Moottoripyörä?

Arsi: Jokos kävit tarkistamassa asian.. ;)
Arvaa? :kuola: :kuola:

Kiitti vastauksista. Aika perseestä tuo tilanne tuntuisi olevan, vähän kyllä tuntuisi siltä että seuraavaan kesään lykkääntyy tämä projekti. Toivottavasti se sama sihteeri on vielä YD:llä silloin :D Tai voihan sieltä tietty nyttenkin käydä vaikka joka päivä kyselemässä jotain turhaa..
 
Arvaa? :kuola: :kuola:

Kiitti vastauksista. Aika perseestä tuo tilanne tuntuisi olevan, vähän kyllä tuntuisi siltä että seuraavaan kesään lykkääntyy tämä projekti. Toivottavasti se sama sihteeri on vielä YD:llä silloin :D Tai voihan sieltä tietty nyttenkin käydä vaikka joka päivä kyselemässä jotain turhaa..
Jep, pitäähän siellä vielä käydä pariin kertaan! Seuraavaksi pitää varmaan alkaa ajamaan C-korttia, niin olis taas jotain asiaa.. nii ja sit vois mennä harjottelemaan muka jotain teoriakoetta siihen koneelle!! :D

Äijällä siirtyy kortti seuraavaan kesään vaan sen takia, että et muista sanaakaan mitä se siulle sanoi. Ja nyt et kehtaa mennä kysymään uudestaan. Meinas viimeksi käydä just noin niitten lappujen kanssa.. "joo, ok, niin, aivan, kyllä.."
 
Jep, pitäähän siellä vielä käydä pariin kertaan! Seuraavaksi pitää varmaan alkaa ajamaan C-korttia, niin olis taas jotain asiaa.. nii ja sit vois mennä harjottelemaan muka jotain teoriakoetta siihen koneelle!! :D
Hmmm.. Paljonhan tuon B:n päivittäminen maksaisi? :rolleyes: Pitänee mennä huomenna kysymään ihan paikan päältä :D
Äijällä siirtyy kortti seuraavaan kesään vaan sen takia, että et muista sanaakaan mitä se siulle sanoi.
Eiku, ei ei ei se tuon takia siirtynyt, tulee vaan halvemmaksi ensi kesänä.. köh köh :nolo:


Hmm.. Saisikohan siitä otettua puhelimella :kuvia: huomaamattomasti? Mieluiten yläviistosta :D
 
Olisi ihan kiva, että Liikenneturvakin tekisi jonkun kampanjan aiheesta tänä vuonna niitten ainaisten apinoiden esittämisen sijaan. Toi brittien mainos on mun mielestä hyvä. :thumbs:
 
^Todellakin. .Orgissa joku sano laittaneensa Liikenneturvaan meiliä aiheesta ja linkit noihin, mutta ei kuulemma vastausta kuulunu vaikka oli peräänki kyselly.

Samalla idealla vois tehdä lapsista ym. kanssa...
 
Viimekesänä oli FZ1-N lainapyöränä, kun oma oli huollossa. Tollasen vajaan tunnin ehdin sillä päristellä. Kaikkeen hehkutukseen mitä tuosta pyörästä olin kuullut ja lukenut suhteutettuna pyörä oli pettymys.

Ajoasento oli ihan kiva ja rento, siinä ei mitään vikaan.

Kaupungissa ihan kiva päristellä, kevyt ketterä pyörä, motarilla taas pyörä oli jotenkin huteran oloinen.

Joka testissä maasta taivaisiin hehkutettu moottori oli ainakin mulle kaikista suurin pettymys. Kovin hengettömältä se tuntui ainakin alakierroksilla. MUTTA huomioitava on se, että itsellä omana pyöränä on Hayabusa, niin tottumus sen koneeseen saa aika pitkälle kaikki muut tuntumaan hengettömiltä.. :rolleyes:

Siis sanotaanko näin, että hirveästi pahaa sanottavaa siitä pyörästä sillä lyhyellä ajolla ei saanut, mutta ei se myöskään mitään erityisen huikaisevaa ajoelämystä mulle antanut.

Palataans tähän. Joo, kävin sitten kokeilemassa tuota.
Heti lähtiessä huomattua:
Ajoasento tosiaan ihan jees muuten, mutta jalkatapit oli ainakin mulle aivan väärässä paikassa, jos yrität laittaa jalkaa maahan. Varsinkin oikealla puolella ei ollut mitään tilaa asettaa jalkaa. Jos laitat jalkaa liian eteen, se osuu jarruun, keskellä jalkatappiin ja takana pakoputkeen, joka vielä levenee ikävästi niin ettei tilaa jalalle varmasti löydy. Tapit olis saaneet mun mielestä olla enemmän takana ja alempana, niin ois ollut bueno. Noita ei varmaan juurikaan pysty edes modaamaan? Putken jos vaihtais, niin sais tilaa jalalle sinne taakse. Mutta tosiaan, saattaa kuulostaa itkemiseltä, mutta kun kaupungissa pyörittelee ja jalkaa pitäs saada maahan, niin tuollainenkin saattaa alkaa vituttamaan liikaa.

Ajettaessa: pyörä tuntui vähän möhköltä. Alhaalta kun yritti lähteä kierrättämään, niin ei tuntunut litraiselta pyörältä. Kone on vissiin R1:sen pata, jota on modattu enemmän keskikierrosalueelle. Ylärekisterissä 7-8 tontun jälkeen liikkui ok. Commanderi varmaan auttaisi tuonne alarekisterin puolelle sliparin kera. PC ja slipari = Tsi-tsing $$$.

Täytyypi jatkaa metsästystä, ei tämä yksilö aiheuttanut vielä rakastumista. Seuraavaksi varmaan Z1000, ei sitä alle tonnista voi hommata Ja jos se ei riitä, niin sitten varmaan Hayabusan sarviin. :eek:
 
Ajettaessa: pyörä tuntui vähän möhköltä. Alhaalta kun yritti lähteä kierrättämään, niin ei tuntunut litraiselta pyörältä.

Hyvä, että joku muukin huomasi saman.. Aloin jo epäilemään, että onko vika pyörässä vai minussa..
 
Onks kuinka moni päässy Boss Hossin sarviin? Ainakin tehoa on ihan ok määrä :thumbs:

motopalstasta käytetty
ja
valmistajan sivuilta vähän tykimpi ihan kiva olis tollanen cutomi

En ole ajamaan päässyt mutta oon joskus parkkipaikalla Boss Hossia ihaillu. Kyllä se on aivan järkyttävän kokoinen ja varmaan ajettavuudeltaankin aika järkyttävä :D
Yli 500 kilon painoisena sitä ei ihan helposti pystyynkään nosteta jos se sattuu kaatumaan.
 
Onks kuinka moni päässy Boss Hossin sarviin? Ainakin tehoa on ihan ok määrä :thumbs:

Mutta teho/paino -suhde on prätkäksi aivan paska tuossa tehokkaammassakin versiossa. 500hp ja 830kg. Ajonautinto on varmaan samaa luokkaa kuin jossain Toyota Corollassa josta on pöllitty 2 pyörää tai ruotsinlaivalla jota yrittää parkkeerata kolera-altaaseen.
 
Mutta teho/paino -suhde on prätkäksi aivan paska tuossa tehokkaammassakin versiossa. 500hp ja 830kg. Ajonautinto on varmaan samaa luokkaa kuin jossain Toyota Corollassa josta on pöllitty 2 pyörää tai ruotsinlaivalla jota yrittää parkkeerata kolera-altaaseen.

Aivan paska? Ok eihän se uusiin tonnisiin hypersportteihin verrattuna ole kaksinen, mutta tehdään pieni vertailu.

Esim uuden R6:n teho-/painosuhde on ~0.65hv/kg (Kuivapaino+bensat+öljyt, ei jäähdytysnesteitä). Ja tuon Boss Hossin suhde noilla specseillä on ~0.60hv/kg. Ei ihan paskasti Customilta? Tähän voi nyt vapaavalintaisesti lyödä customien teho-/painosuhteita jotka pesee tuon.

Tosin tämä ei poista sitä faktaa, että en usko tuon laitoksen tarjoavan minkäänmoista ajonautintoa. Itseasiassa en tajua miksi joku maksaisi moisesta paskasta pyöreätä puupenniäkään. Lähinnä perverssistä mielenkiinnosta haluaisin kokeilla moista laitetta.
 
Aivan paska? Ok eihän se uusiin tonnisiin hypersportteihin verrattuna ole kaksinen, mutta tehdään pieni vertailu.

No joo, pehmennetään sen verran että suhde on kustomiksi OK, peruspyöräksi hyvää alempaa keskisarjaa ja tehotykiksi aivan paska.

Karvalakkimallin tonniset nakut pyörii tuossa samoilla nurkilla ja tarjoaa 630kg köykäisemmän ajettavuuden.


Tosin tämä ei poista sitä faktaa, että en usko tuon laitoksen tarjoavan minkäänmoista ajonautintoa. Itseasiassa en tajua miksi joku maksaisi moisesta paskasta pyöreätä puupenniäkään.

Jossain Floridassa varmaan ihan OK matkalehmä, kun tiet on viivasuoria ja tylsiä. Muualla en oikein tajua koko laitteen ideaa. Jos haluaa laitteen jossa on kulkua ns. eniten niin tuo on täysin väärä vehje. Kai tossa on vaan kyse tästä vanhasta kunnon "isommat numerot = parempi" -osaston penispumpusta.

Samaa meininkiä kun rakentaisi Ferrarista betoniauton ja hehkuttaisi kylillä miten mahtavasti laitteessa on tehoja.
:D
 
Boss Hoss edustaa tyypillistä amerikkalaista mentaliteettiä, mitä isompi sen parempi :D
 
Litrateho tossa on vaan 62hp/l kun esim omassa pyörässä on 200hp/l. Tosin näitä litratehoja on aika turha vertailla..

Aiheeseen hiukan liittyen. Ärsyttää suunnattomasti ihmiset, esim kaverit mitkä kyselee/vittuilee aina tyyliin. Vituttaako kun jäät sille ja sille tulemaan! Vastaan aina, et vituttas enemmän ajaa tolla polkupyörällä!! Miks aina pitää olla se turbonossihajabusamikänostaakeulaavielä300km/h?! Miksi? Yksi kaverikin aina selittelee tyyliin, siin uudes 600cc on 140hp, se vois olla jo ihan ok, kun se tietää mitä miu pyörässä on. Tai sit se gigserin K6 commaderilla, nostaa keulaa vielä 200km/h!! Olis sillon pitäny ostaa se turbokawa, ni olis voinu pikkuhiljaa rakennella sitä?! Vittu mitä idiootteja! Aijan sillä millä ajan ja se on mukavaa. Ei miulla tarvi olla sitä kylän kovinta pyörää!

Jatkakaa.. :D
 
Ton Boss Hossin ajonautinto taitaa loppua siihen ku on päässy vähä kokeileen. Jenkeissä toi vois olla kiva peli jos matkaa taitettava pari tuhata kilsaa mut suomessa joku tonninen customi paras.
Litratehoista puhe nii crossipyörissä alkaa oleen parhaimmillaan esim. meikäläisen piikki ~38hv ja painaa tankattuna 95kg nesteet sisällä ja tankki täys.
 
Ajokausi tuli sitten tänään avattua. Ihan kuin Firebladessa ois eturengas keventynyt talven aikana :eek: :rock:
 
Back
Ylös Bottom