Packing-On Muscle! Max-OT Style.

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Itse asiassa noiden ensimmäisen sukupolven prohorkkujen tehottomuus on aika yleisesti tunnettu asia, eikä pelkästään käyttäjien itsensä kertomaa. Aikoinaan tuosta kirjoiteltiin paljonkin juttua esim. jenkkilehdissä (vaikka samojen lehtien sivuilla mainosti yksi jos toinenkin samaisia tuotteita myyvä firma).Olen voinut mainita ylipäätänsä esikuvaksi, mutta sen tiedän aivan varmasti että en tule ikinä Skipin kondista saavuttamaan. Siinä mielessä olisi varsin heikkoa pitää ukkoa muka jonkinlaisena osviittana siitä mitä itse voisi saavuttaa.Olen jubaillut asiasta useammankin kyseisissä liitoissa kilpailleen tyypin kanssa. Musclemanian testauskäytännöt ovat kuulemani mukaan tosiaan aika köykäiset (jopa Musclemania-kilpailijat ovat itse naureskelleet niille), kun taas OCB:n ja INBF/WNBF:n testauskäytäntöjä arvostavat suurin osa naturaalikisoissa kilpailevista. Ja ihan julkisestikin esim. forumeilla asiaa tuntevien keskuudessa näyttäisi pätevän nämä samat käsitykset.

Haluaisitko Big Iivili hieman selventää missä olen nyt niin pihalla?

No joo, voitit kai sitten. Soon natu kun ne ei tehonneet :piis:

No joo, voitit kai sitten. Soon natu kun ne ei tehonneet :piis:
Kuinkahan monta kertaa tässäkin pitää Big Iivilille toistaa, etten halua ruveta siihen ainaisen vammaiseen väittelyyn naturaalin määritelmästä?

Prohorkut ovat WADA:n listalla sekä kilpailuissa että kilpailujen ulkopuolella kiellettyjä aineita, eli riippumatta siitä, toimivatko ne, on niiden käyttö dopingia. Skipin tapausta tosin monimutkaistaa se, että ukko käytti prohorkkuja 90-luvulla ennen, kuin niiden käyttö kiellettiin.

No ei väitellä, ihan sama. Me vain sitten määritellään natuus vähän eri lailla. Sano sä mitä haluat, ei se kaveri mulle natu enää ole. Eivät nekään jannut olleet natuja, jotka olivat ottaneet ennen kuin roinaus kiellettiin. Vaikka olet mitä mieltä asiasta niin ymmärrät varmaan pointin?

No ei väitellä, ihan sama. Me vain sitten määritellään natuus vähän eri lailla.
Osoitapa tuosta quottaamastasi postista se kohta, jossa esitin millään tavalla omaa määritelmääni naturaaliudesta.
Sano sä mitä haluat, ei se kaveri mulle natu enää ole.
Osoitapa tuosta quottaamastasi postista se kohta, jossa sanon Skipin olevan joko roinari tai natu.
Eivät nekään jannut olleet natuja, jotka olivat ottaneet ennen kuin roinaus kiellettiin.
Jos puhutaan oikeasta roinasta, kuten testosta, kasvusta, insusta, anabolisista steroideista, yms, olen täysin samaa mieltä. Jos taas puhutaan laillisista lisäravinteista (eikä esim. reseptivapaista lääkkeistä), ollaan mielestäni harmaalla alueella, eikä määrittely suuntaan tai toiseen ole enää yhtä helppoa. En siis ota kantaa suuntaan enkä toiseen tuosta, onko prohorkkuja käyttänyt tyyppi roinari vai ei, jos käyttö on tapahtunut silloin kun prohorkkuja ei vielä oltu kielletty urheilussa.

Historian perusteella voisin nyt ennustaa, että löydät tästäkin postistani jonkin kohdan, jonka perusteella väität minun sanovan Skipiä natuksi (tai roinariksi). :rolleyes:

Osoitapa tuosta quottaamastasi postista se kohta, jossa esitin millään tavalla omaa määritelmääni naturaaliudesta.

No voi nyt Jumalauta. Se ei ollut idea, vaan idea oli sanoa, että mun mielestä se ei ole natu. Sanoin sen silläkin uhalla, ettei se sua kiinnostanut. Se vain oli mun alkuperäinen pointti. Ja jos sä et ole samaa mieltä mun kanssa, niin ei me varmaan määritellä natua samalla tavalla. Nyyh.

Jos puhutaan oikeasta roinasta, kuten testosta, kasvusta, insusta, anabolisista steroideista, yms, olen täysin samaa mieltä. Jos taas puhutaan laillisista lisäravinteista (eikä esim. reseptivapaista lääkkeistä), ollaan mielestäni harmaalla alueella, eikä määrittely suuntaan tai toiseen ole enää yhtä helppoa. En siis ota kantaa suuntaan enkä toiseen tuosta, onko prohorkkuja käyttänyt tyyppi roinari vai ei, jos käyttö on tapahtunut silloin kun prohorkkuja ei vielä oltu kielletty urheilussa.
Niin, no me ollaan eri mieltä tuosta, kuten jo aikaisemmin sanoin. Vahvistanee edellistä kohtaa, vai?
Historian perusteella voisin nyt ennustaa, että löydät tästäkin postistani jonkin kohdan, jonka perusteella väität minun sanovan Skipiä natuksi (tai roinariksi). :rolleyes:
Huvittavaa. Mutta kysyn lisäkysymyksen. Olisiko Skipin kondis sun mielestä hyvä tai pitäisitkö sitä esikuvana, jos osa sen kehityksestä olisi androjen ansiota? Toinen kysymys, pidätkö Skipiä natuna? Jos osaat näihin vastata vittuilematta, niin kyllä mä pidän turpani kiinni vastedes näistä jutuista. Aina.

Nyt on pakko kertoa suuri paljastus: mulla oli Hulkilta lainassa Skpin kirja.. no en saanut sitä luetuksi. Se oli mulla vouden päivät, ja ihmettelin kun Hulkki tivasi sitä aina takaisin (vaikka osasi sen jo varmasti ulkoa jo nurinperinkin). Yks kaunis päivä sitten sitä selaillessani tipahti välistä lappunen, jossa oli Skpin allekirjoittama tunnustus: "Olen käyttänyt.. kreatiinia!!!" Voitteko kuvitella!?! Vielä samassa lapuskassa luki että "Skip olisi löytänyt paremmaksi keinoksi tehdä 1 tai 3-4 sarjaa 2 sijasta, muttei aio kertoa kenellekään, jottei kukaan kasvaisi yhtä isoksi naturaaliksi kuin hän" :D

Täytyy tunnustaa että eka lause on totta..:nolo:

idea oli sanoa, että mun mielestä se ei ole natu. Sanoin sen silläkin uhalla, ettei se sua kiinnostanut. Se vain oli mun alkuperäinen pointti. Ja jos sä et ole samaa mieltä mun kanssa, niin ei me varmaan määritellä natua samalla tavalla. Nyyh.
Oletat nyt varsin suorasukaisesti, että olen eri mieltä kanssasi. Miksi?
Niin, no me ollaan eri mieltä tuosta, kuten jo aikaisemmin sanoin. Vahvistanee edellistä kohtaa, vai?
Olet siis sitä mieltä että ei-kiellettyjen lisäravinteiden käyttö ennen kuin kyseiset aineet määritellään urheilussa kielletyiksi ei tuota minkäänlaisia monimutkaisuuksia natu/roinarimääritelmän suhteen?
Olisiko Skipin kondis sun mielestä hyvä tai pitäisitkö sitä esikuvana, jos osa sen kehityksestä olisi androjen ansiota?
WTF? Pidänhän esim. Lee Labradaakin yhtenä esikuvana, vaikka ukko on roinari. Miksen voisi pitää androja käyttänyttä Skip LaCouria missään mielessä esikuvana? Esikuva on tosin yleensäkin turhan vahva sana tässä yhteydessä, sillä minulla ei ole niinkään esikuvia vaan kunnioitan tiettyjä kehonrakentajia eri syistä.
Toinen kysymys, pidätkö Skipiä natuna?
En pidä ukkoa (täysin) natikkana, sillä Skip on omien sanojensa mukaan kokeillut klenbuterolia 90-luvun alussa, kun se oli vielä reseptivapaa lääke. Klenbuterolin käyttöhän on kielletty sekä kilpailuissa että kilpailujen ulkopuolella.

Oletat nyt varsin suorasukaisesti, että olen eri mieltä kanssasi. Miksi?
Totta kai oletin, koska sä et voinut heti sanoa onko se sun mielestä natu. Mä en ylipäänsä käsitä, miksi sä hangoittelit noin vitusti vastaan kun me sitten loppujen lopuksi ollaan samaa mieltä. Se ei ole natu kummankaan mielestä. Millään muulla tässä nyt ei mulle ollut väliä. Olisit tosin voinut mainita myös noista clenukokeiluista, niin koko keskustelua ei olisi tarvinnut käydä.

Olet siis sitä mieltä että ei-kiellettyjen lisäravinteiden käyttö ennen kuin kyseiset aineet määritellään urheilussa kielletyiksi ei tuota minkäänlaisia monimutkaisuuksia natu/roinarimääritelmän suhteen?
Kyllä, valitan. Varsinkin jos puhutaan tuollaisista, mikä sitten muuttuu roinaksi kehossa. Mun määritelmäni vaan on tiukempi, toivottavasti ymmärrät. Editoin vielä sen verran, että mun mielestä tuo on verrattavissa siihen, että kuurittelun jälkeen tullaan jäähdyttelemään Classicciin. Ei Arnoldiin.
WTF? Pidänhän esim. Lee Labradaakin yhtenä esikuvana, vaikka ukko on roinari. Miksen voisi pitää androja käyttänyttä Skip LaCouria missään mielessä esikuvana? Esikuva on tosin yleensäkin turhan vahva sana tässä yhteydessä, sillä minulla ei ole niinkään esikuvia vaan kunnioitan tiettyjä kehonrakentajia eri syistä.En pidä ukkoa (täysin) natikkana, sillä Skip on omien sanojensa mukaan kokeillut klenbuterolia 90-luvun alussa, kun se oli vielä reseptivapaa lääke. Klenbuterolin käyttöhän on kielletty sekä kilpailuissa että kilpailujen ulkopuolella.

No niin, siis tarkoitin sitä esikuvajuttua nimenomaan naturaalikehoilun kannalta. Mutta koska säkään et sitä pidä natuna, niin eipä ole paljon väliä.

Vastasit vittuilematta, joten mä pidän lupaukseni. Moro.

Mä en ylipäänsä käsitä, miksi sä hangoittelit noin vitusti vastaan kun me sitten loppujen lopuksi ollaan samaa mieltä. Se ei ole natu kummankaan mielestä. Millään muulla tässä nyt ei mulle ollut väliä. Olisit tosin voinut mainita myös noista clenukokeiluista, niin koko keskustelua ei olisi tarvinnut käydä.
No mutta eihän väittelyssä ollutkaan siitä kyse, vaan lähinnä tuosta Skipin 90-luvulla tapahtuneesta prohorkuttelusta.
mun mielestä tuo on verrattavissa siihen, että kuurittelun jälkeen tullaan jäähdyttelemään Classicciin. Ei Arnoldiin.
Sitä, että ensin rojutellaan ja sitten tullaan kuurien jälkeen Classicciin, ei periaatteessa kiellä mikään sääntö, mutta omasta mielestäni tuo on totaalisen selkärangatonta touhua. Noihin 90-luvun prohorkkujuttuihin en lähtisi tuota vertaamaan.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom