Huonoimmat ostoksesi (näitä ostoksia kadut)

Jokaisella on varmaan ostoksia jotka olisi saanut jäädä tekemättä.

Ajokortin suoritettuani ostin Corollan, maksoi 5000mk. Aivan läpipaska vehje! Tavaratilassa oli niin isoja reikiä, ettei sinne uskaltanu laittaa mitään pientä, esim. työkaluja. :( Moottori vei öljyä noin litran sadalla kilometrillä. Kaiken lisäksi ko. biilistä ruostui takaa joku tukivarsi poikki, joten mutkissa ajo alkoi tuntua entistä vauhdikkaammalta lisääntyneen sivuttaisliikkeen myötä.

Ei ihme, etten saanut naista ko. Corollalla. Myin romun pois pari kuukautta myöhemmin, sain siitä rahaa alle 3000mk, vaikka olin sijoittanut lisää rahaa takaspoileriin, wunderbaumeihin ja karvanoppiin. :(

Huono sijoitus. :down:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ajokortin suoritettuani ostin corollan, maksoin jotain 4000 markkaa. Aivan huippuvehje! Kesti ilman suurempia vikoja 20-vuotiaaksi (siis auton ikä). Hyvä sijoitus :D

Mutta asiaan:

Nokian N90-puhelin. Vaihdoin pois tutusta 6600-mallista, kun työpuhelimen saa vaihtaa 2 vuoden välein. Firma siis maksoi osan. Mulla ei ollut mp3-soitinta eikä videokameraa, ja tuossa oli molemmat, joten päädyin siihen. Mutta kääk! Softat bugittaa koko ajan ja hidas kuin mikä. Videokameraa olen käyttänyt varmaan 4 kertaa, mp3-soitinta en kertaakaan. Niin kuin siihen muistikortille mitään mahtuisikaan. Kaiken lisäksi heti ostamisen jälkeen ilmestyi paranneltu malli ja tuon valmistus huhun mukaan loppui :wall:

Toinen tyhmä ostos oli kalliit vaelluskengät. Eihän mua saa minnekään vaeltamaan ja noi vielä puristaa jalasta.

Tämä ei ole niinkään ostos, mutta jokunen vuosi sitten Tilt järjesti nettikisan, jossa piti ajaa sellaisia mikroautoja. Osallistuin siihen peliin sitten, ja pelasin varmaan 70€ edestä, ja voitin Placebon cd. Tuli kallis ostos.

Parhaat hinnat kyllä partureista täällä joillain. Hinnat kun alkaa olemaan siinä 80-120 tienoilla leikkaus+värjäys+erikoiskikat, niin voi pojat sanon minä.:D

Joka kevät ostan aina kalastusvehkeitä. Uistimia, siimaa, perukkeita, yhden uuden vavan, lisää uistimia, jigejä ja vielä pari uistinta.

Kotona samaa tavaraa on yli kolme pakillista. Sitten kesällä ne on kuitenkin ne 5 vanhaa luottoviehettä, joita pääasiassa uitan. :david: :lol2:

Toinen kevään merkki on se, kun säntään ostelemaan krominkiilloketta, silikonisprayta ja samaan syssyyn tilaan jotain ajovarusteita tai lisävarusteita moottoripyörään. Autocomin kypäräpuhelimet tuli ostettua n. 400 eurolla ja kaksi kertaa niitä taidettiin emännän kanssa käyttää viime kesänä. Melko kallista. :eek:

Acerin läppäri, minkä myin 2 kk:n päästä, ostin paremman Acerin läppärin, hävisin 450 euroa vrt siihen et olisin ostanu sen paremman suoraan....

Ja nyt uuden läppärin näppis vittuilee, tekee omia random välimerkkejä kun kirjottaa....

Vieläkin sapettaa yksi ostos minkä tein joskus skidinä. Olin vaivalla säästänyt radio-ohjattavaan veneeseen ja tuhalsin siihen jotain 700mk. Kyllä otti päähän kun huomas että se oli ihan surkea (Nikko).

Nyt on vähän kahden vaiheilla tuliko vuosi sitten tehtyä kehno ostos. Ostin 1100€ kumiveneen ja 400€ perämoottorin. Molemmat laatupelejä, ei siinä mitään ja kalastusmahdollisuudet pomppas potenssiin 10. Eri asia kerkeekö tuolla revittään ns. koko rahan edestä vai jääkö se homehtuun varastoon. Alkaa kuitenkin oleen fiilis ettei se hassumpi ostos ollutkaan...viikonloppuna aloitetaan kausi :)

Sitten sapettaa erinäiset tietokoneen komponentit mihin on tullut syydettyä rahaa. Päivittelin konetta pienissä erissä ja seurauksena oli että joku oli aina vanhaa, yhteensopimatonta tms. Onneksi tuli tylysti ostettua uus setti kotelosta lähtien vuos sitten ja nyt on asiat hyvin, kone jopa toimii...

Joka kevät ostan aina kalastusvehkeitä. Uistimia, siimaa, perukkeita, yhden uuden vavan, lisää uistimia, jigejä ja vielä pari uistinta.

Kalastusvehkeitä ei voi olla koskaan liikaa :D

Paskin ostos... Varmaanki Samsungin simpukka-puhelin. Ihan toivoton vehe. Hajosi heti.

Sitten talosta löytyy hevosen kokoinen viljamylly, jota ei ole käytetty kertaakaan ja aromipesä (siihen ei mahdu edes kaikkia kattiloita ja ruoan kypsentäminen siinä on lähes vaarallista).

Hei myy se viljamylly mulle.. Oisin pistäny privaa mutta ei pystyny.

Aluvanteet kahdellakympillä joltain hampparilta. En tiedä mistä tulivat kun olivat niin halvat, autoon en koskaan laittanut ja niilläkin rahoilla olisin voinut ostaa bensaa tai kaljaa.

Maalivahdin salibandykypärä, koskaan en ees jengis pelannu. Se oli vaa nii vtun siisti et ostin aikoja sitten :jahas: Onneks sain huuto.netis myytyä myöhemmin

Valion maitorahka

?

siitä vaan jos tahot venäjällä pakattua homerahkaa (ehram syödä), muu valikoima lidli poislukien taitaa olla kauppojen hyllyllä valion tekemää...

ja valiota ostamalla tukee suomalaista työtä eikä jotain iigorin lehmäranchia huitsin nevadassa.

Tässä nyt ei paljoa rahaa mennyt hukkaan, mutta ostin äsken Pepsi Max Chilliä. Normi Pepsi Maxia jossa on jotain omenaesanssia.
Onpas pahaa.

Tässä nyt ei paljoa rahaa mennyt hukkaan, mutta ostin äsken Pepsi Max Chilliä. Normi Pepsi Maxia jossa on jotain omenaesanssia.
Onpas pahaa.

Mä ostin tuota samaa tänään. Aika kammottava kokemus. Ehkä menisi jossain drinkissä tosi kylmänä, mutta ei kyllä ollut rahan arvoinen ostos (samoin mustikan makuinen Bonaqua, joka maistui esanssisiiderille).

Ostin biltsukasta 15 euron työstöpöydän. Muuten hyvä mutta siihen ei saa mitään kiinni, ja jos sattuu saamaan, niin pöytä painaa puun pinnan pilalle ja kappale on niin vinossa ettei työstämisestä tule mitään. Nerokasta. Halpojen työkalujen ostaminen on kyllä vihonviimeinen virhe. Ainakin silloin jos niissä ei ole kunnon pitkää takuuta.

Väkevä viina jota raahasin ulkomailla asuessani aina lomilla suomeen kun oli niin halpaa. Viinapullot on edelleen korkkaamatta ja niitä on reilusti yli toistakymmentä litraa. Niitä on vähän hankala kaupitellakkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom