Tai palautusjuoman hyvä suhde taitaa olla 1:2 ja 25/50 prode/hiilari.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka paljon voi lihaa saada puolessa vuodessa jos on bulkilla? Oon nyt käyny jotain 4-5 kuukautta salilla +- kaloreilla, että kannattaisko tässä nyt alkaa plussalla tai miinuksella olemaan? Läskiä kyllä löytyy...
Mikähän minulla on kun aina iltapäivällä kamala väsy?Ennen salia siis ja välipäivinäkin. Nukun yöllä n. 8 tuntia. Käyn salilla 4 kertaa viikossa, en vain istumassa :D . Nukun ilmeiseti liian vähän.
Mikähän minulla on kun aina iltapäivällä kamala väsy?Ennen salia siis ja välipäivinäkin. Nukun yöllä n. 8 tuntia. Käyn salilla 4 kertaa viikossa, en vain istumassa :D . Nukun ilmeiseti liian vähän.
Mainitkaas muutama hyvä forkkujen reenaus liike ja videoo/kuvaa jos mahollista kun ei pelkkä nimi välttämättä kerro heti mistä on kyse :P
Eli tällainen aloittelijan tyhmä kysymys:
Olen tässä aloitellut puntilla käyntiä, tavoitteena painon nostaminen ainakin näin aluksi reilulla 5 kilolla. Fyysinen kunto on kaikinpuolin hyvä mutta rasvaprosentti keikkuu siinä 11-12 prosentin välillä, mikä estää ikävästi sixpäckin selkeän erottumisen. Eli ongelmani piileekin juuri siinä, että onko mahdollista polttaa tuo ylimääräinen rasva pois ja samaan aikaan kerätä lisää lihasmassaa? Minulla on pahasti hämärän peitossa (pitkäaikaisesta liikunnan harrastamisesta huolimatta) se, miten elimistö polttaa missäkin tilanteessa eri ainesosia elimistössä. Joten vaikka tämä varmasti vaikuttaa monen mielestä typerältä kysymykseltä, niin toivottavasti edes joku jaksaisi vastata asiallisesti...
Jos selkää kehittää, niinkun yleensä ylätaljassa kehitetään, niin kannattaako se vetää niskan taakse vai normaalisti eteen?
Siis toihan on niin yksilöstä kiinni kun vaan voi olla. Toiset tekee esim niskantakaapunnerrusta koko ikänsä ilman mitään erikoisempia ongelmia olkapäitten kanssa, toisilla taas tuntuu heti ensimmäinen toisto aivan helvetiltä. Onko sitten järkeä ottaa sitä riskiä, että ne pamahtavat joku kerta ? ei ole. IMO
Eiköhän, josset rupea ämpärikaupalla vetelemään. Itsellä on talja niskan taakse ruvennut sujumaan kiertäjäkalvosinjumpan, pystysoudun ja vipareiden jälkeen.onko viinirypäleet ok kamaa dietillä?