluksi", niin jo olisi kiva... tänää lisäsin ruoka ohjelmaani lisävalapalaksi saman ku aamias aterian eli kaurahiutaleita ja paahtiksia.. ja äiskän kehoituksesta raejuustoa...

lisäksi tein pieniä mittailuja kropastani ja saas nyt nähdä kesäloman jälkeen onko tuloksia syntynyt...

Mulla ei todellakaan oo samaa ongelmaa kun sulla :)
mä lihon ku pullataikina ku "hiukan" mässään :)
-Syö enemmän :D
ja voihan sitä kotonakin punttailla

-JJ

En mikään ravinto guru ole mutta vastaan oman kokemuksen pohjalta tuohon massanhankintaan. Eli koulussahan on hyvät ilmaiset ruuat, syö niin paljon kuin vaan menee. Lähes siten että tulee paha olo. Ja tietysti kotona samalla mallilla. Syöt paljon vaan protskuja ja hiilareita. Ja rasvaakin tarvii jonkin verran mättää naamariin. Ja täältäkin voisin laittaa tsemppiä treeneihin nimimerkillä 58kg-->82kg 1,5 vuodessa.

Kannattaa oikeesti laskee ne kalorit, koulultas vois löytyä ilmanen sali?
Ku rupeet vetää prodee sen 2g/oma painokilo ja jonkuu 3000kcal per päivä ni pitäs teorias tulla sitä massaa.
Nimim. alle 60kg 3 vuotta sit.

ajattele asia positiivisesti,

1. SAAT syödä enemän,

2. ei ole ylipainoa

3.Lihakset erottuu paremmin

Tosta kun saat lihasmassaa nii hyvä tulee

Ikä
35
Jos ongelmana on se ettet syö tarpeeksi (mikä se epäilemättä on jos paino ei nouse) niin tässä olisi toi helppo resepti millä saa hyvin lisää kaloreita ruokavalioon.

Eli itse laitan isoon kattilaan illalla 9 dl pikakauraa, 2 l rasvatonta maitoa, 2 banaania ja proteiiniks purkin ehrman rahkaa tai 1 dl XL jauhetta sekä maustaa voi vaikka fun lightilla. Sitten sauvasekoittimella pirtelöksi ja annoksen voi juoda seuraavana päivänä kolmena annoksena niin saa hyvin lisäkaloreita vaikka syöminen muuten ei innostaisikaan.