Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Damned sanoi:5. Lidlin hyppynaru. Jäänyt pakkausmuotoonsa, eli taitoksille, eikä pyöri.
6. Lidlin ompelukone vaimolle. Toimii kun haluaa ja kun toimii niin tikkaa miten sattuu. Vaimo meinaa tappaa minut joka kerta kun ompelee esim. housun lahkeitaan tuolla värkillä.
kpsk sanoi:Ehdottomasti Aprilia RS -01.
Farkut ovat edelleen mun huonoimpia ostoksia moneen aikaan.Salomaa sanoi:Joko menny? Saat 20e + 512mb DDR muistia :D
Mike sanoi:Tämä auto mua vituttaa edelleen, en ole viitsinyt edes puhua kun niin vitusti vituttaa vieläkin.
BMW 316
.
mulla on braunin sähköhammasharja, enkä kyllä enää normaaleja harjoja käytä ollenkaan. käsihän siinä väsyy hinkatessa ja pesutuloskin on huonompi. toi kiertää melkein 10000 kierrosta minuutissa hampaat tosiaan puhdistuu tehokkaasti. pieni harjanpääkin mahtuu joka paikkaan.Jugetsi sanoi:Huonoin ostos on varmaankin sähköhammasharja.Ostin sen ehkä joskus 6-7 vuotta sitten ja on edelleen käyttämättömänä paketissa jossain hyllyn perällä.