taivaskäsi
VIP
Treenin jälkeen palkkariin ennen treeniä veteen olen itse laittanut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama tääl. Ja on muuten ollut hyötyä tosta, nyt on latausjakso ohi ja toistoja tullu sarjoihin lisää ja Penkkimaksimikin noussut 5 kg viikossaTreenin jälkeen palkkariin ennen treeniä veteen olen itse laittanut.

Nuo väitetyt rasvanpoltto-ominaisuudet perustuvat pyruvaattiin. Hyvin monessa tutkimuksessa, joissa pyruvaatilla on ollut ylipäätään vaikutusta rasvan vähenemiseen (ylipainoisilla), on käytetty erittäin suuria annoksia (useita kymmeniä grammoja päivässä) kalsiumpyruvaattia. Pari urheilijoilla tehtyä tutkimusta löytyy, kummassakaan ei ole löydetty rasvanpolttovaikutusta (Stone ym. 1999, Koh-Banerjee ym. 2005).
Terve mieheen,
Löysin tämmöisen http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/...ve&db=PubMed&list_uids=10355844&dopt=Abstract jonka perusteella puryvaatti voisi nyt toimiakin in fat loss ? Tosin tuosta ei selvinnyt mikä puryvaatti on kyseessä, liekö kaikki samanlaisia ? Ja grammamäärät vain 6g/pvä tosin potilaina vähemmän urheilevaa sakkia.
No ei siitä mitään haittaa ainakaan ole! Mikäli oot lukenu palstoja niin osa on saanut hyötyä irti kreasta, mutta joillakin se ei potki sitten ollenkaan.Pointtinani onkin, että onko tässä vaiheessa mitään järkeä alottaa kreatiinin käyttöö?
Jos on, kannattaako minun noudattaa fastin purkin kyljessä olevaa annostusohjetta (5 päivää 20g päivässä, myöhemmin 5-10g ja lopulta 4 viikon tauko käytöstä) vai esim puolittaa suosiolla annostusohje?

Aloita vain.Kannattaako aloittaa kreatiinin käyttöä dieetillä?
Tätä olenkin vähän miettinyt, että olisiko dieetillä kreatiini vielä tärkeämpää kuin bulkilla, pysyisi nestettä paremmin kehossa ja jos voimaankin vielä vaikuttaisi vähän. En siis ole ikinä käyttänyt, mutta joskus dieetillä voisi ottaa käyttöön ehkä. Riittääkö, jos ottaa säännöllisesti esim. treenin jälkeen tietyn määrän aina.

Ajattelin vaan, et kuinka kauan kreatiini monohydraatin käytön alotuksen jälkeen tulee se nestepöhö? Kuinkakauan käytön lopetuksen jälkeen kestää et se lähtee pois? Siis jos ottaa sen normiannoksen (5g/pv). kuin monta kiloo siit nstepöhöstä tulee lisää?