Huonoimmat ostoksesi (näitä ostoksia kadut)

Kalastusvälineisiin mennyt varmaan 500€ ja käyttöä on ollut vähemmän kuin paavin palleilla.

Sitten talosta löytyy hevosen kokoinen viljamylly, jota ei ole käytetty kertaakaan ja aromipesä (siihen ei mahdu edes kaikkia kattiloita ja ruoan kypsentäminen siinä on lähes vaarallista).

Suurimpia rahareikiä järjestyksessä:

Skidinä lätkäkortit... tuhansia markkoja rahaa.

Junnuna kevari, Aprilia Futura 2... jatkuvasti tallissa kone auki.

Välimallin jätkänä moottorikelkka, Yamaha V-max... Susi jo syntyesssään ja uber paska ajettavakin.

Ajokortin saatua Nissan 200sx... Koneesta levisi käytännössä kaikki laakerit, oli halpaa.

Digitaalivideokamera... 1000e, Kuvasin vuoden sisään tasan 14sek ja möin pois.

Volvo V40... Hyvä auto, mutta pidin vain vuoden ja arvo tippui noin 35%.

Aivan sairaan tylsän työpäivän ratoksi voisi pistää jotain paskoja ostoksiani tänne...

- X-Box, sekä n. 6 peliä. Oisinkohan pelannu yhteensä 20-25 kertaa kahden vuoden aikana. Osaa peleistä en kertaakaan

- X-Boxin ratti...n. 5krt käytetty

- Muksuna säästin aivan helkkarin pitkään että sain ostettua Segan 16bit pelikonsolin (oliko se megadrive vai mikä?), ei varmaan tartte ees sanoa miksi oli turha? :)

- Rullaluistimet pentuna, olivat liian pienet vaikka kaupassa tuntuivat hyvältä

- Jurrispäissäni ostin kerran Tukholmasta 50eurolla 50 kung fu leffan dvd-boksin. Ei oo tullu kauheesti kateltua

- Ikean peili. Hajotin ennen asentamista

- Halvarssonin mp-housut. Ostin elokuussa 05, syyskuussa 05 aloin treenaamaan. Eihän ne enää jalkaan kesällä menny

- Farkkutakki. Oli pakko saada kun kaverillakin oli ja näytti mageelta. Kotona katsoin tarkemmin, että onpa muuten helkkarin ruma...2krt käytetty

Olisihan noita aika paljon, jotka on niin paskoja ettei kehtaa edes tänne pistää, kun alkaa välittömästi vituttamaan oma tyhmyys.

Kuntopyörä
Vatsa/Selkäpenkki
50 Kg levypainosarja (tanko+painot)

En tee noilla yhtää mitää, enkä oo tehny, pari vuotta vaa lojunu. Eli uusii/Käyttämättömii onpi. Salilhan sitä tulee käytyy ni mitäpäs noil... Jos pääsis eroo niist.

3 nahkarotsia, arvo yhteensä about 500 €

Kaasupistooli (airsoft), mallia Desert Eagle (KWC), arvo 200 €, tasan 3 kertaa käyny sotimassa

Vitun halvan ja ruman (näin jälkeenpäin ajatellen) näköiset shakkinappulat

Dr. Bombay:n CD-levy

Useampi kpl lukiokirjoja, joita ei tullut luettua, erit. se 30 € kuviksen kirja

Jotain paskoja tietokonepelejä

Dieselin farkut viime syksynä. 120€ nivusista puristavaa tuskaa. Ei puristanut kaupassa, mutta kämpillä kylläkin. Muutaman kerran olen pitänyt, sitäkin enemmän koittanut myydä. Opiskelijalle 120€ oli kirpaiseva tuhlaus.

ostin viime viikolla 40e pikee paidan. Toissapäivänä näin sitten paljon paremman ja kolme kertaa halvemman paidan: jess taas yksi vaate jossa ei palautusoikeuta voimassa

...

- Muksuna säästin aivan helkkarin pitkään että sain ostettua Segan 16bit pelikonsolin (oliko se megadrive vai mikä?), ei varmaan tartte ees sanoa miksi oli turha? :) ..

:offtopic: Jumalauta! Mie oon pelannu tuota vehettä siitä asti ku se ilmesty ja pelaan vieläkin. Mahtava laite.

Mut kaiken maailman X-boxeista ja Pleikkareista en oo ikinä välittäny.

Jatkakaa

Topfieldin digiboxi. Ostin sen joulun tienoissa, tammikuun alussa selvisi, että muutan maasta pois toistaiseksi ensi syyskuussa. Se on vielä kaapeliversio, joten ei voi raahata edes mökille, jonne siis joutuu ostamaan omansa :jahas:

:offtopic: Jumalauta! Mie oon pelannu tuota vehettä siitä asti ku se ilmesty ja pelaan vieläkin. Mahtava laite.

Mut kaiken maailman X-boxeista ja Pleikkareista en oo ikinä välittäny.

Jatkakaa

Mulla ois siihen pari peliä, muistaakseni joku Road Rash. Haluutko?

Videokamera.

500+€ ja käytetty noin kolme kertaa. Mitä silloinkin mahto päässä pyöriä, tana.. :david:

500+€ ja käytetty noin kolme kertaa. Mitä silloinkin mahto päässä pyöriä, tana.. :david:
Liityn samaan joukkoon sinun ja Robertton kanssa: ostin joskus heräteostoksena videokameran jota ei ole sitten tullut pahemmin käytettyä. Sain sen jonkinlaisesta poistomyynnistä ja sen mukana ei tullut edes laturin piuhaa. Tein siihen joskus oman piuhavirityksen, mutta sekin hukkui sitten jossain vaiheessa. Nyt ko. kapistus on kirjahyllyn koristeena paristo tyhjänä.

Kyllä oli sekin tyhmä ostos.

Ferrari-sateenvarjo. Vitun ferrari-sateenvarjo. Original official ferrari hömppäpömppä. Onhan se "cool" ja ihan laadukas rakenteeltaan, mutta aivan liian iso että se menisi mihinkään (peittoalue luokkaa aurinkovarjo, pituutta metri, eikä siis ole mikään teleskooppi), joten esim. salille mennessä sitä ei voi käyttää jos taivaalta tulee kissoja ja koiria. Ferrari-logot ovat naurettavan pienet, hyvä jos havaitsee.. ja hintaa oli melkein 70 euroa. 70 vitun euroa, viikon budjetti meni siihenkin.

Ai miksi? Minä samperin idiootti unohdin ottaa sateenvarjon mukaan kun menin mölytoosia kattomaan, ja meikäläisen ihotyypillä (palaa aina, värivaihtoehdot valkoinen ja punaisen palanut) suojaa oli pakko keksiä. Ja jos vaihtoehtoina oli samaan hintaan olevat mclaren ja sauber, ja 20RM (~5e) halvempi Sepang-varjo, niin olihan tuo käytännössä ainut vaihtoehto. Ja pitkähihaisia jne. sai tuohon nähden tuplahintaan, ja siinä kuumuudessa olisi lähtenyt henki moisia käyttäen.

Kannan tuota mukanani aina ja ikuisesti nyt muistuttaakseni itseäni siitä miten tyhmä olen.

Pokemonkortit helvetti !

Älä muuta vittu viserrä... :hyper:
Muistan kerrankin kun olin joskus vielä pennumpana kuin nyt saanut 100 markkaa synttärirahaa mummolta.. Oli ihan helvetisti rahaa mulle siihen aikaan (ois kyllä nykyäänkin :D).

Pokemonkorttipakkaus makso 25 markkaa/kappale (joku 8 korttia?) ja lähin heti kavereitten kanssa ärrälle.. oli tarkotus ostaa yks paketti.
Ekassa paketissa oli ihan paskoja kortteja, joten kassalle ostamaan toinen.. Sama juttu ja ostetaas vielä kolmas. Samaa paskaa ja kassalle hakemaan neljäs pakkaus. Kaikki kortit mulla oli jo entuudestaan, useimmat vielä moneen otteeseen.

Siinä sitten kateltiin kavereitten kanssa 32 paskaa muoviläpyskää joihin oli menny 100 markkaa, rahasumma jonka tulisin tienaamaan takaisin noin vuodessa. Kyllä vitutti.

Mootorikelkka! Ajoo tänä talvena alle 15 tuntia ja vitun helppo koittaa myydä tähän aikaan vuodesta! Aikoinaan ostettu 200 litraa pirtua mikä olikin juomakelvotonta paskaa eikä todellakaan palautus oikeutta:curs: Pistän tän kunniaks itelleni pari :david: :david:

Redskinsin musta nahkatakki, mallia perseen yli. Maksoi yli 3000 mk, pidin kymmenkunta kertaa päällä. Annoin sen faijalle, joka antoi säälistä 100 euroa vaikka en pyytänyt mitään.

Venäläinen perseenpäristin. Ei mahu perseeseen, eikä pärise. (joo joo wanha)

Back
Ylös Bottom