Yo-kirjoitukset, syksy 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tindra
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yritä miettiä, mitä on tapahtunut tossa viime talven ja kevään aikana jos olisi jotain ajankohtaiskysymyksiä? Silloin noi tehtävät on tähän kokeeseen laadittu.

Mitä aiheita abikurssilla käytiin?

e- Monelta koe ylipäätänsä alkaa?

Mites reaaliaineiden kirjoittajat on kokeisiinsa valmistautuneet?

Omalla kohdalla luin jo elokuussa uskonnon kirjat läpi ja kaks kertaa kertauskirjan, viimeiset puoltoista viikkoo panostin pelkästään tekstitaitoon niin en lukenut uskonnon kokeeseen ollenka. Nyt olis tarkotus alkaa lukee läpi yhden kirjan pääkohdat per päivä (4-kirjaa, vitos kurssi tuntu turhalta joten sitä en juur lue).

Elokuun lopussa aloin lukemaan historiaa. Luin 1 ja 3 kurssin läpi ja sen jälkeen suurimman osan 4. kurssista. Nyt muistiinpanot menty läpi pariin kertaan. Ei oo hääviä ei

No niin nyt on tehty kaikki mahdollinen sen eteen että huomenna L tulee Hissasta. Kesäkuussa alottanu lukemaan mutta kyllä se hilkulle meni :D . Luottavaisin mielin huomenna kokeeseen :D. Pikku vinkki, intian itsenäistymisestä tulee tänä vuonna tasa kymmeniä.

Tänään oli biologian koe - en lukenut yhtään, kun ei ollut motivaatiota. Vastasin viiteen tehtävään maksimista, joka oli kahdeksan. Onneksi oli valinnainen aine. Terveystietoon sitten panostan keväällä :P Soluhengityksestä pääsi vähän pätemään, mutta se siitä. Muuten aika helpolta näytti koe, mutta, kun en ole käynyt kaikkia kursseja niin ei voi osatakaan :D

Jees eli viel koululla just psykologian kirjotuksista. Oli haastavat, mutta samalla yllättävän mukavat - jokaisessa kysymyksessä piti yllättävän paljon soveltaa, mikä sinänsä ihan hyvä jos ei ite aiheesta paljoa tiennyt :D Ihan luottamaisin mielin nyt, tavoite oli M ja varmaan se sieltä tulee. Hyvillä fiiliksillä eteenpäin (kunnes todellinen tieto tuloksista palauttaa maanpinnalle :D)

Ja englannin kuuntelusta tuli tän lapun mukaan 24 ja 9, eli jos kertoimet on x2 ja x3 niin son 75. Pelkäsin jo pahempaa, vaikka oma taso onkin tuo yleensä aina ollut. Eli vielä enkussaki M ihan mahdollinen jos aineessa sais kirjoitettua sen 75+ pistettä :)

Aika jännää, että Suomen taikka Intian itsenäistymisestä ei ollutkaan mitään kysymyksiä, vaikka niitä suht paljon etukäteen hypetettiin. Tai no olihan siinä joku siirtomaiden itsenäistymistä sivuava tehtävä.

Vastasin 2, 4, 5, 8A, 9 ja 10. Nyt kelpaa nollata, erityisen tyytyväinen oon että sain molempiin jokereihin vastattua mun mielestä kohtuullisesti. Mut eipäs tehdä johtopäätöksiä ettei käy klassiset. Ei jääny silti paskanen maku suuhun.

Nyt vajaan puolentoista viikon tauon jälkeen salille :rock:

Jee biologia ohi. :D Vaikeeta sanoa miten meni, vastasin kyllä 8 tehtävään, mutta tais yks ainakin mennä ihan ohitse. Oon vaan tyytyväinen että se on ohitse, ihan sama miten meni.. Stressasin siitä etukäteen ihan liikaa. Itse koe oli suht helppo, ihmettelin vaan ettei siinä ollut paljon mitään risteytyksiä.. Yks sukupuu ja tavallaan se veriryhmätehtävä. Vastasin jokeriinkin jopa, 12 B muistaakseni, sain neljä sivua tekstiä aikaan, mikä oli ihan hyvin, kun en kolmoskurssia vaivautunut kertaamaan ollenkaan.

Nyt vajaan puolentoista viikon tauon jälkeen salille :rock:

Samoin minä! On jäänyt vähän vähemmälle kaikkien kertailujen ja muiden henkisten rasituksien takia, nyt voi taas alkaa siihen fyysiseen puoleen panostamaan ;)

joo hissa ohi, vastasin 1,2,5,7,9,10 Kaikkiin sain aika hyvin asiaa jokereista riippuu tuleeko L vai E, aika hilkulle menee varmaan siihen 33-35 tuntumaan... No jos E niin keväällä uudestaan.

Biologia ohi. Aika hiljaiseksi veti. Ei ollut mielestäni mikään helppo koe; olin valmistautunut ihan erilaisiin tehtäviin. :s Luultavasti jo ensimmäinen tehtävä meni väärin, kun taisin sekoittaa diffuusion ja osmoosin käsitteet täysin. No, parin kuukauden päästä nähdään tulokset, siihen asti stressataan.

Päätin, etten mene matikan kirjoituksiin. Saanko sillon automaattisesti 0 pistettä vai lasketaanko mua ollenkaan mukaan, kun lasketaan pisterajoja?

Jos oot maksanu matikan jo niin eikö kannattais? Menetät koekerrankin siinä. Mun mielestä se on automaattinen 0p eli I. En varma ole..

Tänää oli mullakin historia, vastasin 1,2,5,7,8A ja +10. Ei mitään hajua miten meni, läpi nyt ainakin

Matikan koe alkas lähestyä, eikä kiinnosta ns. vittuakaan. Kiinnostusta lisää vielä enemmän kaikkien tuttujen ja tuntemattomien kysely "NO ONKOS PALJON KERRATTU" yms paska. Vittu huolehtikaa omista asioistanne!

Jatkakaa.

Englannin olen kirjoittamassa tänä syksynä, tavoitteena L. Prelistä sain tulokseksi 281 pistettä, eli ihan realistinen tavoite :) Tosin tossa prelissä tulosta muokkaa vähän se, että kirjoitin parhaan aineeni ikinä, josta ropisi 95 pistettä :D Sattui olemaan sellainen aihe, mistä omasta takaa löytyi vahva mielipide ja perusteluita sille, eli voipi olla ettei mene aivan yhtä hyvin tositilanteessa. Lähemmäs 90 pistettä siitä olisi tarkoitus kalastaa. Kirjallinen osuus ei mennyt kovin lujaa, eli sitä voisi parannella hitusen.

Itse kirjoituskuuntelun lopulliset tulokset tulivat tänään, ja sain siitä kunnioitettavat 88/90 pistettä, josta onkin hyvä lähteä metsästämään sitä L. Jos sen saavutan, niin tyytyväinen olen, kun ottaa huomioon etten ole englannin eteen tehnyt tippaakaan töitä ikinä :D

huh huh biologia takana... tuolla aiemmin todettiin jo aika tyhjentävästi että hiljaseks veti, mutta katellaan ei se ihan toivottomasti menny ku pääs vauhtiin, mutta aluksi meinas epätoivo iskeä. Vastasin 1,3,5,6,7,9,10,11 Oisin toivonu että ois pystyny vastaan molempiin jokereihin mutta ne kaks viimestä oli aika jäätäviä(kaupunki ekologia eeeehhh...), ei ois paljon asiaa niihin keksiny. vielä enkku ja kemia ja sitte:kippis1:

Suositut

Back
Ylös Bottom