zone dieetistä

mietin vaan että... kun lasketaan kehon rasvaton massa. ja sit jokaista ½kiloa rasvatonta massaa kohti vedetään tarpeen mukaan 0,5-1,0g proteiinia.
tässä tapauksessa päätin käyttää kerrointa 0,7g per ½kg rasvatonta massaa...
ja tulos oli 92g sit siihen hiilarit 117g ja rasvat 19,5g... ja koko systeemin kalorit siinä 1000kcal paikkeilla...eli tuo jaettuna aamupala,lounas,välipala,illallinen,iltapala.
eli onko totta ettei kroppa mene "säästöliekille"?
perusannokset ovat prot.7g hiilari 9g rasvat 1,5g

ja jako menee aamupala 3-3-3 annosta
lounas 4-4-4 "
välipala 1-1-1 "
illallinen 4-4-4 "
iltapala 1-1-1 "

eli onko kellään kokemuksii kyseisestä dieetistä / olenko ymmärtänyt koko homman päin...?
eli tapahtuuko tämän avulla sitä "vararasvan" palamista?

:worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1000kcal on aika vähän. Saman verran kun minun pikkusisko syö ja ikää on 7v. Pidä nyt herran jumala mieluummin makrosuhteet samoissa mutta nosta ne kalorit siihen paikkaan että ne on -500 paikkeilla kokonaiskulutuksesta. (itse en zonedieetistä kyllä tiedä mutta perusteet dieetistä tiedän) Eli ei mieluusti yli -500 kcal päiviä ja proteiinia riittävästi (1.5-2g per rasvaton paino) ja pitkin päivää. 3h ennen nukkumaan menoa ei myöskään hiilareita vaan hyviä rasvoja ja proteiinia.

podari-76 sanoi:
mietin vaan että... kun lasketaan kehon rasvaton massa. ja sit jokaista ½kiloa rasvatonta massaa kohti vedetään tarpeen mukaan 0,5-1,0g proteiinia.
tässä tapauksessa päätin käyttää kerrointa 0,7g per ½kg rasvatonta massaa...

poddis-76 sanoi:
perusannokset ovat prot.7g hiilari 9g rasvat 1,5g

Jeba, näin se menee. Syö kasviksia reilummin kuin aiot ja huolehdi riittävästä kuituannoksesta, ettei gaggispögylä tule liian piukeaksi ja pukamaluumu pullahda vaippaan. Heippa. :worship:

barry searsin kirjassa kuitenkin hehkutetaan että tällä 1000kcal miinuksella ajelulla sais noin 1kg rasvaa viikossa veks...

No helvetti onko se nyt järkevää vääntää -1500-2000 kcal päivässä? Vielä jos protskuja vetää vähemmän kuin tavallisesti. Lihaahan siinä lähtee.

Tota... onkohan sulla mennyt laskut jotensakin sekasin?

Mä olen 63 kiloinen nainen ja mulle zone antaa enemmän protskua (just eilen laskin). Eikös noi kaloritkin pitäisi aina mennä vähintään 1200 kcal:iin/päivä zonessa?

Eli tsekkaapas rasvaton paino uusiksi, älä vaan missään nimessä laske ainakaan niillä kirjan taulukoilla sitä. Ja protskukertoimeksi reippaasti ainakin 1, jollei enemmänkin, kyllä salillakäynti sen verran rankkaa puuhaa on ;-)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom