Meta title: 💥 Aloittelijan peruskysymykset – paikka jossa tyhmät kysymykset muuttuu kovaksi kehitykseksi

Meta description: Keskustelua treenin, ruokavalion ja tekniikan perusasioista – kaikki aloittelijoiden kysymykset yhteen paikkaan ilman turhaa naljailua.

ni onko toi määrä kaloreita ja protskuja liikaa, liian vähän vai sopivasti? salilla käyn: ma ti to pe su ja painoa on noin 65kg... Ja läskiä ei ole eikä se tartu kauheen helposti... ja muutenki iha hyvän et massaa ja lihasta tulis ;)

Jess elikkä meni eilen maastavedossa 95kg onko se hyvin mun ikäselle oon siis 14v.Ja sit et ku mulla menee penkissä 50kg 12 toistoa ni miten ne kilot suurinpiirtein laskee toisto määrää?? Toivottavasti tajusitte.

onko pystypunnerruksessa väliä onko kädet niinku kämmenet eteenpäin eli niinku penkkipunnerruksessa vai kämmenet korviin päin...? Ja jos on nii mitä eroa? Ite oon tehny just niinku kämmenet korviin päin ku sillee tuntuu luonnollisemmalta toi liike...? Kertokees ;):rock:

onko pystypunnerruksessa väliä onko kädet niinku kämmenet eteenpäin eli niinku penkkipunnerruksessa vai kämmenet korviin päin...? Ja jos on nii mitä eroa? Ite oon tehny just niinku kämmenet korviin päin ku sillee tuntuu luonnollisemmalta toi liike...? Kertokees ;):rock:

ei pitäs olla.

kai tässä puhuttiin käsipainoista?

ni onko vaaraa et jos syö enemmän ku +300-500Kcal mitä kuluttaa ja proteiini enemmän ku 2g/painokilo ni että tulee ihraa vai mikä siin on riski?

Yks kysymys jäi vaivaamaan viel noista 5x5-sarjoista, mitkä olis sopivat painot siihen jos maksimi on 95kg, ja oon onnistunu sen 5x5 tekemään läpi 62.5kg, ja tein sen siis 62.5kg, viis toistoa, siis sarjaa, onko oikein?
Mitenkä, pitäisko niitä painoja sitten jossain vaiheessa koittaa nostaa, ja missä ajassa?

mikähän on kun tuntuu että kun on reenipäivä ja juo palautusjuoman sen jälkeen kun syö ja juo pari kuppia kahvia ruoan päälle niin mahassa alkaa vähän poltteleen ja tulee kipeäksi.. sen jälkee joutuuki käymään vessassa :D ??

Nyt meinaan tilata palautusjuomaa täältä pakkiksesta ja aattelin et oisko toi american mass blast sit hyvä vaihtoehto ku se kai kestääki aika kauan.

Nyt meinaan tilata palautusjuomaa täältä pakkiksesta ja aattelin et oisko toi american mass blast sit hyvä vaihtoehto ku se kai kestääki aika kauan.

Joo kyllähän se on ihan hyvä vaihtoehto, hintakin on halvahko. Mass blastin proteiinipitoisuutta voi, ja kannattaakin, lisätä esim. sekoittamalla siihen maustamatonta heraa, se tasoittaa samalla makua, on meinaan aika makeaa jos sellaisenaan juo... Tilausta vaan sisään :thumbs:

Ku mä teen maastavetoa ja kyykkyä ihan suht koht raskailla painoilla ni ei kai se nyt niin kauheesti vaikuta pituuskasvuun.Ei se mua perja aatteessa haittaa mut ois se kiva kasvaa nyt ees 175cm lyhyeks.Oon nyt 168cm

Yks kysymys jäi vaivaamaan viel noista 5x5-sarjoista, mitkä olis sopivat painot siihen jos maksimi on 95kg, ja oon onnistunu sen 5x5 tekemään läpi 62.5kg, ja tein sen siis 62.5kg, viis toistoa, siis sarjaa, onko oikein?
Mitenkä, pitäisko niitä painoja sitten jossain vaiheessa koittaa nostaa, ja missä ajassa?

lähet vaikka tuosta nostamaan 2,5 kg kerrallaan. kyllä tuolla maksimilla pitäs vielä 75kg tulla helposti 5x5.

Back
Ylös Bottom