Yo-kirjoitukset, syksy 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tindra
  • Aloitettu Aloitettu
Onpa teillä laiskoja opettajia! ;)

Meillä on jo lähes kaikki saanu nuo ruottin tulokset, viimisille luvattiin tänä iltana jos viittii opettajalle soittaa tai pistää sähköpostia. Viimestään huomenna aamulla.

Englannista myös jotku saanu jo tulokset, huomenna aamupäivästä pitäs tulla loput.

Meilläpä jaetaankin ne kaikki kerralla tasapuolisuuden nimissä :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Me saatiin tänään (pitkän) enkun tulokset. Olin tosi tyytyväinen, 85/90. :dance: Nyt kun vielä pääsis kirjallisesta läpi kämmäilemättä niin olis kiva. Nyt alkoi sitten bilsan tankkaaminen... (Mihinkäs ne eosfiilit ja granulosyytit nyt sitten liittyikään... Tästei kyl tuu mitään) :jahas:

Nyt alkoi sitten bilsan tankkaaminen... (Mihinkäs ne eosfiilit ja granulosyytit nyt sitten liittyikään... Tästei kyl tuu mitään) :jahas:

Niin mitkä?!:eek: Mä oon jo antanu periksi. Tai vois tuota kertauskirjaa vielä vähän vilkasta. Ei jaksa ressaa. Jos ja kun sitä ämmää ei tule, niin keväällä uudestaan:thumbs:

Me saatiin tänään (pitkän) enkun tulokset. Olin tosi tyytyväinen, 85/90. :dance: Nyt kun vielä pääsis kirjallisesta läpi kämmäilemättä niin olis kiva. Nyt alkoi sitten bilsan tankkaaminen... (Mihinkäs ne eosfiilit ja granulosyytit nyt sitten liittyikään... Tästei kyl tuu mitään) :jahas:

Mitä nyt oon katsonu noita vanhoja biologian yo-kokeita, niin niissä on vaadittu melko pikkutarkkaa tietoa, mikä on aivan järjetöntä. Lukiossa kun pitäisi, ainakin minun mielestäni, opiskella enemmän pääasioita, eikä mitään nippelitietoa. Vasta lääkiksessä tai jossain muussa vastaavassa tulisi sitten perehtyä noihin pikkuseikkoihin.

Minkäslaisia pisteitä porukka sai englannin kuuntelusta? Itelle napsahti 84, johon pitää kai olla ihan tyytyväinen.

Tänään näin keskipitkän ruotsin kuuntelujen tulokset. 56/90 :) Oon tosi tyytyväinen, kun odotin just ja just puolia pisteitä :)

Tänään näin keskipitkän ruotsin kuuntelujen tulokset. 56/90 :) Oon tosi tyytyväinen, kun odotin just ja just puolia pisteitä :)

Kiva :hyvä:. Itsellä suunnilleen samat odotukset... Tai ehkä joku 40:n pintaan. Huomenna saan tuloksen :)

Mutta nyt olis äidinkielen tekstitaidon osio huomenna. Hohhoijaa, vaikea tuohon valmistautua... Kellään antaa jotain hyvää sivua, jossa vanhoja kokeita? Googletan kyllä itsekin tässä vielä... :arvi: hohhoijaa koko äikkää...

Niin mitkä?!:eek: Mä oon jo antanu periksi. Tai vois tuota kertauskirjaa vielä vähän vilkasta. Ei jaksa ressaa. Jos ja kun sitä ämmää ei tule, niin keväällä uudestaan:thumbs:

Jotain valkosolutyyppejä. Sattui silmään tosta neloskirjasta. Kunhan kiusaan ja aiheutan sydänkohtauksia muille. :evil: Ja samalla asenteella meen, eli jos ei tuu M:ää tai yli, niin uusimaan. :D

Itse kertailen lähinnä käsitteiden ja tehtävien kautta (ja muistiinpanoja vilkuilen, heti kun löydän ne jostain). Ja pitäisi varmaankin niitä vanhoja YO-tehtäviäkin jaksaa vilkaista että tietää sitten kunnolla mihin pitää varautua. Ja joitain risteytystehtäviä pitäisi varmaankin kertailla.

Onko teillä opettajat antaneet mitään tärppejä kirjoituksiin (mihinkään aineeseen liittyen)?

Onko teillä opettajat antaneet mitään tärppejä kirjoituksiin (mihinkään aineeseen liittyen)?

Biologiassa voi tulla tehtäviä geenimuunteluun liittyen, koska se on niin ajankohtainen aihe. Opettaja sanoi vielä lisäksi, että induktiota ei ole ollut hetkeen. En tiedä sitten millä todennäköisyydellä noin pieni yksittäinen käsite tulee juuri meidän kirjoituksiin. :)

Kiva :hyvä:. Itsellä suunnilleen samat odotukset... Tai ehkä joku 40:n pintaan. Huomenna saan tuloksen :)

Mutta nyt olis äidinkielen tekstitaidon osio huomenna. Hohhoijaa, vaikea tuohon valmistautua... Kellään antaa jotain hyvää sivua, jossa vanhoja kokeita? Googletan kyllä itsekin tässä vielä... :arvi: hohhoijaa koko äikkää...
Helsingin Sanomien sivuilta löytyy viime vuosien kokeiden kysymyksiä.

http://www2.hs.fi/extrat/kotimaa/yo07kevat/0902.html

Tuolta klikkaat oikeasta yläkulmasta sitä tehtävät-juttua niin saat ladattua viime vuoden kokeen pdf:nä :):thumbs:

Tuolta klikkaat oikeasta yläkulmasta sitä tehtävät-juttua niin saat ladattua viime vuoden kokeen pdf:nä :):thumbs:

me ollaan käyty noita kevään juttuja jo neljä viikkoo.. tai no siis ei pelkästään niitä. monia muitakin.

vituttaa huominen jo valmiiks ihan tajuttomasti. kävin hakeen 6:n euron nikotiinipurkatkin jos alkaa sukkaa puristaan.
Kauheen suurin odotuksin ei tohon lähetä kun pelkästään kirjotusvirheet vie ainakin pisteen per tehtävä:dance:
jos jotain 3-4 pistettä sais tehtävästä niin olisin ihan tyytyväinen.

me ollaan käyty noita kevään juttuja jo neljä viikkoo.. tai no siis ei pelkästään niitä. monia muitakin.

vituttaa huominen jo valmiiks ihan tajuttomasti. kävin hakeen 6:n euron nikotiinipurkatkin jos alkaa sukkaa puristaan.
Kauheen suurin odotuksin ei tohon lähetä kun pelkästään kirjotusvirheet vie ainakin pisteen per tehtävä:dance:
jos jotain 3-4 pistettä sais tehtävästä niin olisin ihan tyytyväinen.

Ihan jees, meille maikka on huutanu viimeset 4 viikkoa siitä, kuinka perseestä ollaan eikä jakseta edes yrittää mitään. Yo kokeita edeltävällä tunnilla käytiin kalevalaa läpi. :rock:

Ihan jees, meille maikka on huutanu viimeset 4 viikkoa siitä, kuinka perseestä ollaan eikä jakseta edes yrittää mitään. Yo kokeita edeltävällä tunnilla käytiin kalevalaa läpi. :rock:

:lol2: kylläpä noissa maikoissa on eroja:)

meiän maikka käski ottaa tän illan rennosti ja ottaa pienen kännin, kun hänen mielestään krapulassa tulee parasta tekstiä:D erityisesti se suositteli pientä krapulaa esseekoe aamuun, saa kuulemma niin luovaa tekstiä aikaseks että laudaatturit vaan paukkuu:D

edit: nutcracker, pieni krapi on hyvästä:) mitään varmisteleen tai muutenkan pilkkua nussiin lähetä! oikee meininki:)

:lol2: kylläpä noissa maikoissa on eroja:)

meiän maikka käski ottaa tän illan rennosti ja ottaa pienen kännin, kun hänen mielestään krapulassa tulee parasta tekstiä:D erityisesti se suositteli pientä krapulaa esseekoe aamuun, saa kuulemma niin luovaa tekstiä aikaseks että laudaatturit vaan paukkuu:D

Joo kyllä on eroja nähtävästi. Meillä maikka ei antanut mitään tollasia ohjeita, mutta osasin kyllä itse noudattaa tota teidän maikan ohjetta. :kippis1:

Muutenkin kiva valmistautua yo kokeisiin, kun maikka tosiaan koko syksyn vaan valittanut meille... Miksiköhän ei osata, jos tunnit käytetään opiskelun sijaan valituksen kuuntelemiseen?:wtf:

No lupasin, että jos tulee M niin ostan maikalle ruusun, jos taas tulee B, niin annan maikalle jotain muuta. ;)

Juuh kiitti vaa, ehdin kuitenkin löytää tuon samaisen jo aiemmin tänään. Eipä tuota äidinkieltä jaksa hirvestäi ressata, kun se menee aika lailla omalla painollaan... Riippuu aiheista, olotilasta sekä henkilön yleisestä luovuudesta melko paljon :) I:tähän siitä ei tule, mutta se onkin toinen juttu, että millä siitä suoriutuu...

70 pojoa ruotsin kuunteluista. Tyytyväinen olen, vaikka monivalinnat kusivat. Meidän lukion tasoon yli keskitason, muttei mikään erikoinen tulos.

no niin ohi on. mitä mieltä tekstitaidosta?
luulen että meni ihan hyvin, oli ainakin tosi helpot aiheet. mut tosiaankin työn tuloksen näkee sit kun tulee paperit takasin. Lukemiset meni kyllä ihan täysin kankkulan kaivoon. jumaluta mitään hyötyä ollu.

ite vastasin 1 2 ja 3. kyl se tässä tuloksia odotellessa. hyvä että on ohi. tänään vedetään!:rock::kippis1:

Äidinkielen tekstitaito suju jopa yllättävän kivasti. Ei kuitenkaan vielä hehkuteta, kummiski kaikki ohi aiheen. :D Vastasin siis 1,2,4.
Tänään voi hyvällä omatunnolla raapasta kännin päälle! Enkun kuuntelun penkin alle meneminen tosin kalvaa hitusen :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom