Yo-kirjoitukset, syksy 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tindra
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maantieto ylihuomenna, ja lukenut oon viimeks sillon ku koulut alko. Sillo jaksoin viikon lukea ja nyt ei toivoakaan. Onneks on ylimääräsenä, enkä ota paineita kun ne tärkeät on vasta keväällä. C:tä hakemaan.

Maantieto ylihuomenna, ja lukenut oon viimeks sillon ku koulut alko. Sillo jaksoin viikon lukea ja nyt ei toivoakaan. Onneks on ylimääräsenä, enkä ota paineita kun ne tärkeät on vasta keväällä. C:tä hakemaan.
Tuo maantieto on jotenkin vähän tuuripeliä, että millainen se koe on. Jostain maankäytöstä ja kaavoituksesta ja energiantuottotavoista nyt pystyy helposti säveltämään yleistiedolla, mutta maankuoriasiat yms meneekin sitten vaikeaksi kun ei oikeita termejä muista. :eek:

Tekstitaidosta alustavasti 39 pojjoo ja nyt tunnelma katossa! :hyvä:
Ylihuomenna tosin terveystieto... Muita kirjoittajia? Mahdollisia tärppejä tiedossa? :D

Matafaka. ruotsin kuuntelust 28pojoo. enkku 48. Saa nyt nähä perjantaina että päästäänkö ollenkaan ruotsista lävitte. Kuitenki arviolta 130pojoo tarttis saada kasaan.

Ja keskiviikkona edessä olisi yhteiskuntaoppi. Siihen oon sentään lukenu kaikki kurssikirjat viimesen 2kuukauden sisään.

Matafaka. ruotsin kuuntelust 28pojoo. enkku 48. Saa nyt nähä perjantaina että päästäänkö ollenkaan ruotsista lävitte. Kuitenki arviolta 130pojoo tarttis saada kasaan.

Ja keskiviikkona edessä olisi yhteiskuntaoppi. Siihen oon sentään lukenu kaikki kurssikirjat viimesen 2kuukauden sisään.

130p :wtf:

Aika pahalta näyttää mun tilanne sitten myös, 41p kuuntelussa, mutta emmä kyl tommosia pointseja tuolta taida käärästä. No toivon parasta!

Tänään oli keskipitkän ruotsin harkka yo koe. Pisteitä ropisi pikkasen reilu 200 ja arvosanaksi olis tullu C aikaisempien vuosien taulokoiden mukaan. M:stä jäi muutaman pisteen mut C:tä lähetään perjantaina hakeen.

Peppureiässä semmonen kutina että saattaisivat seksiviikkona kysyä terveystiedossa jotain laihduttamisesta/syömishäiriöistä ja sitte päihteistä...

Enkun pisteitä tuli tänne:
Kuuntelu 85/90
Luettupallurat -8p, eli 4 väärin
Rakennepallurat oikein.

Huomenna sitte kemiaa ja perjantaina ruottia.

jahas... hissan kirjotukset meni sitten keväällä uusiksi. Läpi meni että pölähti mut tavotteista jäätiin aika kauas. Vituttaa vaan ku tuntu että olis menny tosi hyvin mut sitten meniki päin vittua ja ei tiiä mistä ne virheet sitten on tullu.

Voi elämä, mistä saatte jo nyt tietää oikeet vastaukset enkun kirjalliseen kokeeseen? O_O

Ylen opinportin foorumilla on ainakin keskustelua kaikista yo-kokeista, sieltä löytyy varmaankin sitten niitä oikeitakin vastauksia. Ainakin monivalintojen rivejä siellä on arvailtu, mutta niillähän ei tee mitään jos ei jossain omia vastauksia ole ylhäällä. Meille luvattiin enkun pisteitä ens viikon alusta.. Odotetaan innolla, mistään kokeesta ei varmaan oo yhtä hyvää fiilistä mulle jäänyt kuin tosta enkusta.

Bilsan pisteet saatiin kans pari päivää sitten... Ihan pakko myöntää että petyin ihan järjettömän pahasti. Läpi meni, mutta niin kauas jäätiin tavoitteista ettei mitään rajaa. Uusimaan vuoden päästä (tai sitten katotaan tilannetta uusiks..). Ei voi mitään. Nyt on sitten syksyn kirjoitukset ohitse, keväällä jatkuu.. Tsemiä kaikille joilla vielä syksyn osalta jatkuu! ;)

Ite en ainakaan edes heti halua noita tuloksia, kivempi viikko toipua ja sitten mahd. kysellä miten meni

huomenna uskonto. jänskää. mut onneks on sen jälkeen syksyn osalta kirjotukset ohitse. Uskonnosta lähdetään hakeen jotain Laudaatturia tai sit jotain laudaattur plus plussaa... eli tyytyväinen oon jos c tulee.

tsemiä muille kirjoittajille! omalla kohdalla tää viikko on varmaan rankin tähän astisella koulu-uralla mutta kun tästä selviää niin jo elämä hymyilee!:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom