Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mitä kummaa tämä tarkoittaa, trappistithan ovat pintahiivaoluita, eivät siis lagereita? Vai tarkoitatko vaaleaa väriä, jolla taas ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko olut lager vai ei?Laagereiden trappistioluet...
Kirsikkaoluiden joukosta yksi parhaita on Frank Boonin Kriek hanasta. Suosittelen maistaamaan, jos tilanne osuu kohdalle.Täytyy tunnustaa, että kirsikkaoluet putoaa kanssa![]()
Jenkkibudweiserin? Varmasti parasta kaljaa, mutta hyvä olen kanssa tuolla ei ole paljoa yhteistä. :Dite maistelin tuossa perjantaina muutaman budwaiserin ja täytyy sanoa että on parasta kaljaa mitä oon ikinä juonu.
Saku Taurus 8% - jääkaapista pakkaseen 20 minuutiksi ja kaadetaan "pakastettuun" tuoppiin...mmmmm...![]()
Tumma Velko näyttää olevan kestosuosikki tummien oluiden kastissa. Tummasta Velkosta diggaavien seuraava ostos on Litovel. Se on myös yksi Ässä siinä sarjassa.
Kirsikkaoluiden joukosta yksi parhaita on Frank Boonin Kriek hanasta. Suosittelen maistaamaan, jos tilanne osuu kohdalle.
Ja tuloksena on jääkylmä olut joka ei maistu millekään. Taurus on kyllä hyvä olut, mutta tuommoiselle bock-tyyppiselle oluelle parempi tarjoilulämpötila on semmoinen +8C.
Niinhän ne "viisaammat" väittää - mutta +8 = aivan liian lämmintä mille tahansa olutlaadulle... :urjo: ...siis mun makuuni... :piis:
Enkä mä sitä olutta minuutissa juo, mutta tuolla tavalla se pysyy juotavana pidempään...