Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Oletko ihan oikeasti kokeillut tuon eron 2g ja vaikka 7g välillä? :D Kreatiini ei kuitenkaan mikään ihmeaine ole, joten varsinkaan lähellä latausta en uskoisi tuollaista eroa edes huomaavan.
Itse en huomaa kreatiinin käytössä juuri muuta eroa, kuin että on useammin jano ja kusella vastaavasti pitää käydä myös useammin, treeniin ei vaikuta juurikaan.

Mutta ei siinä mitään, halpaa tavaraa tuo on, sama se on vaikka ottaa enemmänkin.

Ihan selvä ero. 7g=finnejä perseessä VS 2g=ei finnejä perseessä:D

Oletko ihan oikeasti kokeillut tuon eron 2g ja vaikka 7g välillä? :D Kreatiini ei kuitenkaan mikään ihmeaine ole, joten varsinkaan lähellä latausta en uskoisi tuollaista eroa edes huomaavan, ellei kyseessä ole kasvissyöjä, tai muuten lihaa pienissä määrin syövä ihminen. Myös plasebo on tutkitusti tehokas suoritustehon lisääjänä :D Pitäisin sitä jopa todennäköisempänä, kuin sitä että olet humanoidi. Itse en huomaa kreatiinin käytössä juuri muuta eroa, kuin että on useammin jano ja kusella vastaavasti pitää käydä myös useammin, treeniin ei vaikuta juurikaan.

Mutta ei siinä mitään, halpaa tavaraa tuo on, sama se on vaikka ottaa enemmänkin.

Oon mä kokeillu pienempiä annoksia, selvästi alle 5g. Ei ehkä tasan kaks grammaa, voi olla jopa 3 tai 4. :eek: Mutta verrattunna sellaseen 5-10g annokseen ero on huomattava. Enkä menis ihan heti sanomaan plaseboksi, koska olen aika skeptinen näiden suhteen. Kreatiinihan ei toimi kaikilla kuten täällä on todettu, joten ehkä se ei sulla sitten toimi, mutta itse saan hyvin voimanlisäystä ja sarjakestävyyttä kreatiinilla.

Ihan selvä ero. 7g=finnejä perseessä VS 2g=ei finnejä perseessä:D
Totta tuokin, selkä suorastaan räjähtää kasvuun kreatiinin myötä ja kyykytkin ovat räjähtäviä. Selkä alkaa kukkia finneistä niin, että paidat jää pieneksi ja kun kyykkytangon laskee selälle, niin poksahdukset kuuluu finnien levittäessä veristä mössöä pitkin ihoa ja paitaa.:kuola:

Mun paino on 68 ja krea arvo oli viimeks ku katoin niin 92. Joskus vuosi sitten oli noin kuukauden verran aamupahoinvointia luultavasti epäpuhtaasta kreatiinista kun oli jotain halpis merkkiä mutta en voi varmaksi sanoa, muuten ei oo koskaan kreatiinista tullut mitn haittavaikutuksia.

Ja vielä pieni ohje olisi tohon annosteluun että 1 gramma kreatiinia per kymmen paino kilo eli jos painat 80 ja treenaat kovaa niin n. 8 grammaa päivässä kreatiinia. Ja ei se kukkurallinen tee lusikka aina ole 5 grammaa joskus saattaa olla jopa 7-8 grammaa riippuen lusikan muodosta. Itse käytän mittalusikkaa jotta saa mahdollisimman tarkan määrän.

10-15g päivässä. 5g päivässä ei riitä tällä. Aikanaan luulin ettei krea vaikuta mulla ollenkaan, koska vetelin vain 2-5g annoksia. Nykyannoksella toimii selvästi, riippumatta kahvista ym. ehkä heikentävistä aineista.

Kyllä täälläkin tulokset nousi, kun lisäsi krean annostusta 5g -> 10g.
Liekö sitten plasebovaikutus niin iso vai olenko minäkin humanoidi???:D
Alkuaikoina ainakin Wr kaupan kreassa oli varoitukset: annostus 2g päivässä, annostusta ei saa ylittää...
Sillä 2g annoksilla ei ainakaan mitään vaikutusta ollut mihinkään...
Nykyäänhän esim Fastin purkissa on tuo 20g annostusohje... :rolleyes:

Itsekin käydän veden kanssa, vähän off topic, mutta onko kreatiinilla oikeasti lihaksen kasvuun vaikuttavia tekijöitä? Muistaakseni Fastin paketissa lukee että lisää lihasmassaa.. oon nyt ehkä ulalla, mutta mihin tämä mahtaa perustua?

Itse sekoitan palkkarina Reco2:een, ja esim. ne aamun 5g maitoon. Mautonta tavaraa joten ei niin väliä mihin sekoittelee, ainakaan siis maun puolesta.

Täällä myös sama juttu että pienempinä annostuksina ei tule edes placebo vaikutusta mutta kun vuoden olin vetänyt sen about 5g päivässä ja sitten päätin tuplata annostuksen niin kyllä eron oikeasti huomasi.

Veikkaan että perjaatteessa tuo 2 grammaa riittää siitä eteenpäin ei ole ehkäpä mitään hyötyä, mutta se kreatiini mitä otetaan esim 5 g päivässä niin ei läheskään kokonaan jää/imeydy kehoon... eli jos otetaan se 5-10grammaa päivässä niin varmasti imeytyy ainakin se tarvittava 2 grammaa... :david:

Mikään asiantuntia en ole että voi olla että paskaa puhun-
Kolmatta kreakuuria olen tällä hetkellä vetämässä koko treeni urallani ja oon aina vetäny kunnon tankkaukset ja sen jälkeen lähinnä sen 5 g päivässä...
Tää kolmas kreakuuri on yllättänyt aivan täysin, liikkeissä on tullut 4 viikon aikana mullistavia tuloksia, osaksi varmasti riippuu että vaihdoin 2 jakoiseen ohjelmaankin. :) mutta kahdesta ensimmäisestä krea kuurista en huomannut paskaakaan iloa vaikka oon ottanut tän kolmannenkin kuurin ihan samanlailla mutta tosin vaihdoin fastista dymatizeen...

Itsekin käydän veden kanssa, vähän off topic, mutta onko kreatiinilla oikeasti lihaksen kasvuun vaikuttavia tekijöitä? Muistaakseni Fastin paketissa lukee että lisää lihasmassaa.. oon nyt ehkä ulalla, mutta mihin tämä mahtaa perustua?

Kreatiinista ei varsinaisesti ole todettu suoraan massaan vaikuttavia jutskia, mielestäni vaikutukset välillisiä... Palauttaa nopeammin, sitä kautta treeniä. Sarjoihin paukkua jne.

Jos ja kun kreatiinia nappailee ja maha tuntuu olevan sekaisin (ripulia, yms.) se tarkoittaa sitä, että menee kaikki aika puhtaasti elimistöstä läpi. Parempi lopetella sitten...

Kreatiinista ei varsinaisesti ole todettu suoraan massaan vaikuttavia jutskia, mielestäni vaikutukset välillisiä... Palauttaa nopeammin, sitä kautta treeniä. Sarjoihin paukkua jne.

Mitä olen itse ymmärtänyt aiheesta lukiessani on että kreatiinin varsinainen vaikutus olisi voimatasoissa, ja sitä kautta treenin tehostamisessa eli käytännössä tyyliin isompina rautoina ja parempana sarjakestävyytenä. Kaikkihan tietää että isoilla raudoilla kasvaakin nopeammin ;)

Pitänee itsekin näkemä perehtyä aiheeseen tarkemmin.

Mitä olen itse ymmärtänyt aiheesta lukiessani on että kreatiinin varsinainen vaikutus olisi voimatasoissa, ja sitä kautta treenin tehostamisessa eli käytännössä tyyliin isompina rautoina ja parempana sarjakestävyytenä. Kaikkihan tietää että isoilla raudoilla kasvaakin nopeammin ;)

Pitänee itsekin näkemä perehtyä aiheeseen tarkemmin.

Jeps, sitä välillisenä tarkoitinkin. Kreatiini ei vaikuta lihassoluihin muutoksen tavoin... ei jakautumisia saati muuta kukkua. :D Rautaa lisää ja sitten lihasta, muistaen kuitenkin se ruokavalio.

Back
Ylös Bottom