Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä on sellainen pistävä kipu kyljessä (kylkipisto???) joka tulee joskus reenaillessa? Tarkoitan lähinnä mistä/miksi se tulee ja voiko sen pois menoa jotenkin nopeuttaa, ärsyttää kun hyvin käyntiin lähteneellä lenkillä joutuu pysähtymään.
Toivottavasti joku sai selvää.![]()
Millaista treeniä sitten aloitellessasi teit saadaksesi orkkusi kasvamaan?itselle oli orkuissa helppo lähteä kasvattamaan. Nyt en tee kohdistettua treeniä niille, mutta välillä voisi jotain heitellä.
Joo, mulla on kans toi :S jos oon lenkillä, niin rupee pistelee kylkiin! Ärsyttävää kun pitää pysähtyä, vakka jaksais vielä juosta kuinka paljon.
Millaista treeniä sitten aloitellessasi teit saadaksesi orkkusi kasvamaan?
No jostain keksin, että voisi vähän tehdä rannekääntöjä ja niitä tein sitten jonkin verran ja vähän kun ranneta kääntää, niin kyllä jotain möykkyjä on. Tästä siis jo aikaa ja eivät ne valtavia ole, mutta mutta mutta mutta.
Lähtivät kasvamaan nopeasti alussa, tyyliin epäkkäät ja hauis.
Miten lähteä voimapyörässä liikkeelle, kun puhtaita toistoja saan tasan 0?
Tuota todella huonona pillerimiehenä kysyisin sitä että voiko vitamminiinit korvata jollain vitaminoiduilla mehuilla sun muilla. Sairaudetki jotaka tarvii jotain antibiootteja tai muita mömmöjä on melkein saanu parantua omillaan, kun en ikinä muista niitä ottaa.

Terve.
Eli ensimmäistä kertaa elämässä alkaa tää treenaus kiinnostaan, enkä kehtais heti salille lähtee. Joten, mitkäs olisi sellasia hyviä kotona tehtäviä liikkeitä? Ja kuinkas usein niitä sitten pitäisi tehdä? Yleiskunto mulla on heikko, mutta en ole ylipainoinen. Tarkoituksena olisi aluksi nostaa peruskuntoa, myöhemmin sitten kehittää lihaksia. Kiitos vastanneille!![]()