Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suosittelen tsekkiläisiä: Budejovicky Budvar on raikkaan hedelmäinen ja sopivasti humaloitu. Voi ottaa vaikka useampia illassa jos on varaa. Hinta/laatusuhde melko hyvä (alle 2,5 euroa 0,5 l)...
Onkos kukaan maistanut (muistaakseni) tsekkiläistä tummaa Litovelia? Siinä on olut minun epähienostuneeseen makuuni. Toinen mukava on suomalainen Keisari.
Tämäpä olikin positiivinen yllätys :thumbs:
Sekä vaalea että tumma lager olivat hyviä!
Mukava kuulla, että maistui. Pitäisi varmaan itsekin maistaa myös tummaa, jostain syystä se on jäänyt kokeilematta.
Itse joisin varmaan pelkästään Budvaria ja muitakin tuontioluita, jos tämä olisi rahallisesti mahdollista. Kyllä ero on tusinatavaraoluisiin huomattava, vaikka jotkut eivät tätä suostukaan myöntämään. Tottakai makuasioita...
Litovel muistaakseni ihan ok. Joku siinä oli pikkasen pielessä kuitenkin mun makuun.Meikäläisellä on tollanen Litovel jääkaapissa odottelemassa. Ei vaan vielä ole pystynyt maistamaan, kun kurkkukipu pilais kuitenkin maistelun.
Tällä tarkoiti varmaankin Budwaria? Siinä on minun mielestä maailman paras olut, oikeastaan sekä tummana että vaaleana.Budejovicken tummaa tuli maistettua lauantaina ja se oli ihan hyvänmakuinen.
Budějovický budvar dark.
Indian-nimistä maissiolutta oli markkinoilla joskus 80-90-luvun vaihteessa, mutta en tiedä onko tämä uusi sitten ihan samalla reseptillä... Saman tyylistä ainakin.Äsken korkkasin vaalean version tuosta..oli muuten törkeen hyvää. Koffin uusin indian maissiolut oli myös hyvää.
Äsken korkkasin vaalean version tuosta..oli muuten törkeen hyvää. Koffin uusin indian maissiolut oli myös hyvää. Kaapissa lojuis vielä jacobsenin tumma ja vaalea (törkeitä lekoja..0,75). Muistaakseni Stella Artois ja Hoegaarden Witbier olivat myös hyviä.
Koffilta on tullu pari uutta olutta: saku guld, käki-olut, baltika 0,5 tölkki (oli ennen pullo, mutta poistui)
Tuli viikonloppuna juotua Heinekeniä ja täytyy sanoa, että hyvää oli!