YO-kuuntelut

Mitäs muut abit tykkäsivät tän kevään Yo- kuunteluista? :) Omasta mielestä pitkän englannin kuuntelu oli helpohko mut ruotsin (keskipitkä) aina hel..... vaikea! :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitkä enkku oli ihan ok. Aika omalla tasollani pysyin ja ehkä olin jopa vähän parempi. Keskipitkä ruotsi syksyllä sen sijaan meni aivan päin persettä, ehkä lukiourani huonoin kuuntelu.

Englanti helppo. Ruotsin keskipitkä Saatana tekosia.

Meinasin itekkin laittaa YO-kirjotusthreadin pystyyn jo aiemmin, mutta en jaksanut, joten vastaillaampa nyt tähän:

Enkun kuuntelu tuntui hieman vaikeammalta mitä normaalisti, mutta kyllä siitä yli 70 pistettä on varmasti tulossa. Ruotsi taas meni ihan perseelleen, kun viimeksi olin ruotsia kuunnellut 4 kk sitten. :D

Oliko muiden mielestä niiden ruotsin (keskipitkä) avoimien tauot liian lyhyitä. Mun mielestä enkussa oli juuri sopivat, mutta ruotsissa ne oli turhan lyhyitä. Toivottavasti ruotsin kirjallisissa on yksi aine, eikä kolmea lyhyttä viestinnällistä.

Enkun kuuntelu oli kyl melko helppo. Ainaki helpompi mitä syksyllä.

Mun mielestä sekä englanti (pitkä siis), että ruotsi keskipitkä olivat vaikeita. Ainaki toi ruotsi. Avoimissa olin niin kujalla ku olla ja voi. Sain kahteen vaan varmat vastaukset ;ESA

Englannin kuuntelu oli kuulema täynnä pieniä jippoja ja kompia, vaikka aluksi helpolta vaikuttikin. Aika vaikeata muuten saada nopeasti selvää mitä tarkoitti st.petersburgchurchmuthafucka'sroof :D Vasta myöhemmin kuulin edes, että jostain kirkosta siitä puhuttiin. Mä tajusin vaan sen ravintolan katolla.

Ruotsi oli ihan jees, eli en ymmärtänyt kuin sen 1/4 jotenkuten koko paskasta.

Kaikki tää on jossittelua, tuloksista sitten näkee miten ne menivät!

rimppis sanoi:
Oliko muiden mielestä niiden ruotsin (keskipitkä) avoimien tauot liian lyhyitä. Mun mielestä enkussa oli juuri sopivat, mutta ruotsissa ne oli turhan lyhyitä. Toivottavasti ruotsin kirjallisissa on yksi aine, eikä kolmea lyhyttä viestinnällistä.
Oli kyllä älyttömän lyhyitä ne tauot tuossa ruotsissa. En kerennyt kirjottamaan läheskään kaikkea ylös mitä piti, joten suttasin jotain suttupaperille että muistaisin sitten jälkeenpäin lisätä niihin vastauksiin ne tarvittavat asiat.

IMO ei ne vastausajat olleet yhteen liian lyhyitä. Vituttaa vaan se odotteleminen siellä. Hyvä muuten että ne pimputukset ovat niiden osioiden välistä häipyneet. Maksimoivat vitutuksen aina ennen :D

Siinä jonkun nubun käsitys ruotsin keskipitkän kuuntelun vastauksista...
http://chat.yle.fi/opinportti/viewtopic.php?t=5379

(ton mukaan hellurei, amis, here I come)

Mun mielestä enkun kuuntelu oli ihan normaali, eli vaikea :P Se III osa oli mun mielestä ihan vitusta, jotain geenipaskaa. Ei auttanu yhtää ku ennen kuuntelua opettaja tulee sanomaan et otappa paitas pois kun siinä lukee takana englantia : Classic team property of Eagle's. Se varmaan auttaiskin jotai ratkaisevasti kuuntelussa. Muistatteko mitä laitoitte ekaan monivalintaan ? Mä pistin A:n :)

Enpähän sano kuin, että ruotsin kuuntelu oli ihan perseestä. Älyttömän vaikea! Prelissä sain kuuntelun mollukoista 29/30 oikein. Nyt tulee varmaan 15 tai alle.:curs:

Pitkä Venäjä oli kyl aika tiukkaa kamaa.

Pitkä englanti oli helpohko, kai niistä monivalinnoista menee pari väärin ja avoimistakin jää pari pistettä saamatta niin kuin yleensäkin...

Mielestäni ykkösosio oli puhuttu epäselvimmällä äänellä, mutta kyllä siitäkin toisella kuuntelukerralla selvän sai...

Englanti meni hyvin. varmaan joku 75pojoa tulee.

Nyt ku kattosin ton b ruotsin jonku opettajan tekemän rivin niin ei sattana. Hyvä jos 5 osus oikeaan itellä!!

Lasketaanko kuuntelun ja kirjallisten pisteet kaikki yhteen ja siitä tulee se arvosana? Että vaikka saisi 0 pistettä kuuntelusta ja sitten kirjallisesta osiosta 150 pistettä niin läpi on?

säm sanoi:
Lasketaanko kuuntelun ja kirjallisten pisteet kaikki yhteen ja siitä tulee se arvosana? Että vaikka saisi 0 pistettä kuuntelusta ja sitten kirjallisesta osiosta 150 pistettä niin läpi on?

Juuri näin, jälkimmäisen kysymyksen mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom