Yo-kirjoitukset, syksy 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tindra
  • Aloitettu Aloitettu
Enklanti oli tänään. Osat 2 ja 4 oli tosi helppoja mutta sitten 1 ja 3 oli aikas vaikeita. Prkl. Jospa tuosta edes b:n saisi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo täälläkin oltiin enkun kuunteluissa aamulla... Ja meni ihan v*tuilleen! :wall: Mulla on vaan NIIN huono sanavarasto että jouduin veikkaamaan lähes kaikki vastaukset. Eilinen ruotsin kuuntelu meni kyllä ihan hyvin. Parin viikon päästä sitte kirjalliset... pitäisköhän alkaa lukemaan :rolleyes:

Enkun kuunteluissa minäkin. Oli mielestäni aika vaikea - tai sitten vaan jännitin... Avokysymykset oli vaikeat, en ehtiny millään kirjottaa loppuun asti. piti sitten viimeistellä lopuksi.

saas nähä miten äijän käy. E:tä yritän, mutta kyllä parempikin käy:D eli kuuntelusta pitäis tulla semmonen yli 70 pojoa...tiukalle menee...

Jees, kuuntelut ovat ohi. Eilen ruotsi A ja tänään enkku A ja hyvältä tuntuu. Ruotsi oli ehkä hivenen helpohko verrattuna siihen, mitä on tottunut tekemään. Mutta eipä passaa hehkuttaa. Enkku oli sopivan haastava. Perus 78 - 85 pojoo varmaan tulossa. 1 osio oli enkussa ainoa, mikä tuotti ongelmia. Avoimet oli aivan liian helpot, tosin vastausaika oli hieman vähäinen. " Life isn't all beer and skittles, ey? "

Ei mitään hajua miten enkku meni. Jotkin kohdat menivät taas auttamattomasti ohi kun keskittyminen herpaantui, niin käy aina kuunteluissa :( Mutta saas nähdä

Englanti on mun heikoin lenkki. Tosin kuuntelu taisi mennä suht. hyvin. Mielestäni oli aikasta helppo. Gorilla osio meni vähän alakanttiin, kun alkoi tehdä nuuskaa mieli ja keskittyminen herpaantui.
Englannissa pärjään juuri kuuntelussa ja luetun ymmärtämisessä, loput onkin sitten ihan lottoamista. Sen verran katsellut jenkki sarjoja, että ymmärrän ihan kiitettävästi englantia, mutta aineen kirjoittaminen ja kielioppi on mulle ylitsepääsemättömän vaikeata.

Mutta englannista tulee kaikesta huolimatta E.

Mä taas mokasin viimesessä osiossa. :rolleyes: Kaikissa vastaavissa harjoitteissa osiot on aina tullut kahdesti (tai sitten on ollut huomattavasti helpommat tekstit), ja a-kohta menikin vähän ohi. Muutenkin toi viimenen tuntui kaikkein vaikeimmalta itselle. Gorillat ja II-osio meni varmaan parhaiten.

:offtopic: Vitura, mä oon vanha:(
Täällä mä vaan pyörin abi-osiolla 26-vuotiaana. Rupesi ahdistamaan, kun katselin teidän muiden ikäjakaumaan:)

Jees, kuuntelu takana, eikä nyt mitenkää erikoisen vaikealta tuntunut. Onkos kenelläkään tietoa mistä voisi oikeita vastauksia tarkistella?

Oliko tän syksyn kuunteluissa mitään erikoista? Vai samanlaisia tehtäviä?

No B-ruotti oli niin perus ko voi vaan olla; 2 osiota först i sin helhet och sedan i delar. Yks osio kysymys kerrallaan kerran läpi kuunneltava. Avoimet oli kans normaalisti eka kerran läpi ja sitte osissa.

A-enkku oli muuten iha perus mutta avoimet tuli vaan kerran.

Iha hyvi meni, ei kyllä tuloksista muuta tietoa ko että B-ruottin palpurat kaikki oikeen.

Kukaan muu uskaltautunut kirjoittaa pitkää saksaa?

Oli helpohko. Sain noin 60-66/90 varmasti, jos meidän maikan vastauksii on mitää luottamista :jahas:. Sattu olee saksan tunti just kuuntelun jälkee, ni siinä sitte tarkasteltii, kun muisti vielä mitä meni vastaa. Eihän tuo n. 60 pistettä päätä huimaa, mutta omaan tasoon nähden meni hyvin. Mahikset ehkä jopa C:hen ?:wtf: Pelkään vaa et piste rajat nousee pilvii.

Itse tehtävistä:

1.a. oli naurettavan helppo 7/7

1.c. vaihtu kertoimet x3 jossa itellä meni vähän kämmäilyks, oli vähän vaikeeta sanastoo, osa meni ohi jne. sitä normii

Avot oli helpot, paitsi vika, joka kuunneltii tunnilla uudemman kerran, enkä silti osannut vastata.

Opettaja lupaili ruotsin avoimista täysiä pisteitä, se vähän helpotti kun monivalinnat meni paskasti siihen tasoon nähden mihin olen tottunut. Huomenna saa kuulla miten meni sitten kokonaisuudessa.

Eivätkö muutkaan ole saaneet vielä ruotsin keskipitkän kuuntelun tuloksia? Me saimme tänään katsoa vastauksia ja itsellä meni avoimet suht hyvin, mutta monivalinnoista meni vähintään 4 väärin.

Nyt sitten jännätään vielä äidinkieltä ja biologiaa...

edit. toki ruotsista on vielä kirjallinen...

Eivätkö muutkaan ole saaneet vielä ruotsin keskipitkän kuuntelun tuloksia? Me saimme tänään katsoa vastauksia ja itsellä meni avoimet suht hyvin, mutta monivalinnoista meni vähintään 4 väärin.

Nyt sitten jännätään vielä äidinkieltä ja biologiaa...

edit. toki ruotsista on vielä kirjallinen...
Ope lupaili meille perjantaiksi tai alkuviikoksi muistaakseni tuloksia.

Onpa teillä laiskoja opettajia! ;)

Meillä on jo lähes kaikki saanu nuo ruottin tulokset, viimisille luvattiin tänä iltana jos viittii opettajalle soittaa tai pistää sähköpostia. Viimestään huomenna aamulla.

Englannista myös jotku saanu jo tulokset, huomenna aamupäivästä pitäs tulla loput.

Surkeasti tuntu menevän enkun kuuntelu. Ei edes kiinnosta mennä katsomaan tuloksia. Onneksi tuli kuitenin päästyä se läpi jo keväällä. Annan nytte tasotusta jolleki teistä nuoremmista, ku tuun kämmäröimään ja alentamaan pisterajaa näin syksylläkin. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom