Packing-On Muscle! Max-OT Style.

Status
Viestiketju on suljettu.
tätä on puijtu täällä aijemminkin. söörtsillä löytyy.

ite reenaan tällä hetkellä ja oon treenannut monesti muilloinkin. hyvältä on tuntunut. dietillä ohjelma ei toiminut niin hyvin.luonnollisesti.

Kymmenen vinkkiä naturaalina kasvamiseen, mm. ohjeistukset treenata aina failureen ja rasittaa jokaista lihasryhmää ainoastaan kerran viikossa.

Mitä helvettiä?:eek:

Onha toi kyllä Hulkkia isompi jätkä...;)

Joo on. Nii on ronsteriki. Kaikki ne on natuja. Todistustaakkaa natuudesta ei heillä käytännöllisesti katsoen ole kuin muodollisella "joo natu oon" tasolla, siitä ei niin kauheammin välitetä.

Jatkan offilla eli natuja nämä kaikki on. Taitaa olla pojalla hyvät geenit.;)
lacour8.jpg

Muutaman kilon sain tuolla lihasta kun kokeilin pari kuukautta...ihan jees pox ohjelma.

ei muuten kukaan oo sattunu näkemään tuota skipin packing on muscle max-ot style treeni videoo? traileri lupailee ainakin hyvää menoa.

Kannatti varmaan lopettaa tuommonen ohjelma jossa ei saa parissa kuukaudessa kuin muutaman kilon lihasta:(

Joo on. Nii on ronsteriki. Kaikki ne on natuja. Todistustaakkaa natuudesta ei heillä käytännöllisesti katsoen ole kuin muodollisella "joo natu oon" tasolla, siitä ei niin kauheammin välitetä.
Todistapa Lassesa itse, että olet naturaali. En usko että olet naturaali, ennen kuin todistat sen aukottomasti. :jahas:

Mitä nyt tulee näihin vertailuihin Colemaniin yms, onko jengille ihan oikeasti niin hankala käsittää, että maailmanluokan genetiikalla on kenties natikkanakin mahdollista kasvaa peruskovan roinabodarin kokoiseksi? Skip LaCour tuli 90-luvulla tunnetuksi maailman kovimpana naturaalikehonrakentajana, ja tuskin on kenellekään epäselvää, että Ronnie Coleman on yksi kaikkien aikojen kovimmista roinakehonrakentajista. Jos oletetaan, että molemmilla ukoilla on yhtä kovan luokan genetiikka (siis lihaksen kasvatukseen äärimmäisen hyvä genetiikka, samaa luokkaa kuin kenellä tahansa Mr. Olympian kärkikilpailijalla), onko se nyt niin kaukaa haettua että Skip voisi olla natikka?

Skip ja Ronnie nimittäin sattuvat olemaan tasan yhtä pitkiä (5'11" eli noin 180 cm), mutta siinä missä Skipin kaikkien aikojen paras kondis uransa lopulla (vuoden 2003 Team Universe) oli noin 95-kiloisena, on Ronnie kilpaillut perse säikeillä 135-kiloisena useampaankin otteeseen. Eli näillä oletettavasti yhtä lahjakkailla, yhtä pitkillä kavereilla on lihasmassassa eroa noin 40 kiloa. Mitä nyt olen roinauksesta käsittänyt, olisi tuollainen 40 kilon lisäys lihasmassassa parhaimpaan natukondikseen jo äärimmäisen harvinainen saavutus. Miksi se on siis niin hankala uskoa, että eliittitason geeneillä ei voisi päästä tuollaiseen Skipin tasoiseen kondikseen?

skip_vs_ronnie.webp

Itse siis uskon Skipin varsin hyvin voivan olla natikka, mutta genetiikaltaan niin uskomaton monsteri ettei edes joku JWO voisi päästä samaan vaikka panostaisi hommaan 100-prosenttisesti 10-15 vuotta. Niin harvinaisesta lahjakkuudesta tässä kuitenkin puhutaan, ja lisäksi Skip oli tunnetusti 90-luvun alusta kilpauransa loppuun (2003) äärimmäisen spartalainen niin treenin, ravinnon, levon kuin psyykkisen puolenkin suhteen.

Pysykää nyt perkele joskus jo itse aiheessa :curs:

Eikö sitä kerranki voisi pysyä itse aiheessa, eikä joka vitun kerta vetää tota roina väittelyä joka aiheeseen!

Pysykää nyt perkele joskus jo itse aiheessa :curs:

Eikö sitä kerranki voisi pysyä itse aiheessa, eikä joka vitun kerta vetää tota roina väittelyä joka aiheeseen!
Jokainen Skip LaCouria koskeva threadi on Pakkotoistolle mennyt natu/roinari-väittelyksi. Jos ei muuten, niin viimeistään siinä vaiheessa kun Mike tulee postittamaan joitain Skipin kuvia ja sanomaan että "joo, natuhan tuo on, niin on Ronsterikin, se sano niin!". Tällä kertaa vain Lassesa ehti ensin.

PS. Lassesa, odottelen edelleen niitä vedenpitäviä todisteita naturaaliudestasi. Jos niitä ei tipu, olet ilmeisesti roinari?

Jokainen Skip LaCouria koskeva threadi on Pakkotoistolle mennyt natu/roinari-väittelyksi. Jos ei muuten, niin viimeistään siinä vaiheessa kun Mike tulee postittamaan joitain Skipin kuvia ja sanomaan että "joo, natuhan tuo on, niin on Ronsterikin, se sano niin!". Tällä kertaa vain Lassesa ehti ensin.

PS. Lassesa, odottelen edelleen niitä vedenpitäviä todisteita naturaaliudestasi. Jos niitä ei tipu, olet ilmeisesti roinari?

Vittu antakaa nyt jo olla!

Pitääkö sitä oikein hakemalla hakea että päästään väittelemään?

On se niin perkeleen vaikeaa näköjään antaa vaan olla, ja keskittyä aiheeseen :curs:

Vittu antakaa nyt jo olla!

Pitääkö sitä oikein hakemalla hakea että päästään väittelemään?

On se niin perkeleen vaikeaa näköjään antaa vaan olla, ja keskittyä aiheeseen :curs:
Huomauttaisin, että minä en tämän threadin natu/roinaväittelyä aloittanut, vaan sen tekivät Lassesa ja vitamiini. Ihmettelenkin, miksi meikäläiselle tiuskit?

Huomauttaisin, että minä en tämän threadin natu/roinaväittelyä aloittanut, vaan sen tekivät Lassesa ja vitamiini. Ihmettelenkin, miksi meikäläiselle tiuskit?

Tarkoitus ei ole ollut vittuilla kenellekkään, vaan pointti tossa hommassa oli että, vituttaa ku joka aihe nykyää menee tähän samaan väittelyyn.

Joten ei herneitä :piis:

:offtopic:
Niin harvinaisesta lahjakkuudesta tässä kuitenkin puhutaan, ja lisäksi Skip oli tunnetusti 90-luvun alusta kilpauransa loppuun (2003) äärimmäisen spartalainen niin treenin, ravinnon, levon kuin psyykkisen puolenkin suhteen.
Minulle on aina jäänyt epäselväksi mitä spartalaisuus tarkoittaa kun puhutaan treenaamisesta

Minulle on aina jäänyt epäselväksi mitä spartalaisuus tarkoittaa kun puhutaan treenaamisesta

Spartalaisethan söivät vain lihasta rasvan ja oliiveista kivet.

Tässä tapauksessa varmaan tarkoitetaan hifistelemätöntä asennetta kehoiluun.

Tai sitten sitä, että jokaisen kisan tarkoituksena on tappaa kaikki vastustajat ja varsinkin niiden lävistetty päällikkö ja sen omituiset mutantit.

Oli muuten ihan ok leffa :D

Itse ainakin tarkoitan sillä järkkymätöntä kurinalaisuutta, sekä tietysti myös tässä yhteydessä kovaa työntekoa.

Ei tehdä tästä henkilökohtaista. Okei, jos en pysty todistamaan natikkuuttani, annan esim. positiivisen näyteen, niin silloin olen roinari. Jos en pysty antamaan vedenpitävää näytettä kaikille epäilijöille, huonojen testausprosessien takia (eikös ne jotain valheenpaljastuskoetta käytä tuolla ja ilmoittavat virtsantestausajankohdista monta kuukautta ennen itse koetta?) niin silloin aineelliseen totuuteen ei olla päästy ja kysymys jää auki. Ei se ole Skipin murhe, hän on niin natu kuin liitto ja testausprosessit vaativat. Se siirtyy meidän murheeksemme sitten kai:)

Mulla ei ole mitään henkilökohtaista intressiä asian lopputulokseen, olipa Skippi natikka tai ei. En ole liiemmin idealisti enkä pessimisti siinä mitä tulee natikana mahdollisesti saavutettuihin massoihin. Koen näinollen olevani jokseenkin objektiivinen. Jos Skippiä arvioisi 3 henkilöä, idealisti, pessimisti ja tilastotieteilijä tulos olisi: Natu, roinari, roinari.

Se on mahdollista, että Skip on natu. Todennäköisyyksien valossa kylläkin tn on aivan olematon.(Laskeppa ehdollinen todennäköisyys, että 1/10000:sta on geneettisesti tarpeeksi lahjakas, 1/1000 todennäköisyydellä tälläinen lahjakkuus kiinnostuu puntista, 1/1000 tämä puntista kiinnostunut tähtää kilpalavalle ja viettä bodimunkin elämää(+muut muuttujat)... Ja tuloksena on Skip La Cour.) Tässä on vielä sekin, että väitteen esittäjällä eli Skipillä on tässä se todistustaakka(minkä hän on hoitanutkin, mutta testausta voidaan kyseenalaistaa = aiheutuu turhaa spekulointia niin kuin nyt). Tuon kaltaista hypoteesiä "Skipin/ronsterin massat on mahdollista saavuttaa natuna" on mahdotonta kumota.

Todistuskeino? Ei sellaista kai ole, ainakaan käytännöllistä. Aineeliseen totuuteen pyrittäessä esim. Skipin perusoikeudet ja yksityisyydensuoja tulevat vastaan. Mutta jos Skippi vapaaehtoisesti suostuisi: natunäytteen annettuaan 6kk:n mittainen päivittäinen dopingtestaus sekä jatkuva valvonta, ei kai siinä muuta vaihtoehtoa ole. Jos lihasmassa lähtee laskuun tänä ajanjaksona, voidaan Skipin olettaa roinanneen. Oletetaan, että kaikki merkittävästi lihasmassaan vaikuttavat roippeet kaiketi näkyvät näillä nykyisillä dopingtestaus-menetelmillä? Tästähän minä en varma ole.

Jos tukeudumme tilastotieteeseen, niin voimme kuitenkin alkaa puhumaan "0,0001% varmuudella natu" tai "99,9999% varmuudella roipettaja" -Skipistä selventääksemme tuota todennäköisyyden suhdetta. Tuokin voi kuulostaa hurjalta, mutta on ilmeisesti aika lähellä totuutta?

Mutta sitten hormonaaliselta näkökulmalta tarkasteltuna, niin minkälaiset testotasot ensinnäkin vaadittaisiin tuollaisen lihasmassan ylläpitoon? Kun puhuttiin niistä geeneistä, niin mikä on tämä epätarkasti määritelty "geneettinen lahjakkuus". Onko hänellä merkittävästi korkeammat testot, joku lihaskasvua inhibitoivan mekanismin/homonin vajaatoiminta (mutta eikai silti ylimääräinen lihas voi rakentua/säilyä yllä jos ei ole tarpeeksi testoa ylläpitämään?) vai mikä? Haen vain sitä, että lihasmassaa kai ei voi MITENKÄÄN ylläpitää ilman ellei ole (suhteessa lihasmassaan) tarpeeksi testoa ylläpitämään sitä. Silloinhan Skipillä täytyisi olla todella korkeat testotasot.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom