Nyt on gixxeri 750 2007 tilattu kokomustanana tietenki:D parin viikon päästä on varmaan sellaset ajokelit että :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Golgamech: Tosi makee pyörä!
No ei se kaks päällä viel ottanu mihkään kii.Paljos tossa Bleidin takapumpussa on joustoa? Pikkusen näyttäs siltä että takamunkki vinkaisee riskimmällä kuskilla kilpeen kiinni routapateissa ja hidastetöyssyisä.
:D
Eli monella tuntuu olevan asennevamma "muoviluoteja" kohtaan, joten tervehditään vain harrikkakuskeja kun ollaan nyt niin HC:tä (HD:tä). Nämä kaikki tuntuu olevan nuoremman sukupolven HD kuskeja.. koska kokemusteni mukaan vanhemmat ovat leppoista sakkia.
No mä olen kyllä aika HC. ;) Ja HD kuski myös. Kyllä ainakin ite tervehdin kaikkia motoristeja. Olen ite huomannu monesti että kun kyykkykuskille nostaa lapasen niin eipä aina nousekkaan takaisin. Kyllä niitä ääliökuskeja löytyy ihan joka tallista.
Juuri näin. Kyllä se kyykkymies jättää välillä moikkaamasta kyykkymiehellekin. Sit ku ite morottaa ja toinen ei tee elettäkään, niin tulee sellanen fiilis et vitun ylimielinen mulkku!! HC-miehille en enää moikkaa, mut jos moikkaavat niin kyllä lapanen nousee täälläkin..Se kyllä pistää pärrästämään kypärän sisässä ärriä, jos ei tumppu nouse vaikka vetää lapikkaan pystyyn suoralla tiellä ja tietää satavarmasti että se toinen näkee. :D Helposti tulee vaan se fiilis, että no en mäkään sitten morjesta, ja kierre on valmis. Ei se kuitenkaan ole kovin iso ele pikkasen vinkata handulla.

http://www.youtube.com/watch?v=oPQIizRp9ckPitääpä käydä tarkistamassa tilanne :DYD:llä. Siellä on sitäpaitsi mielestäni tosi hyvä kouluttaja ja kivan avonainen paita sillä sihteerillä.

Pitääpä käydä tarkistamassa tilanne :D
Mitenhän tuo menee, kun olen syntynyt vasta syksyllä (20 siis tällä hetkellä), niin tulevana kesänä voisin ajaa maksimissaan "pikku-aan"? Joutuisinko ajamaan tuon jollain 11kW:n piikillä, vai onko autokouluilla kuristettuja isompia / täystehoisia piikkejä tuota varten? Ei varmaan. Pystyisinkö ajamaan tuon ison A:n kesällä ja käymään sen käsittelykokeen sitten myöhemmin syksyllä? Tosin lokakuussa voi olla aika hapokasta tuon suhteen..
Ehkä menee kortin ajaminen vasta -08 kesään, kun ei tuota rahnaakaan nyt ihan mahdottomasti ylimääräistä ole..

Ajotunnit on kaikille samat oli sitten 20 tai yli 21! Siulla on sama tilanne kuin minulla viime syksynä. Elikkäs tässä vielä pähkinänkuoressa, muut selostukset on sitten täyttä paskaa.. Jos ajat nyt kortin, saat ajaa kuristettua pyörää, eli max 25kw. Koska olet nyt vasta 20-vuotta, niin joudut odottamaan 22-VUOTIAAKSI, jolloin tuo 25kw kortti nousee automaattisesti isoksi A-kortiksi ja voit ajaa mitä pyörää haluat. 20 on siis huonoin mahdollisin ikä ajaa kortti, mutta jos polte on suunnaton, niin minkäs teet! Nyt täytin 21 tammikuussa ja olen menossa tekemään teorian, käsittelyn ja inssin uudelleen, niin kortti muuttuu isoon A:han. Muutoin joutuisin vieläkin ajelemaan tän kesän "pelko perseessä".. 150-200e säästät jos ajat kortin vasta ensi keväänä tai sitten ajalet pari vuotta "kuristetulla".. Saiko tosta mitään järkeä?!kalliimmaksi taitaa tulla jos nyt menet ajamaan, koska ajoja joutuu ottaan alle 21vuotiaana 18+6mp luentoa ja 6liikenne luentoa kun vastaavat 21vuotiaalle ja sen yli on 12ajo kertaa ja 6mp luentoa. eli 6ajokertaa vähemmän ja liikenne luentoja ei tuu ollenkaan. eli syksyllä tai ens keväänä sun kannattaa mennä.

Ei siinä ole kummempaa kuin että on oltava se A1 kortti kaksi vuotta. Sehän tässä naurattaa ihan vitusti, että olen ajanut 6000km "kuristetulla" pyörällä viime syksynä. Nyt jos menisi vasta ajamaan korttia, niin saisin hypätä suoraan ison puikkoihin. Mihin tässä välissä oleva 6kk muuttaa ajatustani, niin etten enää tappaisi itseäni! Mikä? Nyt on kuitenkin jo ajokokemusta vaikka kuinka verrattuna jamppaan joka ei ole ikinä ajanut millään pyörällä. Naurettavaa! Tästä on kyllä pakko mainita inssille..
Sori jo kolmas avautuminen aiheesta, mutta jatkakaa..