Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noh 5-10g on aika hyvä määrä per kerta. Joo siis ekaks sitä kreaa tankataan tai voi tankata 5-7 päivää niin, että otat 4x5g per päivä ja sitten ylläpito kaudella se 5-10g per päivä.Minkälaisia määriä sit kreatiinia yleensä otetaan 5-10grammaa päivässä ja kannattaako ottaa jotain tankkausvaiheita?
Kreatiini puryvaatti on nyt jo rasvanpolttajakin. Perusteita tai syytä miksi se polttaa rasvaa jos mono ei polta. Miten nuo muka poikkeaa toisistaan ?
Eikä mene maksan läpi kiertoon vaan ohittaa sen.. Jahas. Hulluin väite ikinä.
Mutta koska tuotetta on niin kehuttu, niin pitää sitä varmaan testata. Ylläolevaan kuitenkaan ei ole perusteluja löytynyt enkä löytänyt searchillakaan. sori vaan.
Mitäs cartman74:n sitraattikokeilu tuotti ?
Kreatiini puryvaatti on nyt jo rasvanpolttajakin. Perusteita tai syytä miksi se polttaa rasvaa jos mono ei polta. Miten nuo muka poikkeaa toisistaan ?

Mistäs löysit etyyliä?Etyyli esteri muoto (?) mulla on käytössä. Creatine ethyl ester.
En tiedä johtuiko siitä vai mistä niin paino eka tippui yli kilon ja sitten alkoi taas hiljalleen nousemaan. Eli käytin monoa ja vaihdoin etyyli versioon.
Mistäs löysit etyyliä?
Ogay cartman kiitti! Ja kiitti quaz kokemustes jakamisesta. Samanlaista olen lueskellu muuallaki.
"jauheen maku on siis jotain aivan käsittämätöntä!"
"Pah! mä syän vaikka kakkaa, jos se vaa kasvattaa mua!" -kuka tahansa mun tapanen kaaliaivo :D