Yo-kirjoitukset, syksy 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tindra
  • Aloitettu Aloitettu
Muistatteko mitä tuloksia saitte lyhyen tehtävistä?

Kattotehtävässä sain pituudeksi 5,01m. Ihmettelen, jos ei ole oikein.

Maalitehtävässä 12l ja 22l. (Ope vahvisti, että oikein)

Todennäköisyys golftehtävässä 0,52. (Ope vahvisti, että oikein.)

Shakkilauta jyvätehtävästä 44ruutua. Oli ehkä haastavin, jonka tein.

Yllättäen vaikea tehtävä oli 1c :david:. Mutta sainkuin sainkin siitä oikean vastauksen puolen tunnin pähkäilyn jälkeen. Taisi olla 2/x^2-1.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lyhestä matikasta laskin kahdeksan tehtävää.

Vastauksista päätellen oikeastaan mikään ei mennyt oikeastaan mitenkään päin oikein.

I pamahti.

On se jännää että muista aineista voi kirjoittaa C-L mutta tuo matikka on mulle yhtä tuttua kuin Dostojevskin tuotanto Paris Hiltonille.

Vastauksista päätellen oikeastaan mikään ei mennyt oikeastaan mitenkään päin oikein.

I pamahti.

On se jännää että muista aineista voi kirjoittaa C-L mutta tuo matikka on mulle yhtä tuttua kuin Dostojevskin tuotanto Paris Hiltonille.

mulla on täysin sama ongelma. numerot ei vaan puhu mulle:evil:

onneks toi koettelemus on vasta keväällä että ehtii opetteleen uudestaan ne käydyt kuus kurssia:)

I pamahti.

Heh. Et ole ainoa jolle tuli kans I.

Ja nythän mulla alkaa olee helvetin kovat paineet kun pitäis saada se lakki keväällä. Kompensaatio pisteet ei auta(2pts vailla), enkä myöskään tajunnut kirjoittaa sitä toista ylimääräistä reaalia (helvetin paha virhe :curs:)
---

BTW. onko mulla nyt vain kerran mahdollisuus kirjoittaa matikka uusiks vai se kaks kertaa, kun olen jo kirjoittanut kahdesti (Keväällä 3 ainetta ja nyt syksyllä tämä matikka) ?

BTW. onko mulla nyt vain kerran mahdollisuus kirjoittaa matikka uusiks vai se kaks kertaa, kun olen jo kirjoittanut kahdesti (Keväällä 3 ainetta ja nyt syksyllä tämä matikka) ?

Jos oot jo kahdesti kirjoittanut keväällä ja nyt syksyllä, niin 2008 kevät on sun viimeinen kirjoitus kerta. Kolmeen kertaan kirjotusten hajauttaminen on maksimi.

Et pysty keväällä kirjottamaan ylimäärästä? Tai uusimaan jotain noista jo kirjotetuista, että saisit niitä kompensaatio pisteitä.

pitäiskö tohon huomiseen äikän kokeeseen valmistautua jotenkin, ja onko muiden maikat sanonu mitään mitä kannattais kattoo? ite ajattelin kerrata vaan pilkkusäännöt.

huomenna ollaan sitten luovia:)

Dodiin, Äidinkielen tekstitaito meni perseelleen niinkun vähän pelkäsinkin. :D 18 pistettä tuli. No huomenna tullaan kuitenkin laskemaan pisterajoja muille, ja keväällä sitten uusi yritys kunnolla.

Onkos biologian kirjoittaneet saaneet jo pisteitä? Ite saan vasta huomenna, en kyllä mitenkään innolla odota, kun niin huonosti tuntui menevän.. Tsiisus, bilsan piti olla vahvoilla.. :jahas:

Onnea kaikille huomiseen äidinkieleen, olkaahan fiksuja ;)

Eipäs valiteta siellä. Mä sain 9 pistettä ;D. No tää ny olikin testin vuoks tää äikkä nyt, ettei tuu tälläsiä kesällä.

:kippis1: Tänään tumut ja huomena darrasssa kokeeseen?
MUn darrassa ei tehä yhtäkään koetta. Nimittäin jos mulla on darra niin se tarkottaa sitä että oon niin hirveissä vatsakivuissa seuraavan päivän ettei sängystä pääse ylös. Ja eipä tuo haittaa kevääl uusiks. Mietityttää vaan ku oon normaalisti saanu vähintään kolmee tekstitaidontehtävistä. Aineistakin tuli viime vuonna 45/60 tosi usein, nyt on tullu joku 20-30 :D.

:kippis1: Tänään tumut ja huomena darrasssa kokeeseen?

eiks siitä jo ollu puhetta?:D

tekstitaidon kokeesta 5,4 ja 2 eli 11 se sit *3 niin 33. huomenna joku semmonen 85 pistettä nii olis mahkut saada e.

vituttaa kyllä toi yks tekstitaidontehtävä kun sain siitä vaan kaks pistettä. haukuin professoreita kuiviks ja siitä sit lähti paunoja, vaikka muuten olis ollu ihan hyvä teksti!

...eihän noi omien opettajien antamat pojot paljon paina kun ytl se vasta ratkasee, että ei tässä vaiheessa tiedä vielä omasta menestyksestä paskaakan.

muutama kalja tänään:) kippis ja gulaus:thumbs:

edit. eihän 85:ttä voi edes enää saada:D tarkoitin siis jotain 45 pistettä esseekokeesta niin sitten on mahkut saada e

Jaha, yksi esseekokeen huomenna kirjoittava ilmoittautuu mukaan joukkoon iloiseen. Pakkis toki edustettuna eväsrasian muodossa :david:

Asiaa, meikeläinen lähtee mukaan myös pakkisrasian kanssa. ;)

Tekstitaito ei mennyt niin hyvin, kuin olin odottanut. Opettaja antoi pisteiksi 3, 4 ja 5. Jos noi numerot kestävät Ytl:n käsittelyn, niin huomenna esseestä riittäisi 45 pistettä ja E olisi lähellä. No, kertaillaan vielä kielioppia tämä ilta, kun siinä tuntuu olevan paljonkin hiomista. :jahas:

Bilsa meni miten meni, viiteen tehtävään osasin vastata jotenkuten ja kolmeen vikaan kirjotin sitten täyttä p*skaa:D. Äikän tekstitaidosta tuli yllättävät 3 + 3 + 4 pistettä, pikkasen olin onnellinen kun en mikään äikkänero ole:dance:. Tosin noi oli kiltin maikan arvostelemia, että saa nähdä laskeeko pisteet YTL:n tätien käsittelyssä...

no nii jes tulis se18 pojoo tekstitaidon kokeest:jahas: huomeen sit esseekoe edes.. on se kivaa ku viimeks tein äikän esseen joskus puol vuotta sit:) Massgainerit tietty mukaan kokeeseen:D

Niin ja hissanope lupaili mulle M hissast eli ihan riittävä:)

vitun kiva mennä huomenna äikän kokeeseen. äskön olin osallisena kolarissa, kaveri ajo perään. niin VITUN TYHMÄ juttu.. voi stn.. mitään ei vittu voi oppia muuten kun kantapään kautta. kikkailu kostautu.

oli päivälle puhetta muutamasta kaljasta mut nyt taitais paras vaihtoehto olla viina.
veetu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom