Yo-kirjoitukset, syksy 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tindra
  • Aloitettu Aloitettu
Hissa takana kans, vastasin 1,2,5,6 ja 9,10 eli molempii jokereihi. Ei mitään hajuu miten meni, kuha ny ees läpi.. Enkun kuuntelut myös takana ja 71 pistettä heru eli ei järin hyvin. Kuitenkin usko on kova että M irtoais. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Matiikka stressaa pöljänä nyt.

Jos oot maksanu matikan jo niin eikö kannattais? Menetät koekerrankin siinä. Mun mielestä se on automaattinen 0p eli I. En varma ole..
Ei kannata mun mielestä, kun en oo yhtään valmistautunu. Oon jo saanu siitä kertaalleen B:n ja se saa nyt siksi jäädä. (Jos nyt joku sanoo ettei parempi jääkään voimaan, niin hankin köyden :D )

Uuh historia on nyt sit ohi enkä kyllä uusiks rupea tuota kirjoittamaan :D oli melkoista shokkihoitoa lihaksille ja pääkopalle kun istui 6 tuntia, eikä ehtinyt edes syömään kun tuli vähän kiire loppuvaiheessa. Mutta kun äsken katoin yle teemalta abitreenin (kiitti CiioN kun muistutit) niin ainakin asiantuntijoiden vastausten perusteella taisi mennä aika hyvin <3

edit: Nor oisit nyt ees yrittäny :whip:

äikän opettaja sano tänään ohimennen että kaks tekstitaitotehtävää oli menny "tosi hyvin". voi perkele kun en olis halunnu tietää:D nyt on kauhiat paineet esseekokeeseen. on alkanu herätteleen päässään toiveita e:stä tai jopa l:stä.:david:

Vittu vedän itteni hirteen. en jaksa lukee enää edes uskontoo... antaa olla...

...vitut tulevaisuudesta:)

Rosvosektotorit napattiin äikästä. Eli maikka arvioi et et 1-2 bongoa per tehtävä. No c:n voi vielä hyvin saada ja se nyt riittäiskin.

Itse en jaksa paljo stressata noita kirjootuksia, kunhan läpi pääsen kaikista niin jees. Enkun kuuntelu vähä harmittaa ku tuli 70 pistettä. Kaikista vanhoista yo-kuunteluista, mitä ollaan tehty, on tullu huonoimmillaan 74, mutta jos nyt M:n saisin sitten tuosta niin ihan tyytyväinen olisin.
Tekstitaidon kokeesta en tiedä vielä miten meni, pitää huomenna koittaa kysellä opettajalta. Muuta en nyt sitte syksyllä kirjoitakaan.

Yhteiskuntaoppi ens viikon keskiviikkona. Lukemiset täysin viturallaan. En oikein edes osaa mitään realistista tavoitetta sanoa, pitää vain toivoa parasta :). Pääpainon laitan viimehetken lukemisissa (niin missä lukemisissa?) talous- ja oikeustietoon.

Enkun kuuntelusta 78/90, yleensä yli 80 tullut mutta katsotaan miten rakenne ja aine menee. M haetaan

Englannin olen kirjoittamassa tänä syksynä, tavoitteena L. Prelistä sain tulokseksi 281 pistettä, eli ihan realistinen tavoite :) Tosin tossa prelissä tulosta muokkaa vähän se, että kirjoitin parhaan aineeni ikinä, josta ropisi 95 pistettä :D Sattui olemaan sellainen aihe, mistä omasta takaa löytyi vahva mielipide ja perusteluita sille, eli voipi olla ettei mene aivan yhtä hyvin tositilanteessa. Lähemmäs 90 pistettä siitä olisi tarkoitus kalastaa. Kirjallinen osuus ei mennyt kovin lujaa, eli sitä voisi parannella hitusen.

Itse kirjoituskuuntelun lopulliset tulokset tulivat tänään, ja sain siitä kunnioitettavat 88/90 pistettä, josta onkin hyvä lähteä metsästämään sitä L. Jos sen saavutan, niin tyytyväinen olen, kun ottaa huomioon etten ole englannin eteen tehnyt tippaakaan töitä ikinä :D

Hehe, itellä kans sillai kielikorvalla tavotteena heittää enkusta tuo L. Sillä mennään.

Yhteiskuntaoppi ens viikon keskiviikkona. Lukemiset täysin viturallaan. En oikein edes osaa mitään realistista tavoitetta sanoa, pitää vain toivoa parasta :). Pääpainon laitan viimehetken lukemisissa (niin missä lukemisissa?) talous- ja oikeustietoon.

Kerkeethän sie lukea ne kaikki kirjat kerran ja sitten vielä pari kirjaa toisenki kerran.

Ketään muita lyhyen matikan kirjottajia täällä?

Jep, lyhyt matikka pitäs kirjottaa. L:ää haetaan. 6 kurssin keskiarvo jotain 9,8, joten E olis pettymys. Toisaalta en oo lukenu juuri lainkaan, mutta eiköhän kaikki tarvittava löydy MAOLista. :)

Itellä oli eilen psykologia, semmonen fiilis jäi että E vois tulla. Huomenna lyhyt matikka, viimenen kurssi oli toukokuussa, tänään kattelin kaavoja tunnin ja siinäpä se harjottelu oliki. Saa nähä mitä tulee ei oikein matikka innosta.

Mäki kirjotan huomen lyhyen matikan. Kyl noita edellisiä yo-kokeita laskiessa ainaki semmone tuntuma, että kyl se M pitäis kohtuu helposti tulla :)

Miten meni?

Ite laskin omasta mielestäni 7 tehtävää oikein, yhdestä jäi vähän lopusta uupumaan ja yks pitkälti vituiks. Ihan tyytyväinen oon.

Itestä tuntuu ainaki siltä että tuli pwnattua pitkä matikka ihan huolella. Tein yheksän tehtävää, joista kaikista IMO laskut oikeen. Jotain huolimattomuusvirheitä saatto tosin tulla vastauksiin. Pitäis kuitenki viime kevään B:stä nousta.

Suositut

Back
Ylös Bottom