Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka paljon proteiinia on keskimäärin tavallisessa kananmunassa?
Ja sit et ku mulla menee penkissä 50kg 12 toistoa ni miten ne kilot suurinpiirtein laskee toisto määrää?? Toivottavasti tajusitte.

en nyt oo iha varma tajusinko, mut jotai tämmöstäkö hait:
http://www.kalanen.fi/sarjapainolaskuri/?ex=5&reps1=10&weight1=60&reps2=&weight2=
onko pystypunnerruksessa väliä onko kädet niinku kämmenet eteenpäin eli niinku penkkipunnerruksessa vai kämmenet korviin päin...? Ja jos on nii mitä eroa? Ite oon tehny just niinku kämmenet korviin päin ku sillee tuntuu luonnollisemmalta toi liike...? Kertokees ;)![]()
Muistaakseni ~11g.
Oliko se noin paljon?
Nyt meinaan tilata palautusjuomaa täältä pakkiksesta ja aattelin et oisko toi american mass blast sit hyvä vaihtoehto ku se kai kestääki aika kauan.
sopiiko American prowhey palautusjuomaksi????
Yks kysymys jäi vaivaamaan viel noista 5x5-sarjoista, mitkä olis sopivat painot siihen jos maksimi on 95kg, ja oon onnistunu sen 5x5 tekemään läpi 62.5kg, ja tein sen siis 62.5kg, viis toistoa, siis sarjaa, onko oikein?
Mitenkä, pitäisko niitä painoja sitten jossain vaiheessa koittaa nostaa, ja missä ajassa?