siinä oli paljon asiaa, kiitos. ei orgistakaan saanut näin paljoa irti...![]()
tiedän joo, että huliganismi on tommosella pakollinen, mutta itseä sporteissa häiritsee siis se vauhti. ei jää mutkatiellä virhemarginaalia.
ja toi soratien ja ehkä jopa jonkun metsäpolun käyttöönotto kiinnostaa.
Kannattaa käydä keväämmällä koeajelemassa. Ainakin Tuupakan BikeWorldissä oli viime keväänä kaikki kolme isoa Kotaria koeajettavana. Parhaan kuvan eroista saa kun testaa nuo peräperään.
Jos itse noista olisin valkkaamassa niin kadulle ehdottomasti SuperDuke. Joka ei kyllä tukevan katupyörämäisen alustan puolesta taas hiekkateille sovi. Metsään vielä vähemmän. Mutta todella hienosti SDuke asfalttimutkiin taittuu ja menee kuin kiskoilla verrattuna SM:ään. SM:n pitkät joustot vissiin aiheuttavat sen että eteneminen asfaltilla on sellaista jenkkiautomaista leijumista.
Disclaimer: testipyörien jouset siis olivat siinä mallissa kuin sattuivat olemaan. Siitä minulla ei ole tietoa miten paljon SM:ää olisi mahdollista saada kuriin asfalttikäyttöä ajatellen vaimennusten kiristelyllä, kun en viitsinyt koepyöriä alkaa isommin ropaamaan.
Disclaimer2: niin ja täällä oma pyörä myös Speed Triple eli voi olla myös se syynä siihen että SuperDuke istui parhaiten omaan käteen, koska se oli lähimpänä sitä mihin olen tottunut.

Jos joskus saan taivuteltua itseni lopettamaan noilla tupperwareilla ajelun niin seuraava pyörä on Brutale R.