aattelin herättää henkiin tän palstan ku ei näy tuoreita viestei vaikka alennusmyynnit alko jo kuukausi sitten...:lol2:
eli mun harha ostokset.. mieheni kyllä kertoisi miljoona tavaraa mutta ite oon erimieltä, menee samaan kuin tuossa aiemmin se mattoselkkaus:lol2:
eli oli pakko saada säilytystilaa ja rahat vähissä.. meikä marssi sotkaan hakeen mainostettua halpaa lipastoa, ronttasin sen hikipäissäni bussilla lastenrattaitten kanssa kotiin (siis muksu mukana)ja aloin kokoomaan.
oli aika kiire koota ku halusin yllättää miehen kämpän siisteydellä ku olisin saanut kaikki rojut pois tieltä lipastoon..no kuiteski ; kokosin ensin kaikki viis laatikkoa ja kaikki sujui hyvin. sitten aloin koota runkoa ja eikös alkanu tapahtua ja vauhdilla.:lol2: ensin meiän konttausikäinen konttas mun rakennusprojektin keskelle ja onnistu jäämään lautojen väliin puristuksiin. siinä hötäkässä meni kulma kansilevystä... sitten ku sain sen kokoon , aloin nostaa sitä pystyyn, et saisin laatikot paikoilleen , niin eikä ruuvit pettäny ja koko komeus ratkes! siis sellai et ruuvit halkas kohtansa levystä läpi! no enpä pienestä lannistunut vaan hain fiksuna tyttönä liimaputkilon ja aloin liimata sitä kasaan puruineen päivineen.. lopputulos: liimalla kasattu erittäin hutera ja kolhuinen lipasto, joka näytti kovia kokeneelta jo ensimmäisenä päivänään ja siitä hyvästä maksoin 400 mk !
sitten on tietenkin nämä "alan kuntoilla" laitteet hamasta nuoruudesta . mitä kummallisimpia virityksiä joiden käyttämisessä kuluu energiaa enemmän siihen et yrittää keksiä MITEN niitä käytetään, kuin käyttämiseen.:wall:
pahimmat virheostokseni olen kyllä tehny kirppiksellä jossa olen ravannut kerran viikkoon jo viimiset 7 vuotta ja kyllä sitä krääsää on tuotu kotia ja paljon
paras oli kai halvalla saatu yks pyöränen pyörä jota kukaan ei osaa käyttää...:lol2: