Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

...ttu oli sali kiinni tänään niin alkoi treenit tauon jälkeen sillä, että vedettiin pizza naamaan ja nyt koneelle -> .

Eniten potuttaa se kun tehdään esim hauiskääntöä levytangolla, niin porukka katsoo ku oisin lavalla.. :eek: :david:

Sit kans se p***a musa mitä soittavat. Onnex tuli rahaa,keskiviikkona käyn ostaa kuulokkeet. Voi kuunnella taas Dioa,Disturbedia, ym musiikkia :evil:

Sit kans :david: .

Tietenkin myös ne jotka ihmettelee etten tee PENKKIÄ joka päivä!! :kippis1: sille

Eniten vituttaa se että treenikaverin kanssa menee sarjojen välissä aina jutteluksi(yleensä dissataan jotain salin käyttäjää joka tekee miten sattuu:rock: ) ni ei varsinkaan selkää saa oikee kipeeks ku sarjojen väliin tulee minuuttejen tauko:curs:

Jos sattuu huono päivä, niin mikään rauta ei tunnu nousevan. Onneksi on pikku hiljaa alkanut tunnistamaan ne päivät, jolloin kannattaa maksimien yrittämiset unohtaa kokonaan.

Toinen asia mikä tympii vielä enemmän tähän harrastukseen liittyen, on morkkis, joka tulee, jos treenejä jää väliin. Nyt varsinkin kun olen tuolla Kajaanin helvetissä palvelemassa isänmaata:david: , niitä taukoja on tullut. Onneksi tulokset eivät ole kuitenkaan pudonneet kovin paljoa. Odotan innolla niitä 7-12 päivän leirejä... saa nähdä mitä ne tekee elimistölle:wall:

No, 5 kuukautta ja sen jälkeen täysipainoista treeniä

Eniten potuttaa se kun tehdään esim hauiskääntöä levytangolla, niin porukka katsoo ku oisin lavalla.. :eek: :david:

Ärsyttää suunnattomasti jos menossa tekemää kyykkyä, mavea yms. ni joku jantteri hieroo sitä habaa siel 4kynpillä. Etenki ku salilla missä käyn on valmiita tankoja 50kiloon asti, 5kilon välein.

Ei siis godzbulletille tämä, tuli vaan mieleen tuosta.

Eniten vituttaa se että treenikaverin kanssa menee sarjojen välissä aina jutteluksi(yleensä dissataan jotain salin käyttäjää joka tekee miten sattuu:rock: ) ni ei varsinkaan selkää saa oikee kipeeks ku sarjojen väliin tulee minuuttejen tauko:curs:

tai sitten sä vaan revit muilla lihaksilla kuin selällä niitä selkäliikkeitä...

E:oho.4000. posti.kyllä se kannatti rajapyykki ylittää tälläisellä

Ärsyttää suunnattomasti jos menossa tekemää kyykkyä, mavea yms. ni joku jantteri hieroo sitä habaa siel 4kynpillä.

Jep, eilenkin yks äijä vääns hauista tangolla salin ainoassa power-rackissa. En onneks ollut menemässä tekemään kyykkyä mutta tuli nyt vaan mieleen. Mitäköhän tollasten päässä liikkuu.

Nykyisin olen kiinnittänyt jonkin verran huomiota noihin "muka-treenaaviin" tyyppeihin. Liian pienet painot, aina samat liikkeet, samat toistot (yleensä jotain ylipitkää sarjaa pikku painoilla jollain saatanan hilavitkuttimella). Ei mitään kehitystä tietenkään. What's the point? En väitä, että itse olisin mikään vitun pro, mutta yritän kyllä pitää touhun nousujohteisena stna.

Mua potuttaa eniten kaikki pikkujannut jotka tulee kovistelemaan ja kattelemaan muiden toimintaa salilla. Eiköhän siellä ihan itseä varten käydä. Hyvä esimerkki oli, kun tuossa viime vuoden puolella (silloin kun kävin aktiivisemmin) tekemässä haukkareita. Kaveri tuli katsomaan siihen viereen. Sitten ku lopetin, otti isommat painot ja katteli mua ja heijaili niitä kunnon vartaloliikkeen kanssa ylös. Olis tehny mieli sanoa kaverille suorat sanat, mut jätin omaan arvoonsa..

Toinen juttu, mikä ei salissa ole vikana, on se, että kesäisin lopahtaa salillakäymiset aika pahasti. Lähin sali 15 km päästä, eikä tuu muuten vaan käytä koulun tjv:n takia siellä. Ensi kesänä pitäisi saada muutosta asiaan.

Tämmösiä perusasioita, mitkä potuttaa. Näin 17 vuotiaan silmin :P
-Se että, kun meet tekeen penkkiä ihan ekaks, kun meet salille. Niin eikös sieltä jostain jonkun tietäjän suusta tuu. "ihme. nuoriso menee tekeen penkkiä" Ihan kunnon ohjelmalla kuitenkin etenen =)
-Jotkut jotka tulee kertoon sulle, miten ne liikkeet tehdään "oikein". Se on hienoo, kun joku tulee valaseen sua, kun teet pystypunnerrusta käsipainoilla, että ei sitä vinopenkkiä kuulu tehä noin jyrkässä kulmassa. :D Repesin kohtalaisesti, ku yks sälli tuli kertoon tommosta.
-Turhat sönköttäjät, jotka tulee sekoittaan sun reenin
-Tyypit jotka heittää salin jokaiseen tankoon painot, ja menee tekeen ylätaltaa :|
-ymymymymys.
Kyllähän noita asioita olis, mutta jätänpä tämän avautumisen tähän

Ahistaa yks duunikaveri (nainen) joka käy samalla salilla. Jos teen vaikkapa vipareita (ehkä tein vähän runttaamalla...ei aina jaksa puhtaasti vääntää), niin se tulee kesken sarjan selittämään mulle, että "ei niitä noin tehdä. sulla menee selkä rikki". Sit kun töissä mainitsin siitä sille ihan asiallisesti. Sanoin, että jos on jotain asiaa, niin oota sen verran, että saan sarjan tehtyä. Niin tää ottaa sen vittuiluna :curs:

Inhottaa vaan, kun keskittyminen herpaantuu tollasesta häirinnästä.

Jep kyl ne on ne jokka kyttää... en tiedä mikä siinä on miks kaikkien on pakko kytätä ku koitat tehdä jotain. Se kai kuuluu joittenkin mielestä asiaan. Toinen on se kun jos joku nyt vetäsee tollai muutaman kuukauden reenin jälkeen 180 painoo penkkiin, näyttääkseen ihmisille. Sitten ollaan pyytämässä kaveria apuun ja kun tanko on saatu ylös ni aletaan selittään "oli rankka ilta eilen..... blaablaa... en oo nukkunu hyvin.... otin pikkusen enne... oli hieman väärä tekniikka blaaaaa". Ohan se nyt selvä että ei se nouse, ja vaikka siel nyt olis semmonen aikasempi maksimi ja ei jostain syystä nouse, ni tarviiko se kaikille kertoo.

Ahistaa yks duunikaveri (nainen) joka käy samalla salilla. Jos teen vaikkapa vipareita (ehkä tein vähän runttaamalla...ei aina jaksa puhtaasti vääntää), niin se tulee kesken sarjan selittämään mulle, että "ei niitä noin tehdä. sulla menee selkä rikki". Sit kun töissä mainitsin siitä sille ihan asiallisesti. Sanoin, että jos on jotain asiaa, niin oota sen verran, että saan sarjan tehtyä. Niin tää ottaa sen vittuiluna :curs:

Naiset...:haart:

Inhottaa vaan, kun keskittyminen herpaantuu tollasesta häirinnästä.

Tuo on kyllä niin vittumaista, siis ettei voi odottaa sarjan loppuun asti.

Kerran kävin vaimokkeen muksun kanssa salilla ja se meni siihen että kokoajan kyseli mitä tehdään milläkin ja kun sanoin etten voi vastata kesken sarjan niin ei se mitään auttanut. sama kysely jatkui.

sama kotona treenatessa. teen voimapyörällä toistoja ja toinen kyselee jotain enkä vastaa niin suuttuu siitä sitten mulle! vaikka olen sanonut, että älä kysy kun teen toistoja koska en voi vastata. ei näin, ei todellakaan näin.:curs: :david:

Ei siis godzbulletille tämä, tuli vaan mieleen tuosta.

Siitä syystä mä teenkin haukkarit käsipaino nurkassa, siellä on harvemmin kukaan muu tekemässä mitään. Unohdin laittaa kans tuon ku joku tekee kyykky telineessä noita haukkareita: tauot on yli 5 min,puhutaan puhelimeen... :zzzz:

itseäni nyppii muutama asia omalla salilla:

15v jantterit huuta (varmaan äiteelle) lähes korvassa kiinni kännykkään kuinka hurjasti ovat taas rautaa nostelleet!

eräs henkilö tulee venyttelemään sun eteen kun oot tekemässä sarjaa!

sit semmoset saatanan lesoojat jotka uhoo kovaan ääneen niin että sali raikaa että nyt lähtee penkiltä 75kg ykkönen ja jos ei nouse niin alkaa painot lentelemään:curs:

muuten salillani on mukava ja rento tunnelma :kippis1:

Edelleen etoo muutama apina jotka treenaa joka päivä samoissa haisevissa treeni kuteissa:( Eikä tajua edes peseytyä kunnolla!! Hygieenia pitäis hoitaa ettei haise kun elävä perse!!

Siis eihän salivaatteita saa pestä kuin 4-6kk välein, mua etoo semmoset ketkä treenaa aina puhtais vaatteis. Ex-tyttöystäväl oli hirvee ongelma ku mun vetoremmit hais kuulemma kuolemalle ja mun rakas saksilla modifoitu 20e huppari ripulille :rock:

Iskelmät ärsyttää salilla, etenkin Mikko Alatalo. Reijo Taipale harmittaa myös.
Ja ne jotka jättää painot tankoihin voisi mun puolesta ruoskia julkisesti.

Back
Ylös Bottom