Huonoimmat ostoksesi (näitä ostoksia kadut)

Mä ostin tuota samaa tänään. Aika kammottava kokemus. Ehkä menisi jossain drinkissä tosi kylmänä, mutta ei kyllä ollut rahan arvoinen ostos (samoin mustikan makuinen Bonaqua, joka maistui esanssisiiderille).

Joo huh huh, yskänlääke-esanssi!
:urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ostin stockalta 50e cap horn farkut. Tokalla kerralla avaimet tuli taskusta/farkkukankaan läpi. Onko tää sitä kulutus muotia ?

Viitisen vuotta sitten ostin tv-shopista(/ostoskanavalta?) sound bite vieheitä, joiden mainoksessa todettiin houkuttelevan kalat luokseen varmaan kilometrien päästä ja jopa vieraista järvistä ja meristä. Sisälsivät pariston ja pitivät sellaista ihme nakutusta, joka mainoksen mukaan "oli kuin vellikelloa soittaisi" kalojen kannalta. Noh, kuinkas kävi. Kolme kalastuskertaa kolmessa eri järvessä yhteensä toistakymmentä tuntia tehokasta kalastusta kahdella vavalla ja tulos: ei nypyn nyppyä. Onneksi sai rahat takaisin, kun "tuote ei aivan täysin vastannut odotuksia". :D

Ostin stockalta 50e cap horn farkut. Tokalla kerralla avaimet tuli taskusta/farkkukankaan läpi. Onko tää sitä kulutus muotia ?

Tämä on muuten ärsyttävää! Ostan talvitakkini useimmiten Benettonilta, tykkään niiden talvitakkien ulkonäöstä. Mutta ei yksikään talvi kulu ilman että takintaskut ovat reikiä täynnä ja helmoissa kilkattaa ne kolikot ja kynät ja patterit ja mitä ikinä taskuun vahingossa laittaakaan. Miten se voi olla niin vaikeata saada hyvät taskut? Ei kuitenkaan halvimpia kuteita olla ostettu.

Viitisen vuotta sitten ostin tv-shopista(/ostoskanavalta?) sound bite vieheitä, joiden mainoksessa todettiin houkuttelevan kalat luokseen varmaan kilometrien päästä ja jopa vieraista järvistä ja meristä. Sisälsivät pariston ja pitivät sellaista ihme nakutusta, joka mainoksen mukaan "oli kuin vellikelloa soittaisi" kalojen kannalta. Noh, kuinkas kävi. Kolme kalastuskertaa kolmessa eri järvessä yhteensä toistakymmentä tuntia tehokasta kalastusta kahdella vavalla ja tulos: ei nypyn nyppyä. Onneksi sai rahat takaisin, kun "tuote ei aivan täysin vastannut odotuksia". :D

Nyt on ihan pakko kysyä,että onnistuiko helpostikin tuo rahojen takaisin saanti?

Musta pitkä ja kallis villakangastakki. Ensinnäkin aivan karmean painava ja kuuma ja vuoden päästä ostosta jäi täysin käyttämättä liian isona kun laihdutin. Nyt sitä mene ja tiedä voisi käyttää telttana, mutta kun se mokoma ei pidä sadettakaan.

Ostin biltsukasta 15 euron työstöpöydän. Muuten hyvä mutta siihen ei saa mitään kiinni, ja jos sattuu saamaan, niin pöytä painaa puun pinnan pilalle ja kappale on niin vinossa ettei työstämisestä tule mitään. Nerokasta. Halpojen työkalujen ostaminen on kyllä vihonviimeinen virhe. Ainakin silloin jos niissä ei ole kunnon pitkää takuuta.

Väkevä viina jota raahasin ulkomailla asuessani aina lomilla suomeen kun oli niin halpaa. Viinapullot on edelleen korkkaamatta ja niitä on reilusti yli toistakymmentä litraa. Niitä on vähän hankala kaupitellakkaan.

Eikö nuo viinapullot nyt jollekkin denulle kelpais? Esson pihalle perjantai-iltana yhdeksän jälkeen kaupittelemaan mersun peräkontista... :D

Viitisen vuotta sitten ostin tv-shopista(/ostoskanavalta?) sound bite vieheitä,
No aiheeseen liittyen, jokunen vuosi sitte ostin Kuusamon uistimen vaapun, onko nyt puukala nimeltään. Aivan sukkana ui, ei siis niinku minkäänlaista uintia, no kyllä sitäki tuli joskus uitettua veneen perässä, ja kaikkina kahtena kertana, jolla kokeilin sitä uittaa, jonkun tunnin kerrallaan, ei nypyn nyppyä. Ja uintilevy meni itsestään poikki.

Perkele, osaa ne lusikoita tehdä, mutta vaaput.. huhhuh.. Nils Masterit rokkaa..:)

Ei tää nyt varsinaisesti ole mikään ostos, mutta...
huonoimman ostoksen tein salettiin tänään, kun maksoin nähdäkseni Salkkarien seuraavan jakson... Jännä oli kyllä, pakko myöntää! :D

Eilen tuli ostettua tämmönen purnukka, kun edellinen oli lopussa, enkä löytänyt tota mitä ennen käytin mistään. Täytyy sanoo, että on aivan shittiä. Onneks ei mahottomia maksanu :jahas:

No aiheeseen liittyen, jokunen vuosi sitte ostin Kuusamon uistimen vaapun, onko nyt puukala nimeltään. Aivan sukkana ui, ei siis niinku minkäänlaista uintia, no kyllä sitäki tuli joskus uitettua veneen perässä, ja kaikkina kahtena kertana, jolla kokeilin sitä uittaa, jonkun tunnin kerrallaan, ei nypyn nyppyä. Ja uintilevy meni itsestään poikki.

Perkele, osaa ne lusikoita tehdä, mutta vaaput.. huhhuh.. Nils Masterit rokkaa..:)

Puukalan ei kuulukaan juuri uida suoralla vedolla tai kelauksella. Siihen loihditaan ottava uinti käsialalla. Erikoista tuo peltilevyn poikki meneminen...jopa perin oudoksuttavaa etten sanoisi. Nilsuissahan niitä muovilappusia taasen irtoaa jatkuvasti, vaikka jo kahteen(tai kolmeen) otteeseen Invinciblen historian aikana itse levyä ja levyn kiinnitystä on vahvistettu.

Ja jospa sitten osallistuisin itsekin itkukuoroon. Ostin raision myllyn farkkujen erikoisliikkeestä 80 euron farkut ja jo muutaman kuukauden jälkeen etumus/nivuset kului puhki.....luonnollisesti liikkeessä ei edes maksusta haluttu farkkuja korjata ja eipä ollut motivaatiota enempää asiasta valitellakaan. Verhoiltavan pakkauksen poikkeuksellisesta koosta farkut tuskin rikkoontuivat, sillä kaikki muut ostamani (halvemmat) farkut ovat kyllä mainiosti sietäneet vuosia käyttöäni.

No mulla on ollu suosikkivieheeni ahnenvärinen 12sentin invincible ahkerassa käytössä 7kesää, eikä siinä ole mitään muuta vikaa, kuin hampaanjälkiä tuhottomasti:) Muovinen uintilevy siinä mun kuusamon uistimen vaapussa oli, itse ostin sen tehtaanmyymälästä kuusamonreissulla joitain vuosia sitte

No mulla on ollu suosikkivieheeni ahnenvärinen 12sentin invincible ahkerassa käytössä 7kesää, eikä siinä ole mitään muuta vikaa, kuin hampaanjälkiä tuhottomasti:) Muovinen uintilevy siinä mun kuusamon uistimen vaapussa oli, itse ostin sen tehtaanmyymälästä kuusamonreissulla joitain vuosia sitte

Tuskinpa se sitten Puukala on, kun siinä on metallinen lappu....varmaan kuusamon Wise vaapun olet ostanut...Wise on semmonen hoikempi...tuo puukala lähinnä mulkun mallinen. Joo tosiaankin mainitsemani Nilsun uintilevyn kestävyysongelmat koskevat lähinnä 15 cm mallia.

Parhaat hinnat kyllä partureista täällä joillain. Hinnat kun alkaa olemaan siinä 80-120 tienoilla leikkaus+värjäys+erikoiskikat, niin voi pojat sanon minä.:D

sama täällä, hieman harmittaa pistää tommosia summia et saa värit päähän, mutta kyl kunnon ammattilainen kuitenkin omasta mielestä vetää paremmin ne värit tietenkin päähän ko kotiolois.

Haha. Mulla alkoi kaljuuntumaan 24-v:n niin pahasti, että ostin parturiltani tukanleikkuukoneen ja hyvin olen sillä pärjännyt.

edit: tää piti olla huonot ostokset ja tuo on hyvä, höh

sama täällä, hieman harmittaa pistää tommosia summia et saa värit päähän, mutta kyl kunnon ammattilainen kuitenkin omasta mielestä vetää paremmin ne värit tietenkin päähän ko kotiolois.

Haha. Mulla alkoi kaljuuntumaan 24-v:n niin pahasti, että ostin parturiltani tukanleikkuukoneen ja hyvin olen sillä pärjännyt.

edit: tää piti olla huonot ostokset ja tuo on hyvä, höh
noh onko se sit hyvä asia on toinen juttu;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom