Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kannata mun mielestä, kun en oo yhtään valmistautunu. Oon jo saanu siitä kertaalleen B:n ja se saa nyt siksi jäädä. (Jos nyt joku sanoo ettei parempi jääkään voimaan, niin hankin köyden :D )Jos oot maksanu matikan jo niin eikö kannattais? Menetät koekerrankin siinä. Mun mielestä se on automaattinen 0p eli I. En varma ole..
Englannin olen kirjoittamassa tänä syksynä, tavoitteena L. Prelistä sain tulokseksi 281 pistettä, eli ihan realistinen tavoite Tosin tossa prelissä tulosta muokkaa vähän se, että kirjoitin parhaan aineeni ikinä, josta ropisi 95 pistettä :D Sattui olemaan sellainen aihe, mistä omasta takaa löytyi vahva mielipide ja perusteluita sille, eli voipi olla ettei mene aivan yhtä hyvin tositilanteessa. Lähemmäs 90 pistettä siitä olisi tarkoitus kalastaa. Kirjallinen osuus ei mennyt kovin lujaa, eli sitä voisi parannella hitusen.
Itse kirjoituskuuntelun lopulliset tulokset tulivat tänään, ja sain siitä kunnioitettavat 88/90 pistettä, josta onkin hyvä lähteä metsästämään sitä L. Jos sen saavutan, niin tyytyväinen olen, kun ottaa huomioon etten ole englannin eteen tehnyt tippaakaan töitä ikinä :D
Yhteiskuntaoppi ens viikon keskiviikkona. Lukemiset täysin viturallaan. En oikein edes osaa mitään realistista tavoitetta sanoa, pitää vain toivoa parasta . Pääpainon laitan viimehetken lukemisissa (niin missä lukemisissa?) talous- ja oikeustietoon.
O/Ketään muita lyhyen matikan kirjottajia täällä?