Yo-kirjoitukset, syksy 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tindra
  • Aloitettu Aloitettu
vitun kiva mennä huomenna äikän kokeeseen. äskön olin osallisena kolarissa, kaveri ajo perään. niin VITUN TYHMÄ juttu.. voi stn.. mitään ei vittu voi oppia muuten kun kantapään kautta. kikkailu kostautu.

oli päivälle puhetta muutamasta kaljasta mut nyt taitais paras vaihtoehto olla viina.
veetu.

Pahaan saumaan sattu kyllä toi. Noh yhellä kaverilla meni kaikkien yo-kokeiten lisäks vituis myös intin pääsykokeet ja vähän muutakin siinä sivussa. Silloin ei siis tosin ollu kyse kolarista vaan toisesta ihmisestä, joka teki paskaset... Mutta nollaa vähän tilannetta viinalla, niin mäkin nyt. :kippis1:

Edit: toisaalta mitä vittua mä täällä päden siitä mitä muille sattui, ei varmaan kauheesti lämmitä... Mutta sitäkin enemmän :kippis1: niin eiköhän se siitä. Ja kyllä joo, ennen olin sitä mieltä ettei viina auta mihinkään, mutta ainakin jännitykseen tuntuu tepsivän.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perseelleenhän se esseekin meni. :D Olipa muuten vaikeat aiheet, ei ollut oikeen sanottavaa mistään. Mitäs muut? Tuntuiko, että osui hyviä aiheita kohdalle?

Historiasta 19p, B:n ja C:n rajoilla, toivotaan että C muuten tulee aikanaan Vitutus -threadiin postia

itellekkin tuntu esseekoe aikas vaikeelta. aiheet oli perseestä ja tilaisuus ihan yhtä ahdistavan virallinen mitä ennenki. 45 pistettä oli tavoitteena ennen koetta mut tuskin tulee toteutuu.

mut ohi on!!!:dance:

Kirjotin siitä kirjasto jutusta. Se on vähän jokeri taas mite meni. Koska toinen osa siit kysymyksestä oli semmonen, että joko mun teksti on aiheesta tai sitten aiheen vierestä.

Teknologiajutusta tuli tehtyä jonkinlainen kirjoitus. Tekstiä syntyi ihan hyvin, ainakin viisi ja puoli sivua. Tiedä sitten kuinka paljon meni ohi aiheen...

Faniudesta raapustin ja kivasti eilisestä Pelicans-Jokerit matsistaki tarttu muutamia esimerkkejä mukaan. Ei se vissiin pöllömmin menny :kippis1:

Ööö, mikäs se aihe olikaan... viddu oon niin sekasin, etten ees muista mistä kirjotin sen 6h:hyper:. Kannattaa mennä iltavuoroon suoraan kirjotuksista, ei ees väsytä yhtään tällä hetkellä:D. Ja huomenna aamuvuoroon, jes. Pomollekin sanoin töihin mennessä, että "moi, mä tulin nyt kirjotuksiin", kun piti luonnollisestikin sanoa jotain ihan muuta...
No nyt mä muistan, kirjotin niistä telkkariohjelmista. En usko, että kovin hyvin meni. Muuten mun aineet on olleet C-M tasoa, mutta kun onnistun aina säheltämään jotenkin aiheen vierestä, niin arvosanat laskee A:han:jahas:

Ens viikon perjantaina vielä ruotsi ja sit illalla :kippis1: .

Tulipaha käytyä englanti tuhertamassa. Luetun ymmärtämiset suht helppoja. Aineiden aiheet oli paskoja. :( Kirjotin sit poliisien tarpeellisuudesta yhden paskimmista aineista lukion aikana. Arvosana lienee C-M kieppeillä..

C-M rajalla mullaki varmaa toi enkku. Tuli kyllä niin turhan päiväinen ja varmasti toimiva puhe rektyroida tyyppejä The Red Crossiin :P

Onneksi oloa kohentaa psykologista alustavasti 31 pistettä tullut. Viime kevään arvostelun mukaan olis yhden pisteen päästä L:stä.

Japaniteksti tosiaankin tuntui minunkin mielestäni vaikeimmalta ja aineen aiheet oli aika susia... Kirjotin sitten myös poliisien tarpeellisuudesta eikä se järin fiksulta kuulostanut kun sitä lueskelin läpi.

Enkku tuntui suhteellisen helpolta. Jotenkin tehtävien aiheet tuntui itselle "inhimillisiltä", ja muistaakseni The Economist-lehdestä ei ollut yhtään tekstiä (itelle ne on aina ollut kaikista vaikeimpia mitä sieltä on napattu..). Itse kirjoitin poliisiesseen, tuntui että tuli yks parhaista esseistä ikinä. Toisaalta, käytin puoli tuntia aiheen pyörittelyyn ja suunnitteluun, mitä en ole ikinä ennen tehnyt, ainakaan kielten esseiden kanssa..

Enkku oli kuulemma helppo, L:ää tavoittelevatki lähti meillä siinä kahentoista maissa jo pois. Ite tuhrasin pitkää saksaa 6 tuntii...:wall: tais mennä ne toivot B:stä, A tuntuu ihan kivalta.;) Ylihuomen yhteiskuntaoppi :itku:

Joo ei se Englanti kovin paha ollu mut en kyllä mene sanomaan yhtään monta pojoa sieltä napsahtaa.. Raporttia sit tänne kun on tiedossa. Toivotaan parasta.

No niin...ylihuomenna sitten kosahtaa. Kemia yo-tehtävät kun lämästään silmien eteen niin täytyy toivoo ettei kylmä hiki yllätä:D
No ei kyllä tässä aika luottavaisin mielin lähdetään..ainut mikä hieman pelottaa on että polymeerejä ja sähkökemiaa saattaa tulla parikin tehtävää koska ainakaan viime keväänä ei kummastakaan tehtäviä tainnut olla.
Mites...onko muita kemian kirjoittajia?

Keskiviikkona kutsus maantieto. En oikei osaa yhtään aatella mitä siellä mahdetaa kysyä! :D
Ilmastonmuutoksesta nyt jotain lueskellu. Ajatuksii kellää?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom