Huonoimmat ostoksesi (näitä ostoksia kadut)

Siemensin data-kaapeli 40e. Noin kuukauden päästä menin kännykkälikkeeseen töihin josta sain ostaa kaiken sisäänotto hintaan (28e). Pari vuotta ollut paketissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1. Toshiban läppäri, 1.5v vanha kerran ollut huollossa kun tuuletin meni paskaksi. Formatoitu kokonaan ja softat laiteltu uudestaan paikoilleen n. 15 kertaa. Viimeksi 2kk sitten. Nyt vetelee virtoja pois päältä itestään ja vittuilee muutenkin ihan käsittämättomästi. Akku kestää n. 2 minuuttia. Tapan sen. :curs:

2. Ericssonin joku käytetty läppäpuhelin. Joskus taannoin latasin kännipäissäni hyvän Nokialaisen tonttiin niin kovaa, että aamulla oli aika ostaa uusi luuri. Oli sellainen ole darrasta johtuen, että ei tiennyt kumpaa pelätä enemmän: sitä että kuolee vai että ei kuole. Sen takia ostin ekan luurin mikä kaupassa tuli vastaan. Laturinkin unohdin ostaa ja akku kesti 3 tuntia. Seuraavana päivänä taas luuriostoksille.

3. -93 Dodge Shadow. Maksoin vitullista ylihintaa olosuhteiden pakosta johtuen kun oli pakko saada pirssi alle. 2kk ajoa, vetet pihalle ja kansipahvi kyrvähti. Korjaus maksaisi 900 ja auton arvo n. 300 tällä hetkellä.

4. Xboxin modaus, 65e. Kertaakaan vissiin pelannu waretettuja pelejä.

5. vm. -84 BWM 316. Ihan vitullinen pinppimakneetti siinä iässä. Rahaa korjauksiin 3 vuoden aikana paloi moninkertainen määrä ostohintaan nähden. Taisin myydä pois 200e:lla.

6. Joku Sonyn dikikamera. Makso ihan saakelisti ja kotona huomasin ettei siinä ole edes zoomia. Koskaan en saanut raahattua hanuriani kauppaan vaihtamaan sitä. No sai sillä muutaman kuvan otettua kunnes kastu vesisateessa ja sanoi sopimuksen irti.

Edit:

7. Mä ostin kanssa joskus Siemensin datakaapelin enkä saanut sitä koskaan toimimaan.

joskus ostin sipix merkkisen digi kameran r-kioskista. oli tosi turha ostos, maksoi 69e ja myin sen pois 10e. tuppi kaupat.

Tuleepa mieleen vuosi sitten ostamani sonyericsson joku T600 sarjalainen se oli.
Päivän kesti uutuuden viehätystä ja sitten alkoi vituttamaan se käyttöliittymä ja kaikki muukin puhelimessa. Viikon päästä kävelin puhelinkauppaan ja vaihdoin 5140 nokiaan ja ericssonista hyvitettiin puolet siitä mitä viikko sitten olin siitä maksanut.

Ei tuokaan puhelin vanhentunut kuin viisi päivää kunnes hukkasin kännissä sen.:wall:
Jouduin siis ostamaan uuden samanlaisen.

Damned sanoi:
5. Lidlin hyppynaru. Jäänyt pakkausmuotoonsa, eli taitoksille, eikä pyöri.

6. Lidlin ompelukone vaimolle. Toimii kun haluaa ja kun toimii niin tikkaa miten sattuu. Vaimo meinaa tappaa minut joka kerta kun ompelee esim. housun lahkeitaan tuolla värkillä.

Kiitos, vakuutit minut asiasta, jota olen jo jonkin aikaa arvellut... :D
Hyvä että joku ostaa ja testaa noi, niin muiden ei tarvitse... :lol2: :D

kpsk sanoi:
Ehdottomasti Aprilia RS -01.

Mikä siin on vikana? Ja millä lähtis? ;) :D

- Acer 1454LMi, käynyt kerran takuuhuollossa. Takuu kun loppui alkoi kaatuilu. Tarkastelun jälkeen totesin et hopealiima oli palanut prossun päältä. Piitahnat tilalle, ja toimii satunnaisi kaatuiluja lukuunottamatta.
- Yamaha TZR joskus years back. Oli ihan vitun paska romu, joka hajoili.
- World of Warcraft-peli.
- Lisäksi monet monet tuotteet.

Salomaa sanoi:
Joko menny? Saat 20e + 512mb DDR muistia :D
Farkut ovat edelleen mun huonoimpia ostoksia moneen aikaan.

Tämä auto mua vituttaa edelleen, en ole viitsinyt edes puhua kun niin vitusti vituttaa vieläkin.

BMW 316

Auto oli täysi susi, maksoin 18500mk. Olin ajanut tunnin kun alkoi vuotamaan vesiletkut. Kaikkee pikkupaskaa ruostuvassa autossa, mittariakin oli ruuvattu 70 tonnia alaspäin, ne nyt kestää, mutta sitten pierupurkin kaasari sanoi itsensä irti ja päästi leimalla karmeeta paskaa. Päätin vaihtaa moottorin kokonaan 1.8 ruiskuun. No ruiskukone kaasarin tilalle ja sittenhän juhlat alkoi, on meinaan semmoinen soppa kun bensatankit yms ei käykään enää kun moottori vaihdetaan. No kauhean säätämisen ja sähkökorjaamon jälkeen auto saatiin "kuntoon". 8 kuukautta ja Makuunin pihasta lähtiessä uudesta koneesta kuului snack, crackle, pop ja mäntään reikä. Meni hermot ja myin auton 500 eurolla.

Auto siis maksoi 18500mk, koneremppa maksoi 10000mk, kaikki muu 5000mk. Auto maksoi siis mulle noin 5500€ ja myin sen pois 500 eurolla. Ja kyllä kuulkaas vituttaa vieläkin! :curs: :curs: :curs:

Olen säilyttänyt kuvaa koneella, voi sitten hakea vitutukseen suhteellisuutta jos sattuu makarooni putoamaan lattialle.

Liitteet

• bemu.jpg
    bemu.jpg
    38 KB · Katsottu: 769
Huonoin ostos on varmaankin sähköhammasharja.Ostin sen ehkä joskus 6-7 vuotta sitten ja on edelleen käyttämättömänä paketissa jossain hyllyn perällä.

Itselläni on kyllä ollut erittäin koominen mattosähellys tässä käynnissä. Ensin ostimme vaimoni kanssa jostain postimyyntikuvastosta jonkun tosi ihanan lampaanvillamaton, aidosta lampaan villasta valmistettu ja kaikkea. Hinta jotain 60€. No olisihan tuosta hinnasta pitänyt osata jotain päätellä. Sitä villaa irtosi siitä revohkasta ihan mielettömiä määriä eikä se tuntunut edes loppuvan missään vaiheessa. Joka päivä sukan pohjat täynnä sitä valkosta nöftää, kylppärin kaivokin meinasi mennä tukkoon siitä nöftästä. Pyykinpesukonekin syyti sitä villaa vedenpoistoletkusta. Kaikki nurkat olivat AINA täynnä niitä palleroita. Ajattelin tampata sitä rotiskoa, jos siitä olisi vaikka enimmät lähtenyt ja kyllähän sitä karvaa lensi. Itse yskin kurkku täynnä sitä samaa karvaa ja kaikki vaatteet olivat sen karvan peitossa. :evil: . Eikä tämänkään jälkeen tilanne muuttunut miksikään, sitä karvaa irtosi edelleen samalla mitalla. Matto pysyi kuitenkin aivan saman näköisenä vaikka siitä oli täytynyt jo irrota jotain 400 kg sitä villaa. No, maton tungin varastoon enkä ole sitä sieltä ihan heti kaivamassa ellen sitten aio polttaa sitä.

No, sittenhän piti tietty saada uusi matto!:hyper: . Tilasimmekin uuden maton:hyper: jälleen kuvastosta. No tässä ei sinänsä ollut mitään vikaa. Siisti ja tyylikäs keinokuitumatto eikä karvoittanut eikä muutenkaan sotkenut. Hita jotain 80€. No ongelmaksi muodostui ainostaan se, että vaimoni taitaa olla :david: . Vaimo vahingossa sohelsi steariinitahran matolle. Ja kaikkihan tietää miten steariini irtoaa kankaasta: kuumennetaan ja imeytetään. No, vaimo sitten alkoi sulattaa steariinia kuumalla raudalla ja eiköhän siinä pahiten sulanut itse matto:hyper: . No mielestäni jälki on täysin mitätön mutta koska vaimoni ei pysty nukkumaan jos talossa on jokin "vika" jossain. Kukaan ei koskaan tulisi huomamaan tuota tahraa.

Eli siis kaikkein huonoin ja koomisin ostos on vielä tekemättä. Ja sehän on toki, yllätys yllätys: uusi SAMANLAINEN matto:david: . Sillä erotuksella ettei siinä ole sitä kärpäsen paskan kokoista palovammaa, jota ei kukaan TAKUULLA huomaa ikinä. Ja minä se tässä pahin :david: olen kun tähän kaikkeen suostun.:nolo:

repesin totaalisesti heti viestin alussa nuille korostetuille teksteille:D. tuo tulee varmasti kaivamaan mieltäsi koko loppu elämän. uskoisin että bemarit eivät ole listasi kärkipäässä, siis jos joskus auton hankinta on edessä:D
Mike sanoi:
Tämä auto mua vituttaa edelleen, en ole viitsinyt edes puhua kun niin vitusti vituttaa vieläkin.
BMW 316

.

-Joskus käsipainot 2,5kg!! Ja mitääköhän helvettiä mä niillä teen?:wall:

-120 euron mekko...se on kyl hieno, oikeesti kiva, ja tykkäsin siitä mutta olen tainnut sitä kerran käyttää tutun häissäni :lol2: Kun s eon ehkä vähän epäkäytännöllinen:rolleyes:

-100 euron mokkasaappaat..hienot on mutta ehkä 4 kertaa tullut käytettyä.

-pinkit piikkikorkosandaalit(jumaleissön on kyl hienot kengät mut aikas epämukavat jalassa:lol2:

-parit muut kengät:rolleyes:

-ihana nahkalaukku joka äiti halus lainata käyttöönsä, alkoi käyttämään sitä töissä ja baarissa ja lopuksi rikkoi sen...kja se oli joku yli 40 euroa!:itku:

eli lähinnä joitain vaateostoksiani kadun...

Kettuiletsä, hähhäh?:jahas:

:D

Mullakin taitaa painottua tonne vaatepuolelle...pari tosi hienoa toppia, jota ei ole sit tullu pidettyä kertaakaan...erittäin korkeakorkoiset saappaat, jotka oli kalliit ja joilla ei pysty seisoon 10min kauempaa...saatika käveleen:itku:

Kyllä se on auto. Onhan se toiminut, ei oo jättänyt tien päälle tms. mutta sen korjaamiseen on silti mennyt rahaa jo reilusti enemmän kuin summa jolla sen ostin. Ja nyt se ei meinaa perkele mennä kaupaksi.

oikeastaan kaikki mitä ostan johtaa aina siihen että se kaduttaa...:( Kaikki autot osoittautuu ennen pitkää paskaksi jne jne..

Jugetsi sanoi:
Huonoin ostos on varmaankin sähköhammasharja.Ostin sen ehkä joskus 6-7 vuotta sitten ja on edelleen käyttämättömänä paketissa jossain hyllyn perällä.
mulla on braunin sähköhammasharja, enkä kyllä enää normaaleja harjoja käytä ollenkaan. käsihän siinä väsyy hinkatessa ja pesutuloskin on huonompi. toi kiertää melkein 10000 kierrosta minuutissa hampaat tosiaan puhdistuu tehokkaasti. pieni harjanpääkin mahtuu joka paikkaan.

The Getaway-peli PS2:lle. Ensinnäkin peli on jo hemmetin vanha, grafiikka huonoa ja vaikeustaso ihan helvetin korkea. Se oli sellanen hetken mielijohde, joita minulle tosi harvoin tulee, että pitää saada joku gangsteripeli. Eikä tuo huutonetissäkään mene kaupaksi vaikka maksaisi pelin pois viemisestä.

Muuten kyllä yleensä pitkään suunnittelen näitä suklaapatukkaa suurempia ostoksia.

Järkyttävän huono mikroauto peli PSX:lle joskus, 4-5 vuotta sitten.. annoin vielä pari hyvää peliä vaihdossa siihen.. :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom