Yo-kirjoitukset, syksy 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tindra
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Englanti ja historia täällä. Tavoitteena englannista E ja historiasta M tai C. Yläkanttiinkin saa mennä ;)

Pitkä englanti ja bilsa, molemmista tavoitteena vähintään se M. Kertailut nyt on jäänyt kokonaan, mutta molemmat aineet on mulla melko vahvoilla, etten jaksa mitään stressatakaan Aina voi uusia... :D

Pitkä englanti ja bilsa, molemmista tavoitteena vähintään se M. Kertailut nyt on jäänyt kokonaan, mutta molemmat aineet on mulla melko vahvoilla, etten jaksa mitään stressatakaan Aina voi uusia... :D

Tällä asenteella mennään !! Juuuuuuuri näin :thumbs:

täytyy vähän nostella, kun toi tekstitaidon kokeeseen valmistautuminen ei oikein inspaa, kun vastassa on BB ja pakkis:)

Mites on muilla mennyt valmistelut?
ite olen lukenut joku 1-3 tuntia per päivä viimeiset pari viikkoo. Joinakin päivinä on mennyt kyllä aamuyön tunneillekin harjoitustehtävien ja lukemisen parissa.

eikös muuten huomenna oo jotain kuunteluita???? jos on niin suuresti tsemmppiä teille!!! oma systeri kerto kuinka hän oli kuuntelukoe luokkaan mennessään pyörtynyt lähes oviaukkoon:) ilmeisesti stressi on geeneissä:)

tänäänkin vois vielä pari tekstitaidonkoetehtävää tehrä harjotuksena. eli nyt keittään kahvia ja tupakit taukoja varten valmiiks:D

Englanti, matematiikka ja äikkä.

En ole paljon lukenut, Mutta eiköhän ne jotenkin mene. Olen aikuislukiossa, joten työ, harrastukset ja perhe vie aikaa lukemisesta. Matikkaa otin yhden kertauskurssin, äikkää en ole lukenut ollenkaan ja Englannista tein ylen abitreenin harjotuksia.
Matematiikasta L
Enkusta M
Äikästä E
Alle ei mennä, paitsi jos menee alle:)

Turha stressata.

Enkku ja ruotsi (keskipitkä) alta pois. Tavoitteet luonnollisesti helvetin korkealla (enkusta L ja ruotsista E), mutta tyytyväinen olen, jos tulee enkusta E ja ruotsista M.

Onnea kirjoituksiin kaikille! Ottakaa kokeessa lungisti, mutta keskittykää kunnolla.

Jepulis...tänää oli keskipitkän ruotsin kuuntelu. Ymmärsin aika yllättävän hyvin, mutta vastaukset on sitten aivan eri asia :D.
Nyt syksyllä kirjoitan ainoastaan ruotsin, keväällä sitten viisi muuta.

Tsemppiä kaikille kirjoituksiin! Älkää stressatko turhaa. Tehkää parhaanne, se riittää.

Tänään oli ruotsi A kuuntelut ja huomen enkku A kuuntelut.

Löytääkö jostain netistä nyt jo vastauksia tämän päivän ruotsin kuunteluihin?

Ruotsin keskipitkä kuuntelu kanssa takanapäin. Tuntui helpommalta kuin jotkut harjoitukset, mut todellisuus voi olla eri :( joten ei kantsi paljon tuuletella ennen kuin saa tulokset :D Tyytyväinen olisin jos läpi menee, on tosta ruotsin opiskelusta sen verran mennyt maku :D

Huomena on toi pitkän englannin kuuntelu. Osaako kukaan sanoa kauan tollainen kuuntelu kestää kestää? En ole ollut harjoituksissa, joten en tiedä ollenkaan.

Keväällä kirjoitin englannista E:n ja äikästä C:n, jälellä ois lyhyt matikka ja maantieto. Valmistautuminen jäänyt kyllä todella vähälle mutta tuurillahan ne laivatkin seilaa!

Kiitos nopeasta vastauksesta.

Nyt iski pieni paniikki. Mulla on ollut koko lukion ajan käytössä casion ikivanha laskin. Välillä siitä on hävinnyt virta yms. Aloin pelkäämään, että toi tilttaa tuolla kirjoituksissa. No kävin ostamassa viikko sitten uuden laskimen, casion, kun sitä olen oppinut käyttämään. Ihastuin laskimeen. Se on muuten samanlainen, kuin toi vanha, mutta jotenkin selkeempi. Siis samat toiminnot, mutta toi vanhempi on noin 15 vuotta vanha.
No äsken luin abin oppaasta, että juuri toi casio on kielletty(fx-85ES). En voi ymmärtää miksi, siinä ei ole mitään erillaista, kuin vanhassa. Vanha siis casio fx-350W.

Voiko toi vanhakin olla kielletty? Ei se noissa listoissa ole sanottu kielletyksi, mutta ei tuota mallia varmaan enää tehdä. Harmittaa vaan, jos joutuu opettelemaan uuden laskimen käytön vielä viime metreillä.

Tänään oli mullakin ruotsinkuuntelu, aika sairaan vaikee oli... (oli muuten vähällä, ettei jääny koko kuuntelu suorittamatta, kun tulin paikalle 2min ennen, kun olis pitänyt olla ½h ennen. Mutku mä luulin, et siellä pitää olla vasta tasalta...:D)

Viikon päästä olis sitten bilsankirjotukset. 1 kirja 5:stä luettuna:thumbs:.

Hissassa 6 kirjaa luettava ja kohta kaikki kirjat luettu 2 kertaa. Torstaina olis tentti mut eipä oo paljoa mahiksia nostaa numeroa ku hissan kurssien keskiarvo 9.25 tai jotain vastaavaa...

Englanti A takana ja aika inhimillinen se oli. Sopivan vaikee, että on tarpeeksi haastetta.... ;) No joo, ei siitä nyt täysiä pisteitä tule, kun piti mennä sekoilemaan viimeisen osion kanssa... Ja mitä enemmän niitä monivalintoja tarkisteli niin sitä enemmän ne vääriltä tuntui. The case is out of my hands now.. :D

Nyt alkaakin sitten biologian tehokertailut, ne on mulla jäänyt ihan liian vähälle. Onneks koulun kertauskurssi on aika jees, siellä on käyty asiat ihan kiitettävästi läpi. Onneks bilsa on niin vahvoilla ettei sitä pahemmin tarvitse stressata... kait.

Mitenkäs muilla, saatteko ottaa koulusta lukulomaa nyt syksyllä? Ite taidan pari päivää tuolle bilsalle ottaa..

edittii: Niin joo, mulla kans 3 kirjaa vielä lukemista, viikko aikaa.. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom